ticket systeem / live helpdesk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

10/07/2006 16:58:00
Quote Anchor link
Goedendag,
Wie kan me tips geven voor goede programma's voor een ticket systeem / live helpdesk...

Ik zoek een systeem waarmee ik een ticketsysteem voor mijn online shops kan opzetten..

De bedoeling is dat mensen via een online formulier een vraag aan mij kunnen stellen over b.v. hun bestelling of over een product. Naast dat dit via een formulier kan moet het ook zo zijn dat als iemand een e-mail stuurd deze ook automatisch in het ticket systeem terecht komt.
Zelfde geld voor antwoorden van mensen op antwoorden vanuit het ticket systeem.

Nu sturen mensen me nog gewoon e-mails wat erg onoverzichtelijk is.

Het systeem moet de volgende functies hebben:

te gebruiken voor/op verschillende websites met liefst 1 admin systeem.

Meerdere afdelingen waaruit mensen kunnen kiezen.

Meerdere admins die elk vragen kunnen beantwoorden.

Standaard reply's die met 1 druk op een knop in een bericht te zetten zijn.

Tracking van eerdere vragen van klanten.


Daarnaast wil ik graag een goede live helpdesk aan de website toevoegen, dus dat klanten direct zien dat er een admin online is en die direct via een web interfase vragen kunnen stellen.
Zou mooi zijn als beide programms's in 1 pakker gebundeld zijn maar niet noodzakelijk.

Heb zoveel van dit soort programma's gezien dat ik dus niet weet welke te kiezen (o.a. op hotscripts).

Wie heeft er dus positieve ervaringen met een bepaald pakket en kan mij dat aanbevelen?
mvg

Daniël
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 22:33:15
 
Barry

Barry

10/07/2006 17:01:00
Quote Anchor link
het is helaas niet gratis maar wel erg goed!
http://www.kayako.com/

kayako e-support
 
Kalle P

Kalle P

10/07/2006 17:03:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je beter af bent op de sites waar je programma wordt aangeboden. Meestal is hier een forum, voor support/vragen. Als je overal wat post kom je denk wat meer te weten of de programma's. En daarnaast vind ik het erg verstandig om eerst na vraag te doen, zodat je geen miskoop maakt.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

10/07/2006 18:53:00
Quote Anchor link
Kalle.... wat bedoel je precies met "k denk dat je beter af bent op de sites waar je programma wordt aangeboden"?

Bedoel je dat ik op de site moet zijn waar de software waarmee ik mijn shop draai moet zijn?

In dat geval: voor de software die ik gebruik is wel een ticket systeem en die heb ik zelfs in gebruik, maar mensen blijven evengoed per e-mail reageren dus wil ik een ander systeem.


dus opzoek naar mensen die goede ervaringen met bepaalde pakketen hebben.


Barry... ik ga het pakket eens bekijken.
 
Kalle P

Kalle P

10/07/2006 19:04:00
Quote Anchor link
Dat bedoelde ik niet.... Ik bedoelde dat zeg maar op sites als hotscript waar die dingen worden aangeboden, vaak/soms (dat ligt aan het onderwerp) fora staan (support) voor die programma, waarmee ik doelde dat daar veel informatie staat en je ook kan vragen op het plaatselijke forum. Of je googled op bepaalde programma's op reacties te lezen.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

10/07/2006 19:13:00
Quote Anchor link
oke... ik snap hem :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.