Tijd met Sint de kerstman en vuurwerk
Hoi!
Ik heb een leuk idee, en misschien wel uitvoerbaar, als jullie ff kunnen helpen.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen, als je 't nog niet snapt vraag het dan.
Ik zou graag mijn website een beetje willen aanpassen aan het jaargetijde.
Voorbeeld
Het is 5 december. Je bezoekt mijn website. Spontaan vliegt Sinterklaas door het beeld!
Vraag
Zouden jullie mij kunnen helpen aan ifje, die controleert of het sinterklaas is, kerst of oud en nieuw, en die dan iets echoot?
Ik heb een leuk idee, en misschien wel uitvoerbaar, als jullie ff kunnen helpen.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen, als je 't nog niet snapt vraag het dan.
Ik zou graag mijn website een beetje willen aanpassen aan het jaargetijde.
Voorbeeld
Het is 5 december. Je bezoekt mijn website. Spontaan vliegt Sinterklaas door het beeld!
Vraag
Zouden jullie mij kunnen helpen aan ifje, die controleert of het sinterklaas is, kerst of oud en nieuw, en die dan iets echoot?
Gewoon met date() de huidige datum opvragen en dan kijken of die gelijk is aan 5-12?
"Spontaan vliegt Sinterklaas door het beeld!"
Als ik zo een interaktie op een site zie, dan klik ik die site snel weg.
Liever een header of layout in bepaald thema, dan allemaal toeters en bellen die afleiden.
Liever een header of layout in bepaald thema, dan allemaal toeters en bellen die afleiden.
Gewijzigd op 04/12/2010 23:01:34 door - Ariën -
Heeft iemand nog een vliegende sint?
Toevoeging op 04/12/2010 23:02:36:
grapje
Toevoeging op 04/12/2010 23:04:30:
Ik nam het maar als voorbeeld, het kan natuurlijk ook gewoon een plaatje zijn. Maar, wel bedankt voor je tip
[edit: Bedankje vergeten]
Toevoeging op 04/12/2010 23:02:36:
grapje
Toevoeging op 04/12/2010 23:04:30:
- Aar - op 04/12/2010 23:00:54:
"Spontaan vliegt Sinterklaas door het beeld!"
Ik nam het maar als voorbeeld, het kan natuurlijk ook gewoon een plaatje zijn. Maar, wel bedankt voor je tip
[edit: Bedankje vergeten]
Gewijzigd op 04/12/2010 23:06:57 door Max van den Bosch