tips & trucs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels

Niels

16/12/2005 12:17:00
Quote Anchor link
Ik zou aan jullie willen vragen, of jullie mijn design, voor zo ver het een design is, willen bekijken en zonodig verbeteren door tips & trucs te geven.
Het is een design dat als standaard template word bijgeleverd bij mijn cms systeem, er zijn nog geen andere pagina's toegankelijk maar die komen er aan.

klik hier om sulfCms te bekijken

De website is het best bekeken in FF.
IE doet mij :hover nog neit helemaal, maar daar kom je wel achter :)

En alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:00:52
 
Jelmer -

Jelmer -

16/12/2005 12:23:00
Quote Anchor link
Ik zou dingen als 'reacties' klikbaar maken, en natuurlijk ook de knopjes eronder van css, firefox e.d. die dan naar de validator of getfirefox.com verwijzen.

Misschien zou je de blokken (die nu blauw is) aan de zijkant kunnen kleuren op categorie.

Ow, en gebruik paragraven in je tekst, bij voorkeur via <p/>, dat verhoogt de leesbaarheid.
 
Niels

Niels

16/12/2005 12:27:00
Quote Anchor link
Hmm Dankje, dat klueren op catogorie is nog niet zo slecht, dat ga ik zker uitproberen :)
Reacties enz. worden direct klikbaar als die pagina er is.
Ben ik vergeten te vertellen, maar die links komen er zeker aan.
die validator links niet aan gedacht :)
Ik zal ze effe aanmaken :D
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

16/12/2005 14:16:00
Quote Anchor link
Hmm, ziet er goed uit, maar zo leeg..
Misschien zou je het wat meer kunnen opvullen
 
Koen Bressers

Koen Bressers

16/12/2005 15:06:00
Quote Anchor link
Ik ben het met PurpleMadness eens.

Als we toch sites aan het kleuren zijn, wat vinden jullie hiervan: http://koen.netersel.net/
Gewijzigd op 16/12/2005 15:07:00 door Koen Bressers
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/12/2005 15:10:00
Quote Anchor link
Hoi Koen,

voor een site-review kun je beter een eigen topic starten.
 
Steff   an

Steff an

16/12/2005 15:14:00
Quote Anchor link
Dat :hover in internet explorer.... http://www.xs4all.nl/~peterned/csshover.html Er is iemand zo vriendelijk geweest dit met ons te delen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.