Tips voor layoutje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

UnlivingSava

UnlivingSava

22/12/2006 23:59:00
Quote Anchor link
Hello allemaal, ik ben bezig met een templateje aan het maken maar ik ben helaas einde inspiratie. Opmerkingen en suggesties zijn dus welkom ;)
even de link geven: klik

ik vermoed dat het mss wat droog is qua kleurgebruik maar ik weet niet meteen welke kleuren bij wat goed zouden passen.
Ik had eventueel gedacht om onder de header dan de laatste 5 forumposts en populaire artikelen te plaatsen maar kweet niet of dit een goed idee is, de content zelf wordt dan beetje naar beneden verdrongen.

groeten sander
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door UnlivingSava
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 13:27:30
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/12/2006 00:35:00
Quote Anchor link
Ik zou in ieder geval niks meer onder de header zetten, dan maak je het wel erg druk. Met betrekking tot kleurgebruik zou ik iets meer spelen... kijk eens of je niet wat leuks kan doen met wat donkere kleuren blauw. Alhoewel ik zoals het nu is eigenlijk wel relaxed vind.
 
Rowin

rowin

23/12/2006 09:32:00
Quote Anchor link
Nee
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door rowin
 
Raymond ---

Raymond ---

23/12/2006 10:07:00
Quote Anchor link
rowin schreef op 23.12.2006 09:32:
Wil je aub naar: http://www.ikmagnietspammen.nl gaan en op ja stem klikken!?

Ik sta bijna in de top 10;-)
Het is niet echt de bedoeling dat je dat hier zo neer gaat zetten. Als het heel erg belangrijk is dan zou je er een topic voor kunnen openen. Maar ik denk dat ook dat in dit geval niet de bedoeling is.

Edit:
Als jij plaats 91 bijna in de top 10 vind...?

___________________
Nu even over de website: :P
Ik vind hem op zig zo wel mooi, je zou idd zoals Arjan zij nog even een beetje blauw er bij kunnen doen.
En de banner in de header vind ik niet zo mooi.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Mark D

Mark D

23/12/2006 10:30:00
Quote Anchor link
Waarom is als je op die link klikt eerst het menu strak en als je dan op een link klikt afgerond, moet dit niet gewoon allemaal dezelfde style?
 
UnlivingSava

UnlivingSava

23/12/2006 10:48:00
Quote Anchor link
De layout is nu actief op 1 pagina, dus nog niet live omdat ze nog niet compleet is. Eens het af is zal overal dezelfde style tevoorschijn komen ;)
iets meer blauw, lijkt wel goed idee. De links zijn al wat naar het blauwe toe maar mss dat ze nog wat meer naar het blauwe toe moeten gaan.
ja de banner in de header, kweet niet meteen waar ik hem anders zou moeten zwieren, met de banner in de header zie je idd minder van het plaatje ook. Waar zou dan een betere plaats zijn?
Bedankt alvast voor de reacties ;)
 
Luke Banning

Luke Banning

23/12/2006 10:48:00
Quote Anchor link
Ik vind de site erg mooi uit zien hoor.
Lekker strak.
Wel jammer dat als ik bijvoorbeeld naar de galerij of kalender ga de hele stijl ineens anders is.

@Rowin
Alsjeblieft zeg, grow up kid.
Maak een onderscheid wat belangrijk is en wat niet, en als dit belangrijk zou zijn is PHPhulp nog steeds niet het forum ervoor! Zelfs de koffiehoek is dit nog niet waard!
 
UnlivingSava

UnlivingSava

23/12/2006 10:54:00
Quote Anchor link
De galerij en forum moet ik nog voorzien van de layout, eens ik deze als 'af' beschouw ga ik ze toepassen op de overige pagina's en gedeelten. Kwestie dak nadien niet overal wat moet gaan aanpassen ;)
 
Leo

Leo

23/12/2006 11:15:00
Quote Anchor link
Vind hem niet slecht zo, alleen zijn er wel wat foutjes in IE7 (rechter kolom die helemaal naar links springt). Dat van die ads in de header, ja dat moet je zelf weten. Ik zou er zelf voor kiezen ze ergens anders te plaatsen maar de keuze is aan jou. Ik vind iig de layout er wel bij passen, ookal kan de header wat mooier. Maar ook dit kan je later doen.

Suc6!

Leo
 
UnlivingSava

UnlivingSava

23/12/2006 11:23:00
Quote Anchor link
IE7 bugje is eruit gehaald, zou nu goed moeten werken.
kzal kijken voor ze boven de content te plaatsen anders, of zet ik hem wat hoger in de header.
Wat zou er aan de header beter kunnen volgens u? mss dat het wit wat te fel overkomt en eerder voor een gebroken wit moet kiezen.
 
- -

- -

23/12/2006 11:38:00
Quote Anchor link
Ik vind de boel wel strak! Niet te druk maken. Ik zou de reclame wel ff uit de header halen. Die kun je beter onder het menu zetten ofzo.
 
UnlivingSava

UnlivingSava

23/12/2006 11:48:00
Quote Anchor link
Ik heb ze er even vantussen gehaald en ze in het middengedeelte gezet.
 
Raymond ---

Raymond ---

23/12/2006 11:54:00
Quote Anchor link
Je moet nu even het menu weer op zijn plek zetten.
 
UnlivingSava

UnlivingSava

23/12/2006 11:56:00
Quote Anchor link
IE 7 en FF2 tonen het menu op zijn plaatsje terug nochtans.
Enige probleem in FF is dat hij de menutekst niet centreert, ondanks dat het wel zo in de css staat.
 
Raymond ---

Raymond ---

23/12/2006 11:58:00
Quote Anchor link
UnlivingSava schreef op 23.12.2006 11:56:
IE 7 en FF2 tonen het menu op zijn plaatsje terug nochtans.
Enige probleem in FF is dat hij de menutekst niet centreert, ondanks dat het wel zo in de css staat.


FF2 zet hem hier niet op zijn plek. (of hoort hij over de header de tekst te staan?
 
UnlivingSava

UnlivingSava

23/12/2006 12:01:00
Quote Anchor link
de menubalk bevindt zich in de header, was de bedoeling om dat daarin te zetten, doorzichtbare achtergrondafbeelding erbij om het mooier te maken. alsk goed kijk staat het op 10px van de onderzijde van de header tot onderzijde menubalk.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.