[topic gesloten]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »
B Polak

B Polak

17/06/2012 14:54:15
Quote Anchor link
Graag de volgende sluiten:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/in2chatcom-topper/85232/last/
Gewijzigd op 17/06/2012 16:15:56 door B Polak
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 17:36:11
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/06/2012 15:05:06
Quote Anchor link
Verwijderen doen we hier niet aan (tenzij het gaat om zeer gegronde redenen).
 
Wouter J

Wouter J

17/06/2012 15:18:24
Quote Anchor link
Verwijderen omdat we het niet eens zijn met meneer? Jammer dat mensen alleen maar willen horen dat mensen het met ze eens zijn en anders gaan huilen...

En die button komt er niet omdat we hier niet zomaar verwijderen (en dat is maar goed ook), anders hadden de moderators een dagtaak...
Gewijzigd op 17/06/2012 15:19:14 door Wouter J
 
B Polak

B Polak

17/06/2012 15:25:22
Quote Anchor link
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Ik heb vaker domeinnamen verkocht waar geen directe cijfers van bekend zijn in dezelfde bedrag range.
Al moet ik toegeven dat het niet komt door adverteren, maar werd zelf benaderd.

Kennis van zaken liggen net wat anders beste Wouter en dat is niet negatief.
Ieder z'n perspectief.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/06/2012 15:26:54
Quote Anchor link
Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22:
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.
 
Wouter J

Wouter J

17/06/2012 15:42:43
Quote Anchor link
Ik vind het toch wel grappig dat je nu je beginpost hebt aangepast naar een nieuw bedrag (700 EURO eraf) nu je iemand hebt gevonden die je het, volgens jou, goed heeft uitgelegt, en dus een beetje in hetzelfde straatje ligt...

Ik denk dat je nu niet meer het topic wil sluiten en wil kijken of iemand 300 EURO ervoor wilt geven? Of waarom verander je je begin post naar een maatschappelijker bedrag nu het aanvragen van sluiten?
 
B Polak

B Polak

17/06/2012 15:46:47
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 17/06/2012 15:26:54:
Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22:
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.



Met "Buitenom of ik er mee eens ben of niet.." bedoel ik:
ik kan niet oneens zijn met reacties. Want als iemand vind dat hij gelijk heeft, dan heeft hij gelijk binnen zijn mening.

Met "vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen", bedoel ik:
Achteraf gezien is het wellicht niet handig om dergelijke zakelijke aanbiedingen te plaatsen op een forum als PHPHulp. Dat is hoe ik het zie.



Toevoeging op 17/06/2012 15:52:56:

Wouter J op 17/06/2012 15:42:43:
Ik vind het toch wel grappig dat je ..


Inhoudelijk niet interessant wat je reageert, maar ik vind het fijn dat je je kan vermaken. Ik wil ook wel leuke moppen plaatsen? Is geen probleem, kan allemaal!
Gewijzigd op 17/06/2012 15:50:47 door B Polak
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

17/06/2012 16:32:48
Quote Anchor link
ROFL, als het (ook zakelijk gezien) zo'n super domieinnaam was had je beter op ebay kunnen zetten!!!
 
Wouter J

Wouter J

17/06/2012 16:35:36
Quote Anchor link
Achja, kan me wel over meer dingen vermaken. Bijv. dat je nu zelf voor moderatortje speelt -hé ik ga ook al verkleinwoorden gebruiken; je posts leeghaald; en mensen blijft afzeiken
 
Frank WD

Frank WD

17/06/2012 16:45:19
Quote Anchor link
Ik vermaak ma kostelijk.
Vooral de reden waarop een topic gesloten moet worden.

En als ik dan lees: Eerst domeinnaam 1000 euro toen naar 300 euro na kritiek.
Dat zegt mij eigenlijk al meer dan genoeg.
Gewijzigd op 17/06/2012 16:45:35 door Frank WD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.