[topic gesloten]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »
B Polak

B Polak

17/06/2012 14:54:15
Quote Anchor link
Graag de volgende sluiten:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/in2chatcom-topper/85232/last/
Gewijzigd op 17/06/2012 16:15:56 door B Polak
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 01:25:54
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/06/2012 15:05:06
Quote Anchor link
Verwijderen doen we hier niet aan (tenzij het gaat om zeer gegronde redenen).
 
Wouter J

Wouter J

17/06/2012 15:18:24
Quote Anchor link
Verwijderen omdat we het niet eens zijn met meneer? Jammer dat mensen alleen maar willen horen dat mensen het met ze eens zijn en anders gaan huilen...

En die button komt er niet omdat we hier niet zomaar verwijderen (en dat is maar goed ook), anders hadden de moderators een dagtaak...
Gewijzigd op 17/06/2012 15:19:14 door Wouter J
 
B Polak

B Polak

17/06/2012 15:25:22
Quote Anchor link
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Ik heb vaker domeinnamen verkocht waar geen directe cijfers van bekend zijn in dezelfde bedrag range.
Al moet ik toegeven dat het niet komt door adverteren, maar werd zelf benaderd.

Kennis van zaken liggen net wat anders beste Wouter en dat is niet negatief.
Ieder z'n perspectief.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/06/2012 15:26:54
Quote Anchor link
Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22:
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.
 
Wouter J

Wouter J

17/06/2012 15:42:43
Quote Anchor link
Ik vind het toch wel grappig dat je nu je beginpost hebt aangepast naar een nieuw bedrag (700 EURO eraf) nu je iemand hebt gevonden die je het, volgens jou, goed heeft uitgelegt, en dus een beetje in hetzelfde straatje ligt...

Ik denk dat je nu niet meer het topic wil sluiten en wil kijken of iemand 300 EURO ervoor wilt geven? Of waarom verander je je begin post naar een maatschappelijker bedrag nu het aanvragen van sluiten?
 
B Polak

B Polak

17/06/2012 15:46:47
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 17/06/2012 15:26:54:
Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22:
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.



Met "Buitenom of ik er mee eens ben of niet.." bedoel ik:
ik kan niet oneens zijn met reacties. Want als iemand vind dat hij gelijk heeft, dan heeft hij gelijk binnen zijn mening.

Met "vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen", bedoel ik:
Achteraf gezien is het wellicht niet handig om dergelijke zakelijke aanbiedingen te plaatsen op een forum als PHPHulp. Dat is hoe ik het zie.



Toevoeging op 17/06/2012 15:52:56:

Wouter J op 17/06/2012 15:42:43:
Ik vind het toch wel grappig dat je ..


Inhoudelijk niet interessant wat je reageert, maar ik vind het fijn dat je je kan vermaken. Ik wil ook wel leuke moppen plaatsen? Is geen probleem, kan allemaal!
Gewijzigd op 17/06/2012 15:50:47 door B Polak
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

17/06/2012 16:32:48
Quote Anchor link
ROFL, als het (ook zakelijk gezien) zo'n super domieinnaam was had je beter op ebay kunnen zetten!!!
 
Wouter J

Wouter J

17/06/2012 16:35:36
Quote Anchor link
Achja, kan me wel over meer dingen vermaken. Bijv. dat je nu zelf voor moderatortje speelt -hé ik ga ook al verkleinwoorden gebruiken; je posts leeghaald; en mensen blijft afzeiken
 
Frank WD

Frank WD

17/06/2012 16:45:19
Quote Anchor link
Ik vermaak ma kostelijk.
Vooral de reden waarop een topic gesloten moet worden.

En als ik dan lees: Eerst domeinnaam 1000 euro toen naar 300 euro na kritiek.
Dat zegt mij eigenlijk al meer dan genoeg.
Gewijzigd op 17/06/2012 16:45:35 door Frank WD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.