[topic gesloten]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »
B Polak

B Polak

17/06/2012 14:54:15
Quote Anchor link
Graag de volgende sluiten:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/in2chatcom-topper/85232/last/
Gewijzigd op 17/06/2012 16:15:56 door B Polak

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 01:35:34

Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/06/2012 15:05:06
Quote Anchor link
Verwijderen doen we hier niet aan (tenzij het gaat om zeer gegronde redenen).

Wouter J

Wouter J

17/06/2012 15:18:24
Quote Anchor link
Verwijderen omdat we het niet eens zijn met meneer? Jammer dat mensen alleen maar willen horen dat mensen het met ze eens zijn en anders gaan huilen...

En die button komt er niet omdat we hier niet zomaar verwijderen (en dat is maar goed ook), anders hadden de moderators een dagtaak...
Gewijzigd op 17/06/2012 15:19:14 door Wouter J

B Polak

B Polak

17/06/2012 15:25:22
Quote Anchor link
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Ik heb vaker domeinnamen verkocht waar geen directe cijfers van bekend zijn in dezelfde bedrag range.
Al moet ik toegeven dat het niet komt door adverteren, maar werd zelf benaderd.

Kennis van zaken liggen net wat anders beste Wouter en dat is niet negatief.
Ieder z'n perspectief.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/06/2012 15:26:54
Quote Anchor link
Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22:
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.

Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.

Wouter J

Wouter J

17/06/2012 15:42:43
Quote Anchor link
Ik vind het toch wel grappig dat je nu je beginpost hebt aangepast naar een nieuw bedrag (700 EURO eraf) nu je iemand hebt gevonden die je het, volgens jou, goed heeft uitgelegt, en dus een beetje in hetzelfde straatje ligt...

Ik denk dat je nu niet meer het topic wil sluiten en wil kijken of iemand 300 EURO ervoor wilt geven? Of waarom verander je je begin post naar een maatschappelijker bedrag nu het aanvragen van sluiten?

B Polak

B Polak

17/06/2012 15:46:47
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 17/06/2012 15:26:54:
Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22:

Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.

Met "Buitenom of ik er mee eens ben of niet.." bedoel ik:
ik kan niet oneens zijn met reacties. Want als iemand vind dat hij gelijk heeft, dan heeft hij gelijk binnen zijn mening.

Met "vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen", bedoel ik:
Achteraf gezien is het wellicht niet handig om dergelijke zakelijke aanbiedingen te plaatsen op een forum als PHPHulp. Dat is hoe ik het zie.

Toevoeging op 17/06/2012 15:52:56:

Wouter J op 17/06/2012 15:42:43:
Ik vind het toch wel grappig dat je ..

Inhoudelijk niet interessant wat je reageert, maar ik vind het fijn dat je je kan vermaken. Ik wil ook wel leuke moppen plaatsen? Is geen probleem, kan allemaal!
Gewijzigd op 17/06/2012 15:50:47 door B Polak

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

17/06/2012 16:32:48
Quote Anchor link
ROFL, als het (ook zakelijk gezien) zo'n super domieinnaam was had je beter op ebay kunnen zetten!!!

Wouter J

Wouter J

17/06/2012 16:35:36
Quote Anchor link
Achja, kan me wel over meer dingen vermaken. Bijv. dat je nu zelf voor moderatortje speelt -hé ik ga ook al verkleinwoorden gebruiken; je posts leeghaald; en mensen blijft afzeiken

Frank WD

Frank WD

17/06/2012 16:45:19
Quote Anchor link
Ik vermaak ma kostelijk.
Vooral de reden waarop een topic gesloten moet worden.

En als ik dan lees: Eerst domeinnaam 1000 euro toen naar 300 euro na kritiek.
Dat zegt mij eigenlijk al meer dan genoeg.
Gewijzigd op 17/06/2012 16:45:35 door Frank WD

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.