Torrent site script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 18:36:58
Quote Anchor link
Weet iemand met welke script/source deze site is gemaakt?

http://www.happy-release.org/login.php?returnto=%2F

Ik ben er al dagen naar opzoek maar ik kan niks vinden.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:04:01
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 18:46:43
Quote Anchor link
Gokje: Custom?

Ziet er trouwens wel erg brak uit, zeg...
Gewijzigd op 08/08/2011 18:47:41 door - Ariën -
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 18:56:23
Quote Anchor link
Wat bedoel je met custom veel nederlandse torrent sites hebben zo'n zelfde script.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 18:59:22
Quote Anchor link
Kan je die mensen dan niet mailen? Die weten het wel.
En ja, soms is het eenmaal zelfgemaakt, niet alles hoeft open/closed source te zijn.

Let er wel op dat er consequenties aan het delen van torrents met auteursrecht hangt. Dus mocht je over een paar weken op straat wonen omdat Brein je een flinke dwangsom heeft gegeven, dan ben je bij deze alvast gewaarschuwd ;-)
Gewijzigd op 08/08/2011 19:01:16 door - Ariën -
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 19:00:56
Quote Anchor link
Ik ga ook geen torrent site maken ;) mijn vriend wil de script hebben. Maar ik denk dat dit de script is: http://sourceforge.net/projects/tbsource/ maar hij zegt als hij alles heeft geinstalleerd enzo via zijn host dat er dan errors komen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 19:02:29
Quote Anchor link
Quote:
Ik ga ook geen torrent site maken

Ligt niet aan het feit dat je een torrent-site hebt, dat is gewoon legaal, maar het feit wat deelt. Als dat auteursrechtelijke muziek-albums films, muziek of pirated software is wat er gedeelt wordt, dan is het gewoon illegaal.

Als je jouw eigen gemaakte werken wilt verspreiden via torrent... no problemo..


Denis Ibrismovic op 08/08/2011 19:00:56:
maar hij zegt als hij alles heeft geinstalleerd enzo via zijn host dat er dan errors komen.


Tja, dan zal hij iets fout doen.

Je snapt zelf vast wel dat het met je vraag/probleem stelling weinig kunnen doen. Dus vraag hem anders eens of hij specifiek kan vertellen wat er gebeurd..
Gewijzigd op 08/08/2011 19:05:24 door - Ariën -
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 19:09:01
Quote Anchor link
Database Server (use localhost if not sure): Hier voert ie z'n MYSQL host in
Database Name: ze MYSQL database naam
Database User: ze account naam van MQSQL
Database Password: en ze wachtwoord

Sysop Username:
Sysop Password:
Sysop Password Confirm:
Sysop Email:

Site Name: Hier hoe die wil heten
Domain (no ending slash): hij weet niet wat hij hier moet invullen zijn site naam of de map naam waar die zijn bestanden heeft geupload bij hem dus public_html.
Site Email Address: hier vult hij z'n email in
Announce Url ( ..../announce.php): hier weet hij dus ook niet of hij op de puntjes zijn site naam moet invullen

en bij sysop weet hij niet of hij ergens een account moet hebben en dat daar invullen of het sysop ding iets is om alvast een account te maken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 19:20:08
Quote Anchor link
Quote:
Domain (no ending slash): hij weet niet wat hij hier moet invullen zijn site naam of de map naam waar die zijn bestanden heeft geupload bij hem dus public_html.

Domein? Dus iets als: http://www.example.org, maar dan voor de juiste domein ;-)

Quote:
Announce Url ( ..../announce.php): hier weet hij dus ook niet of hij op de puntjes zijn site naam moet invullen

Ligt eraan waar announce.php staat, als het in dezelfde map staat waar de installatie vanuit draait (zie URL-balk) dan is het gewoon 'announce.php', als het een mapje hoger staat is het '../announce.php', en bij nog een mapje hoger is het: '../../announce.php'.

Quote:
en bij sysop weet hij niet of hij ergens een account moet hebben en dat daar invullen of het sysop ding iets is om alvast een account te maken.

Ik heb een vermoeden dat dit om een Admin-account gaat voor het inloggen op de torrent-site. Eigen voorkeur dus om in te vullen ;-)
Gewijzigd op 08/08/2011 19:23:07 door - Ariën -
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 19:24:39
Quote Anchor link
- Aar - op 08/08/2011 19:20:08:
Quote:
Domain (no ending slash): hij weet niet wat hij hier moet invullen zijn site naam of de map naam waar die zijn bestanden heeft geupload bij hem dus public_html.

Domein? Dus iets als: http://www.example.org, maar dan voor de juiste domein ;-)

Quote:
Announce Url ( ..../announce.php): hier weet hij dus ook niet of hij op de puntjes zijn site naam moet invullen

Ligt eraan waar announce.php staat, als het in dezelfde map staat waar de installatie vanuit draait (zie URL-balk) dan is het gewoon 'announce.php', als het een mapje hoger staat is het '../announce.php', en bij nog een mapje hoger is het: '../../announce.php'.

Quote:
en bij sysop weet hij niet of hij ergens een account moet hebben en dat daar invullen of het sysop ding iets is om alvast een account te maken.

Ik heb een vermoeden dat dit om een Admin-account gaat voor het inloggen op de torrent-site. Eigen voorkeur dus om in te vullen ;-)


Hij zei dat domein bij andere sources je de map moest invullen waar je de installatie had geupload en annouce.php saat bij hem aan het begin dus niet in een map ofzo wat moet die dan invullen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 19:28:11
Quote Anchor link
Ze vragen toch echt een domein? En niet een path of iets dergelijks?

En wat je voor announce moet invullen, zie mijn reactie eens? Ik weet niet hoe je installatie eruit ziet?

En gebruik anders de 'trial and error'-manier, en je ziet zelf wat er mis gaat ;-)
Gewijzigd op 08/08/2011 19:28:46 door - Ariën -
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 19:31:59
Quote Anchor link
Hoe kan hij die dan gebruiken?

En zo ziet de installatie eruit: http://sourceforge.net/dbimage.php?id=49383
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 19:41:14
Quote Anchor link
'Trail and error', gewoon proberen, je ziet vast wel WAT er fout gaat.
En ik doelde meer op de URL van de installatie i.p.v. een layout die niet echt interessant is ;-)
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 19:45:00
Quote Anchor link
Dit komt er bij hem zegt ie:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'a4287367_torrent'@'localhost' (using password: YES) in /home/a4287367/public_html/install/functions.php on line 26


Cant connect to databaseserver
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 19:49:10
Quote Anchor link
Duidelijk, foute username voor MySQL.
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 19:54:56
Quote Anchor link
Maar hij heeft alles goed getypt en moet de host zijn host van mysql zijn of localhost?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 20:00:04
Quote Anchor link
localhost, maar het gaat om de username, die is niet goed.
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 20:12:37
Quote Anchor link
Werkt nog steeds niet zegt hij terwijl hij het goed doet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 20:52:31
Quote Anchor link
Quote:
Werkt nog steeds niet zegt hij terwijl hij het goed doet.

Werkt het wel of niet? Punt is dat de user gewoon fout is ingevuld.
 
Age Scholten

Age Scholten

08/08/2011 21:28:12
Quote Anchor link
Het werkt niet zijn username is gwn a23453_torrent hij kopieert het en plakt het en het werkt steeds niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 21:32:16
Quote Anchor link
Dan klopt die username echt niet.

Eerst zeg je: a4287367_torrent, en nu: a23453_torrent
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.