Twitter implementeren op Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

JunkieXP

JunkieXP

13/07/2009 12:30:00
Quote Anchor link
Er zijn standaard 2 mogelijkheden om Twitter op een Website te implementeren, door de door Twitter aangeboden (Flash) Widget te gebruiken, of met een RSS Feed.

De eerste is niet aanpasbaar genoeg, en de 2de is alleen bereikbaar wanneer je een gebruikersnaam en wachtwoord invoert.

Wat ik op mijn website wil is de laatste 3 Tweets met als onderwerp Futsal (dit is dus #Futsal in de Tweet). Nu leek me dit mogelijk door de RSS uit te lezen, maar deze kun je niet ophalen zonder authenticatie.

Heeft iemand een idee op welke manier ik de authenticatie omzeil en toch nog enkel de #Futsal Tweets ophaal?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:50:07
 
GaMer B

GaMer B

13/07/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Met cURL kan je je authenticatie-gegevens doorsturen naar de Twitter website, zodat je je tweets kunt ophalen.
 
Mitchell

Mitchell

13/07/2009 12:35:00
Quote Anchor link
Als ik je zo hoor wil je dus andermans twitter posts ophalen? Heb je wel toestemming van die persoon om dit te doen dan?

Twitter API
 
JunkieXP

JunkieXP

13/07/2009 15:32:00
Quote Anchor link
Het zijn mijn eigen Tweets, maar wil deze aan iedereen tonen, het gaat hier zegmaar om Real-Time uitslagen van voetbalwedstrijden, zodat dit voor de bezoekers van de website al zichtbaar is alvorens de topscoorders en de uitslag via het CMS zijn ingevoerd.

Ik ben er derhalve ook niet echt happig op om de authenticatie gegevens van mijn eigen login te vermelden.
 
Jelmer -

Jelmer -

13/07/2009 15:37:00
Quote Anchor link
Je kan toch de 'search' method gebruiken om te zoeken op de hashtag? Search vereist geen authenticatie.
 

10/08/2009 20:32:00
Quote Anchor link
Als het je eigen tweets zijn: PHP & Twitter: Haal de laatste tweets op?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.