Uitgelogd zonder reden of bevestiging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eric Cartman

Eric Cartman

23/06/2006 21:54:00
Quote Anchor link
Waar ik al een tijde 'last' van heb hier op PHPhulp is dat ik soms gewoon zomaar wordt uitgelogd. Ik had het vandaag toevallig ook.

Ik wilde gezellig eens even gaan reageren op een topic hierzo, maar ik was uitgelogd. Op zich niets ernstigs. Het was al een hele tijd geleden dat ik mijzelf had ingelogd, dus de cookie zou wel verlopen zijn, dacht ik zo.
Na mijzelf opnieuw ingelogd te hebben, was ik daarnet weer zomaar uitgelogd. En volgens mij heeft PHPhulp geen cookies van, laten we zeggen, 3 uur?

Ook komt het vaak voor dat ik wél ben ingelogd, maar als ik een reactie wil geven, ik opeens herkend wordt als een 'niet ingelogd persoon'. Na een refresh in het topic waar ik wilde reageren, word aangegeven dat ik wel gewoon ben ingelogd, maar is mijn (lange) reactie weg en heb ik geen zin meer om hem nog een keer te typen.

Hebben jullie hier ook wel eens mee te maken? Of kunnen de administrators en moderators hier wat aan doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:43:56
 
Eris -

Eris -

23/06/2006 22:24:00
Quote Anchor link
PM bassie even :)
 
PHP Newbie

PHP Newbie

23/06/2006 22:26:00
Quote Anchor link
hoeveel topics zijn hier al over geopend?

10, 20, 50?
 
Niek s

niek s

23/06/2006 22:28:00
Quote Anchor link
Jip:
Waar ik al een tijde 'last' van heb hier op PHPhulp is dat ik soms gewoon zomaar wordt uitgelogd. Ik had het vandaag toevallig ook.

Ik wilde gezellig eens even gaan reageren op een topic hierzo, maar ik was uitgelogd. Op zich niets ernstigs. Het was al een hele tijd geleden dat ik mijzelf had ingelogd, dus de cookie zou wel verlopen zijn, dacht ik zo.
Na mijzelf opnieuw ingelogd te hebben, was ik daarnet weer zomaar uitgelogd. En volgens mij heeft PHPhulp geen cookies van, laten we zeggen, 3 uur?


Ook komt het vaak voor dat ik wél ben ingelogd, maar als ik een reactie wil geven, ik opeens herkend wordt als een 'niet ingelogd persoon'. Na een refresh in het topic waar ik wilde reageren, word aangegeven dat ik wel gewoon ben ingelogd, maar is mijn (lange) reactie weg en heb ik geen zin meer om hem nog een keer te typen.


Hebben jullie hier ook wel eens mee te maken? Of kunnen de administrators en moderators hier wat aan doen?


ik had geen zin om een topic te openen, maar ik heb echt precies hetzelfde probleem!!
 
Eris -

Eris -

23/06/2006 22:29:00
Quote Anchor link
PM bassie even :)

Ik kan niets doen...
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

23/06/2006 23:34:00
Quote Anchor link
Je moet 'doen' weglaten Eris ;)
Nee grapje...

Quote:
hoeveel topics zijn hier al over geopend?

10, 20, 50?


Ja leuk die zoekmachine van google, maar niet echt functioneel, ik zocht iets wat MOEST bestaan, niks gevonden. Toen maar manually gezocht en gevonden. Maar dat doe ik ook maar 1 keer. Volgende keer open ik gewoon weer een topic ;)
 
B a s
Beheerder

B a s

24/06/2006 10:16:00
Quote Anchor link
Is bekend en wordt volgende week naar een oplossing gezocht..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.