update bevestiging via email.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »
Dendeze ikke

dendeze ikke

04/03/2013 11:35:21
Quote Anchor link
Beste,
Ik sla gegevens op in de databank. Via een email wil ik een bevestiging (update) doen om het zoekertje te activeren.
Het lukt me echter niet om deze update uit te voeren.

Link mail: <a href="http://www.******.be/index.php?pagina=bevestig&adv_id='. $row->adv_id .'">


Code bevestiging
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?

include('system/config.connection.php');

$adv_id = $_GET['adv_id'];
          
          
                          /* sql voor updaten*/
                if(isset ($_GET['adv_id']))
                {

                $sql =    
                    "
                    UPDATE
                    advertenties  SET geactiveerd = '1'
                    WHERE
                    adv_id = '"
. mysql_real_escape_string($_GET['adv_id']) ."'
                    "
;
                    mysql_query($sql) or die (mysql_errno());
          
          echo'<br></br>
    <center>
Beste  '
.$_POST["naam"].', <br><br>
Uw zoekertje is correct bevestigt en staat nu online op onze site.<br><br>
Met Vriendelijke Groet<br>
</center>'
;

          
    }
else{
          echo '<center><font color="#FF0000"><br></br> Uw advertentie is reeds bevestigd en deze activeerlink is niet meer geldig!</font></center>';
    }

    
?>


Als ik de link aanklik in de mail, zie ik ook dat er geen adv_id word mee gestuurd in de browser!
http://www.*****.be/index.php?pagina=bevestig&adv_id=

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

06/10/2024 12:35:24
 
- SanThe -

- SanThe -

04/03/2013 11:42:07
Quote Anchor link
Dendeze ikke op 04/03/2013 11:35:21:
Als ik de link aanklik in de mail, zie ik ook dat er geen adv_id word mee gestuurd in de browser!
http://www.*****.be/index.php?pagina=bevestig&adv_id=


Dan moet je dus daar gaan zoeken naar de fout.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

04/03/2013 11:44:15
Quote Anchor link
Staat die variabele wel in de tekst van de e-mail? Ik denk dat het daar fout zal gaan, aangezien bij het aanroepen de GET-var leeg is.

Overigens is het niet slim om het op deze manier te doen. Veel mensen zullen al heel snel doorhebben dat ze door het wijzigen van adv_id advertenties van anderen kunnen activeren. Geef op zijn minst nog een persoonlijke waarde mee in de link (e-mailadres) waarbij je bij het bevestigscript eerst controleert of het e-mailadres en de adv_id bij elkaar horen.

Ik gebruik overigens altijd een md5-string die als activatiecode in de link mee wordt gegeven (in combinatie met het e-mailadres). Deze md5-string staat dan ook in de database (in deze situatie bij de advertentie). Op die manier controleer ik dat de advertentie ook echt bij het e-mailadres hoort.
 
Dendeze ikke

dendeze ikke

04/03/2013 11:50:07
Quote Anchor link
Hoi Elwin,
Ik heb in de database ook nog een string staan om controle uit te voeren op de echtheid van de bevestiging.
Ik wilde echter eerst testen of ik het zo voor elkaar kreeg en de update kon uitvoeren. Ik ga nu eerst controleren of de variabele wel in de mail staat.
thx.

Toevoeging op 04/03/2013 14:31:47:

- SanThe - op 04/03/2013 11:42:07:
Dendeze ikke op 04/03/2013 11:35:21:
Als ik de link aanklik in de mail, zie ik ook dat er geen adv_id word mee gestuurd in de browser!
http://www.*****.be/index.php?pagina=bevestig&adv_id=


Dan moet je dus daar gaan zoeken naar de fout.

Het zit dus inderdaad in de link die ik verstuur. Hij geeft de waarde van row->adv_id niet mee. Dus hoe los ik deze op ?
Link mail:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
<a href="http://www.******.be/index.php?pagina=bevestig&adv_id='. $row->adv_id .'">
?>
 
- SanThe -

- SanThe -

04/03/2013 14:35:19
Quote Anchor link
Waar komt $row->adv_id vandaan?
 
Dendeze ikke

dendeze ikke

04/03/2013 14:42:22
Quote Anchor link
- SanThe - op 04/03/2013 14:35:19:
Waar komt $row->adv_id vandaan?

Uit de gegevens die ik in de databank zet bij het plaatsen van een zoekertje.
 
- SanThe -

- SanThe -

04/03/2013 14:44:20
Quote Anchor link
Maar daar gaat blijkbaar iets niet goed.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

04/03/2013 14:45:17
Quote Anchor link
Als adv_id een auto_increment is zal je de waarde van dat id na het opslaan van de gegevens op moeten halen met mysql_insert_id.
 
Dendeze ikke

dendeze ikke

04/03/2013 14:48:05
Quote Anchor link
- SanThe - op 04/03/2013 14:44:20:
Maar daar gaat blijkbaar iets niet goed.

Inderdaad ! Vroeger gebruikte ik dit, maar de functie insert_id() is vervallen.
<a href="http://www.*****.be/index.php?pagina=bevestig='. $bevestig .'&id='. mysql_insert_id() .'">

Toevoeging op 04/03/2013 15:36:27:

Elwin - Fratsloos op 04/03/2013 14:45:17:
Als adv_id een auto_increment is zal je de waarde van dat id na het opslaan van de gegevens op moeten halen met mysql_insert_id.

Inderdaad Elwin, maar deze functie bestaat niet meer in php 5.3
 
Eddy E

Eddy E

04/03/2013 17:08:19
Quote Anchor link
Daarna het ID ophalen met daarin een vergelijking met de gegevens die je net opsloeg?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$save
= "INSERT INTO tabel (naam, adres, telefoonnummer) VALUES ('Kees', 'Hoofdstraat 1', '0123456789');";
$get_id = "SELECT id FROM tabel WHERE naam = 'Kees' AND adres = 'Hoofdstraat 1' AND telefoonnummer = '0123456789' ORDER BY id DESC LIMIT 0, 1 ";
?>


Uiteraard is dit alleen de query, die je moet uitvoeren, controleren etc.
De ORDER BY id moet eigenlijk niet nodig zijn, aangezien je bij dit onderwerp geen identieke informatie in je tabel wil. Maar als je dat wel wilt, moet je de laatste selecteren (dat doe je met die order in combinatie met de LIMIT).
Als het wel uniek is, dan is de WHERE genoeg.
Is dit sneller dan mysql_inserted_id()? Nee. Werkt het goed én betrouwbaar: ja!
 
Dendeze ikke

dendeze ikke

05/03/2013 10:54:56
Quote Anchor link
Hoi Eddy,
Deze manier lijkt logisch, maar toch werkt ze niet. Krijg nog steeds geen adv_id in de email bij bevestiging. Heb het op deze manier geprobeerd:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$_get_adv_id
= "SELECT * FROM advertenties WHERE naam = 'naam' AND bevestig = 'bevestig' AND email = 'email' LIMIT 1 ";
?>

En dit is de link in de mail:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
<a href="http://www.*****.be/pages/index.php?pagina=bevestig&adv_id='. $row->adv_id .'">
?>

Hij voert het script wel uit, maar neemt geen id mee, dus doet ook geen update.
 
- SanThe -

- SanThe -

05/03/2013 10:59:18
Quote Anchor link
Geef eens iets meer code van hoe je het id ophaalt en in de link zet.
 
Eddy E

Eddy E

05/03/2013 11:15:35
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$_get_adv_id
= "SELECT * FROM advertenties WHERE naam = 'naam' AND bevestig = 'bevestig' AND email = 'email' LIMIT 1 ";
?>


Nee, want er is niemand die naam heet met emailadres email.
Jij zoekt iets als:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
$_get_adv_id
= "
    SELECT adv_id
    FROM advertenties
    WHERE naam = '"
.$naam."'
    AND bevestig = '"
.$bevestig."'
    AND email = '"
.$email."'
    LIMIT 1 "
;
?>


Maar goed, wellicht gebruik je andere variabelen en kolommen.
Dus: welke INSERT-query gebruik je?
?>

Toevoeging op 05/03/2013 11:17:04:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
<a href="http://www.*****.be/pages/index.php?pagina=bevestig&adv_id='. $row->adv_id .'">
?>


Verander dat eens naar:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo '<a href="http://www.*****.be/pages/index.php?pagina=bevestig&adv_id='. $row->adv_id . '">klik</a>';
?>

Let dus op de quotes. Ik heb er even een echo bij gezet zodat je kan zien wat ik doe.
 
Dendeze ikke

dendeze ikke

05/03/2013 11:19:13
Quote Anchor link
- SanThe - op 05/03/2013 10:59:18:
Geef eens iets meer code van hoe je het id ophaalt en in de link zet.

Het komt eigenlijk allemaal uit een formulier. Dit formulier slaat de gegevens op in de databank en toont op het einde de boodschap:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
echo '
Beste '
. $_POST["naam"] . ' ,<br>
Uw zoekertje staat nog niet online. <br>
Er is een E-mail verstuurd naar: '
. $_POST["email"] . ' ,<br>
om uw advertentie met te activeren.'
;
?>

Hierna verzend ik de email.
Dit werkt allemaal, enkel krijg ik het adv_id niet mee in de link.


Toevoeging op 05/03/2013 11:32:26:

@Eddy,
Dit is de insert:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
/*opslaan gevens voor databank*/
$SQL = "INSERT INTO
    advertenties
                (
        `adv_id` ,
        `naam` ,
        `foto` ,
        `foto1` ,
        `foto2` ,
        `foto3` ,
        `email` ,
        `nb` ,
        `titel` ,
        `tekst` ,
        `telefoon` ,
        `gepl_op` ,
                `gepl_tot` ,
        `cat_id` ,
        `bevestig` ,
        `ip` ,
        `provider`
        )
        VALUES (
        NULL , '"
. mysql_real_escape_string ($_POST["naam"]) ."', '". $foto ."', '". $foto1 ."', '". $foto2 ."', '". $foto3 ."', '". mysql_real_escape_string ($_POST["email"]) ."', '". $nb ."', '". mysql_real_escape_string ($_POST["titel"]) ."', '". mysql_real_escape_string ($_POST["tekst"]) ."', '". mysql_real_escape_string ($_POST["telefoon"]) ."', '". $timestamp ."' , '". $timestamp2 ."', '". mysql_real_escape_string ($_POST["categorie"]) ."', '". $bevestig ."', '" .mysql_real_escape_string ($_SERVER['REMOTE_ADDR'])."', '" .gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR'])."'
            )"
;
            if(!$result = mysql_query($SQL))
            {

            trigger_error(mysql_error());
            }

            else
            { //hier de boodschap//
                          //selecteren gegevens voor mail//
                          //mail verzenden//

?>
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

05/03/2013 14:37:47
Quote Anchor link
Dendeze ikke op 04/03/2013 14:48:05:
Elwin - Fratsloos op 04/03/2013 14:45:17:
Als adv_id een auto_increment is zal je de waarde van dat id na het opslaan van de gegevens op moeten halen met mysql_insert_id.

Inderdaad Elwin, maar deze functie bestaat niet meer in php 5.3

Deze functie bestaat nog wel, alleen is hij deprecated, maar dat zijn alle mysql_* functies. Als je dat zo erg vindt moet je ook niet mysql_query gebruiken.
Oke, het werkt bij veel mensen dus blijkbaar niet (zie http://www.mail-archive.com/php-bugs@lists.php.net/msg140923.html). In dat geval kan je wel nog een query uitvoeren met:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$res
= mysql_query("SELECT LAST_INSERT_ID() as LID");
$r = mysql_fetch_assoc($res);
echo "LAST-ID (Query): " . $r['LID'];
?>
Gewijzigd op 05/03/2013 14:38:25 door Koen Vlaswinkel
 
Dendeze ikke

dendeze ikke

07/03/2013 17:31:22
Quote Anchor link
Hoi,

Nu heb ik de connectie op mysqli over gezet voor de functie mysqli_insert_id en krijg de volgende foutmelding:
Warning: mysqli_insert_id() expects exactly 1 parameter, 0 given in /customers/e/9/4/*****.be/httpd.www/pages/free.php on line 305

De variable bevestig komt uit een unieke string en word wel mee gegeven.
http://www.*****.be/index.php?pagina=bevestig&con=euzNaN5&id=
Maar nog steeds krijg ik het ID dus niet mee!
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
<p>Om uw zoekertje te activeren
 <a href="http://www.donsiegirl.be/index.php?pagina=bevestig&con='. $bevestig .'&id='. mysqli_insert_id() .'"><b> KLIK HIER. </b></a></p>

?>

Nog iemand enig idee ?
 
- SanThe -

- SanThe -

07/03/2013 18:05:04
Quote Anchor link
Dendeze ikke op 07/03/2013 17:31:22:
Warning: mysqli_insert_id() expects exactly 1 parameter, 0 given

Nog iemand enig idee ?


Lezen misschien?
 
Marvin H

Marvin H

08/03/2013 09:29:02
Quote Anchor link
OffTopic: Ik snap in ieder geval waar er steeds op de plek van het domein ***** worden neergezet :)... Iets met escort en dating site? haha... in de laatste post heb je de domeinnaam laten staan
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.