uploaden van project en weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Enrico van der List

Enrico van der List

22/07/2014 16:19:16
Quote Anchor link
Hey momenteel ben ik bezig met het verbeteren van mijn portfolio en ik wil mijn projecten weergeven op de site in volgorde van uploaden. hieronder heb ik een schets gemaakt. alleen zit ik te bedenken hoe kan ik dit het beste doen? heeft iemand eventueel een goede tip voor mij.

Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 06:07:57
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

22/07/2014 16:23:03
Quote Anchor link
Je vraag is wel heel erg algemeen. Waar zit je precies over te dubben?
 
Enrico van der List

Enrico van der List

28/07/2014 18:14:55
Quote Anchor link
Dat zijn namelijk 3 pagina's ik wil op mijn homepagina de laatste 2 projecten die ik heb gemaakt weergeven.
terwijl je op de pagina van mijn portfolio al mijn projecten die ik heb gemaakt kan weergeven. de gegevens die ik weer wil laten zien die komen dan vanuit mijn admin pagina waar alleen ik bij kan. alleen zit ik te bedenken hoe kan ik dit oplossen. mss een goede tip hoe ik zoiets kan realiseren?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

28/07/2014 18:35:09
Quote Anchor link
Ik zou gewoon een database tabel aanmaken met een AUTO INCREMENT primary key (id).
Vervolgens moet je voor je homepage deze query hebben:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
SELECT
    datum, titel, subtitel, tekst, foto
FROM
    projecten
ORDER BY
    id DESC
LIMIT
    2


foto is de bestandsnaam van de foto die je erbij uploadt. id is de primary key.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.