[URGENT] Bas & Mods Bedankt !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 00:44:00
Quote Anchor link
Update !

Nieuws bericht is verwijderd

Update 2

Alles was een hoax, phphulp was gehacked

Beste,

Na het nieuws te hebben gelezen -> http://www.phphulp.nl/nieuws/205/ zou ik even de aandacht van jullie willen.

Quote

Quote:
Er zal geen nieuwe versie van PHPHulp komen. Er schijnen enkele leden te werken aan een nieuwe community welke aanzienlijk beter zou moeten worden dan PHPHulp. Ik steun deze actie en zal de ontwikkeling en het onderhoud van PHPHulp staken.

Binnen enkele dagen gaat PHPHulp op zwart.


Er zitten een x aantal mensen dom te doen op dit forum waaronder ik zelf, toch vind ik dat er een Bedankje moet plaats vinden voor bas.

PHPHulp heeft heel veel jaar bestaan en er zijn vast en zeker ook leuke tijden geweest, dit topic is voor bas.

O ja, Laten we alle Moderators ook niet vergeten !

Bas en de moderators bedankt voor het korte jaar op dit forum, heb veel bijgeleerd !

R.I.P

PS: Houd dit topic A.U.B schoon, dank u.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 15:51:31
 
Stijn Dumoulin

Stijn Dumoulin

02/02/2010 00:57:00
Quote Anchor link
ik kwam hier ook altijd graag.. heb hier ook veel bijgeleerd
Bedankt Bas en de mod's...

Sommige mensen konden het blijkbaar niet verdragen en hebben hiermee PHPHulp letterlyk de grond in geklopt... Ik voelde dit al langer aankomen en vind het erg dat het zo is moetten gaan. Bedankt aan deze mensen...
 
Vdleije .

vdleije .

02/02/2010 01:41:00
Quote Anchor link
Ik moet toch echt even kwijt dat ik dit allemaal niet geloof xD. Zijn naam staat er niet eens bij e.d.

Wacht nou gewoon maar even rustig af, de nieuwe site komt vanzelf online!
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 08:19:00
Quote Anchor link
@vdleije

eigenlijk geloof ik het ook niet:P Maar dat er een nieuwe community komt geloof ik wel:)
 
Davy Jansen

Davy Jansen

02/02/2010 08:25:00
Quote Anchor link
Er zijn inderdaad veel problemen, en ja er is veel gezeur van 'kleine kinderen' die hier rond huppelen....

Maar er wordt ook nog steeds veel hulp geboden, er lopen diversen topics (met nog steeds goede reacties), en er zijn nog voldoende topics waar het wel gezellig is hier op phphulp..

Het zou enorm zonde zijn deze hulp, incl. het naslagwerk (forum, scripts, tutorials) zomaar in eens af te sluiten...

Ik loop hier al jaren mee (nu +/- 5 jaar), en was vrij actief in de eerste paar jaar en nu in de laatste maanden. De storingen op phphulp heeft mij juist doen besluiten meer reacties te posten, en hulp te bieden.

Maar @Bas, en alle moderators die hun werk al jaren goed doen, en hun energie en vrije tijd in hier hebben gestoken: bedankt!
 
Davy Jansen

Davy Jansen

02/02/2010 08:34:00
Quote Anchor link
@Hierboven, of het gaat gebeuren moet ik ook nog zien.. (al zijn wel alle avatars en een deel van advertenties al weg :S). Maar een bedanktje op z'n tijd mag ook... Want ik heb nog steeds een goede tijd hier.. en vele met mij! :)
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 08:35:00
Quote Anchor link
Ja ik heb hier ook ontzaglijker veel geleerd. En een bedankje is zeker op zijn plaats ja!

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
 
Johan Dam

Johan Dam

02/02/2010 08:54:00
Quote Anchor link
PHPhulp weg?? moeilijk te geloven... (omdat ik dit altijd een van de beste sites voor php heb gevonden)
lijkt me op zn ergst logischer dat inloggen / registreren / posten uitgezet word en dat de site als een soort 'monument' blijft staan (samen met de huidige scripts / hulp)

Aan Bas en de Mods, grote dank voor het goede werk, en hopelijk mogen we er nog jaren van genieten.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2010 09:16:00
Quote Anchor link
Godver zeg, kunnen we nu niet een keer kappen met Bas te bashen?

Als PhpHulp echt zou stoppen, dan had Bas dat zelf wel bekend gemaakt. Niet een of andere kloon met de naam 'R.I.P. PHPHULP'
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 09:18:00
Quote Anchor link
@Aar..

Kijk eens bij nieuwsberichten.. En R.I.P PHPHULP is gewoon mr. Ark
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2010 09:52:00
Quote Anchor link
Is phpHulp gewoon niet gehacked ofzo?
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 09:57:00
Quote Anchor link
Zou best kunnen.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 10:17:00
Quote Anchor link
Hoho Aar ^^,

Zoals Niels zegt, ben ik het, Mr.Ark.

Ik heb ook zo mijn twijfels over de R.I.P van phphulp. Toch zegt mijn gevoel dat het wel zo is.. Kijk bijvoorbeeld naar de offline tijd van Bas. Of naar de advertenties/avatars.
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 10:26:00
Quote Anchor link
Toch heb ik nog wel een één of andere hoop:)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/02/2010 10:53:00
Quote Anchor link
of het is onze *knip* berichter
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 10:57:00
Quote Anchor link
Haha tzou best kunnen xD
 
Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 10:59:00
Quote Anchor link
@ Nimtex

Heb je het nu over dit topic of over dat nieuws bericht?
Als het over dit topic gaat, dan bevestig ik dat ik Mr.Ark ben.
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 11:00:00
Quote Anchor link
Zoals ik al zei:P Niet de *knip* berichter dus:P
 
Johan Dam

Johan Dam

02/02/2010 12:57:00
Quote Anchor link
PHP hulp gehackt... heeft bas de beveiligingsscripts hier niet gelezen dan (A)

mja, miss kapt phphulp ermee, hopelijk niet,

one way to find out
 
Niels K

Niels K

02/02/2010 13:01:00
Quote Anchor link
nosferatu schreef op 02.02.2010 12:57:

one way to find out



En dat is?
 
Davy Jansen

Davy Jansen

02/02/2010 13:10:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 02.02.2010 13:01:
nosferatu schreef op 02.02.2010 12:57:
one way to find out

En dat is?

Ben ik ook benieuwd naar?
 

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.