URL met variabele voor input veld

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter OOP

Wouter OOP

20/10/2010 13:18:33
Quote Anchor link
Goedemiddag allen,

Ik ben een applicatie aan het schrijven in visual basic en daar roep ik een website mee op. Het probleem is dat er een input veld aanwezig is die op "read only" staat en je daar alleen iets in kan zetten als je op een button klikt dat een popup box opent en daaruit kun je het object kiezen wat er in moet komen te staan. Dit werkt dus niet bij mij omdat ik de website in een aparte applicatie open in visual basic en die popup box ziet die applicatie niet als een website waar die de objecten in kan plakken.

Wat ik dus wil is een url maken waarin een variabele staat voor het input veld zodat ik er toch wat in kan zetten.

Is dit mogelijk? Of gaat het niet omdat je het input veld niet mag bewerken?



Met vriendelijke groet,

Wouter
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:28:55
 
- SanThe -

- SanThe -

20/10/2010 13:36:58
Quote Anchor link
Read only lijkt mij toch duidelijk te zeggen dat het niet de bedoeling is dat de inhoud wordt gewijzigd.
 
Wouter OOP

Wouter OOP

20/10/2010 13:41:08
Quote Anchor link
Dat het de bedoeling niet is maakt niet uit, het gaat erom of het mogelijk is. Dit is voor een applicatie voor mijn stage om het voor hun makkelijker te maken (ik ga de situatie niet helemaal uitleggen, is een lang verhaal), geen hack of injectie of whatever.

EDIT: Als je goed leest kun je ook zien dat de inhoud wel wordt verandert, maar dat je dit alleen niet zelf mag invoeren via het keyboard.
Gewijzigd op 20/10/2010 13:49:37 door Wouter OOP
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.