UrlWall, 'The share community'

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lex van Hees

Lex van Hees

06/07/2011 11:33:23
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Sinds vandaag staat mijn nieuwe website 'urlwall.com' online. Het is de bedoeling dat men webpagina's kan delen met andere (bijvoorbeeld nieuwspagina's). Na het plaatsen van een pagina kunnen andere leden op zo'n pagina reageren. Je ziet ook direct hoeveel keer men erop geklikt heeft.

In hoofdlijnen is dit het idee van de website. Ik heb het idee uitgwerkt en het resultaat vind je hier: www.urlwall.com www.urlwall.com .

Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 19:43:45
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/07/2011 12:57:28
Quote Anchor link
- Waarom heb je als slogan 'share your news' terwijl je geen nieuws deelt maar urls?
- Waarom is je website half engels, half nederlands? (terms and agreement in het nederlands en content deels engels)

- ik vind de lay-out niet vriendelijk ogen. De opbouw is goed denk ik, maar de kleuren dat donker schrikt mij af!

- RSS feed duurt lang bij mij met laden (3 pogingen, dat hebben veel gebruikers er niet voor over ;))

- Ik mis:

-> een disclaimer
-> privacy policy
-> Lay-out bij lost password
-> There is no database connection. >> als ik een zoekopdracht heb gedaan.

- We have registered your account. Please check your inbox. You will receive an activationmail with an code to activate your account.
Pay attention Hotmail-users: Check also your "spam post"!!
>>>> Zorg dan dat je de goede mail headers gebruikt! of gebruik iets als swiftmailer.

- Wat doen die 2 webtemplates aan de rechterkant van de lay-out? als ik er op klik moet ik registreren :S

- ik zie het verschil niet tussen archive en index (er staan dezelfde links tussen)

Hoop te doen denk ik zo.
 
Lex van Hees

Lex van Hees

06/07/2011 19:20:45
Quote Anchor link
Dankjewel voor je opmerkingen, ik ben het met de meeste puntjes eens en beloof dat ik eraan ga werken.
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

10/07/2011 11:24:07
Quote Anchor link
Is dit eigenlijk gewoon een kloon van Digg?
 
Maarten PHP

Maarten PHP

10/07/2011 13:32:22
Quote Anchor link
ik vind er wel mooi uitzien
 
Lex van Hees

Lex van Hees

10/07/2011 17:45:38
Quote Anchor link
@Koen Ik ken die site niet maar als ik het zo bekijk lijkt het er inderdaad wel een beetje op. Toch zie ik echter wel verschillen (met name in de lay-out)>

@Maarten Dankjewel!!!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/07/2011 19:21:24
Quote Anchor link
Even uit nieuwsgierigheid... waar is jouw site voor bedoeld als ik vragen mag? Als SEO tool?
 
Lex van Hees

Lex van Hees

10/07/2011 19:46:32
Quote Anchor link
Ja ook onder andere als SEO tool. Maar ook voor mensen die opzoek zijn naar nieuwe dingen of inspiratie opdoen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.