Usbwebserver(.nl)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »
Wouter

Wouter

26/12/2006 17:32:00
Quote Anchor link
hey
Ik heb die hele software afgehaalt..
Maar als ik de .exe file open dan krijg ik een fout.
Dan zegt hij zoiets van "can not load from (file) maybe you need to update your version.."of toch zoiets (ongeveer juist).

Wie kan me helpen en zeg niet van ; haal hem opnieuw af.
Ik heb hem al 4keer afgehaald en steeds dezelfde error.

Wie heeft raad ?? !!


mvg Wouter
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 19:39:30
 

26/12/2006 17:54:00
Quote Anchor link
Heb je wel 2000, XP of Vista?
bug report?
even contact met hun opnemen?
 
Wouter

Wouter

26/12/2006 18:18:00
Quote Anchor link
Heb ik gedaan nu wachten op antwoord dan post ik die hier zodat iedereen die dit probleem heeft. verder kan geholpen worden..

mvg wouter
 
Zero Dead

Zero Dead

26/12/2006 19:37:00
Quote Anchor link
Ik kan dat .exe bestand wel openen, zelfs als ik deze nog niet heb uitgepakt(via WinRAR) probeer misschien op een andere computer?

Edit:
Kan/wil programma verder nu niet testen, ik heb nl wamp al draaien, en dan kan/zal Apache waarschijnlijk vastlopen:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zero Dead
 
Wouter

Wouter

26/12/2006 19:39:00
Quote Anchor link
via WinRAR? hoe doet ge dat dan??

andere computer is hier niet we werken allemaal op dezelfde pc . terwijl ik graag een eigen laptop wil !

mvg wouter
 
Zero Dead

Zero Dead

26/12/2006 19:41:00
Quote Anchor link
Gewoon 2 keer op het bestand(Usb Webserver.exe) klikken ;)
Edit:
Als ik dat ZIP'je heb geopent en naar de juiste map ben gegaan...
Hij laadt dan volgens mij wel gelijk de andere bestanden in een temp folder, maar dit werkt best :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zero Dead
 
Wouter

Wouter

26/12/2006 19:43:00
Quote Anchor link
Ja ik heb net dubbel klik op het .exe bestand en dan krijgt die de error !
 
Zero Dead

Zero Dead

26/12/2006 19:49:00
Quote Anchor link
---------------------------
Usb Webserver
---------------------------
Component 'MSINET.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid
---------------------------
OK
---------------------------

Dit kreeg ik nu eenmaal, en de tweede keer openede die gewoon+.+

Screenshot:
Edit:
(van werkend programma)

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zero Dead
 
- -

- -

26/12/2006 22:10:00
Quote Anchor link
Bij mij werkte het eerst ook goed, maar kreeg MySQL niet aan de praat, dus ben er weer vanaf gestapt.
 
Wouter

Wouter

27/12/2006 21:34:00
Quote Anchor link
Ja
deze mail heb ik zonet ontvangen
"Geachte.
Beste wouter,
u kunt proberen msinet.ocx te verwijderen,
anders msinet.ocx naar de system32 map verplaatsen"

ha daar snap ik veel van ...niet dus waar staat systeem 32 man..

mvg wouter
 
Erik Rijk

Erik Rijk

27/12/2006 21:36:00
Quote Anchor link
system32

dat in een map in C:\Windows\system32 :)
 
Wouter

Wouter

27/12/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Ok ik zal eens zien of die het dn nog doet !

mvg wouter
 

27/12/2006 21:38:00
Quote Anchor link
Nog een truckje geleerd van ome Bill himself. Zorg voor een leeg bureaublad of een Windows Verkenner venster en druk op F3
 
Wouter

Wouter

27/12/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Leeg bureau blad ? wat heeft dat er mee te maken ?
En windows verkener en dn f3 ??
Leg is uit...
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/12/2006 21:44:00
Quote Anchor link
Da's gewoon de zoekfunctie van Windows.
 
Wouter

Wouter

27/12/2006 21:49:00
Quote Anchor link
Ok..
Ik ben ten einde raad..
Wat heb ik al gedaan is het proberen te laten zonder die msinet.ocx .Wat krijg ik nu dezelfde fout
Nu ga ik het proberen te plaatsen in de system32 map als dat niet lukt stop ik ermee !!!
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/12/2006 21:51:00
Quote Anchor link
Dan zal ik je de moeite besparen, dat zal ook niet werken...
 
Wouter

Wouter

27/12/2006 21:54:00
Quote Anchor link
JA alles is niet gelukt ga dit even melden op die mail .. :'(
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.