[Vacature] Basing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »
---- ----

---- ----

21/01/2010 20:27:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb allang opzoek naar iemand die onze layout inelkaar wilt zetten.
De layout heb ik als maar het enigste wat die persoon hoefd tedoen is de layout in elkaar zetten ( Slicen (X)html Css ).
Het php gebeuren hoeft allemaal niet.
De plek waar je kunt werken is gewoon thuis.
Het budget licht ong rond de 50euro als dat genoeg is.
Ik wil wel hebben dat het script er goed uit ziet.

Iemand intresse kun je mij altijd een mailtje sturen.
Het zou ook fijn zijn als je een portfolio meestuurd.

Gr,
Jurrien
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 09:09:55
 
TJVB tvb

TJVB tvb

21/01/2010 21:16:00
Quote Anchor link
Jurriensz,
Het zou wel handig zijn als je aan kunt geven wat voor layout er gesliced moet worden. De hoeveelheid werk kan nogal wisselen (niet dat ik het ga doen, maar is wel handig voor geïnteresseerde)
 
---- ----

---- ----

21/01/2010 21:24:00
Quote Anchor link
TJVB schreef op 21.01.2010 21:16:
Jurriensz,
Het zou wel handig zijn als je aan kunt geven wat voor layout er gesliced moet worden. De hoeveelheid werk kan nogal wisselen (niet dat ik het ga doen, maar is wel handig voor geïnteresseerde)


Dit was eerst de bedoeling
Afbeelding
( Om deze layout te gaan gebruiken )

Maar ik hoor nu dat er een andere komt ( één die wat beter en wat professioneler is.. )
 
---- ----

---- ----

21/01/2010 23:25:00
Quote Anchor link
Nog mensen die intresse hebben?
 
Mr.Moe

Mr.Moe

21/01/2010 23:57:00
Quote Anchor link
Het ligt eraan hoe dat ander ontwerp eruit ziet denk ik en in hoevere je verantwoordelijk bent voor het ontwerp.

Is het juist het basis ontwerp en verder niets, of moet je het hele process nog actief zijn om jou wegwijs te maken met css. Met andere woorden, in welke maten kan jij overweg met css en html? Dit zal mede ook de prijs bepalen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Moe
 
- wes  -

- wes -

22/01/2010 09:28:00
Quote Anchor link
voor 200 wil ik dr wel een avondje aan spenderen
 
Klaas TV

Klaas TV

22/01/2010 10:48:00
Quote Anchor link
he,

heb je een mail gestuurd, staat wss in je spam box. maar als het dit
design is wil ik het wel doen voor 50,- eventueel ander design in overleg met andere prijs ?

Groetjes
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/01/2010 10:50:00
Quote Anchor link
Maar... Ik zat eens op je website te kijken:

Rick: (desiger & oprichter)
Jurrien: (scripter & oprichter)
Milo: (scripter)
Mehmet: (promoter)

*(wel raar half nederlands en half engels, je kan beter iets doen als ontwerper en oprichter(mijn mening)).

Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan. Dit is een uitzondering als er een contract is welke mede getekend is door een van je ouders.
 
Veur Heur

Veur Heur

22/01/2010 12:24:00
Quote Anchor link
50 euro excl. btw prima. PM me maar.
 
---- ----

---- ----

22/01/2010 13:34:00
Quote Anchor link
nimtex schreef op 22.01.2010 10:50:
Maar... Ik zat eens op je website te kijken:

Rick: (desiger & oprichter)
Jurrien: (scripter & oprichter)
Milo: (scripter)
Mehmet: (promoter)

*(wel raar half nederlands en half engels, je kan beter iets doen als ontwerper en oprichter(mijn mening)).

Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan. Dit is een uitzondering als er een contract is welke mede getekend is door een van je ouders.


Jonger zelfs ik ben 13jaar,
Ten eerste zal ik ( Of mijn sponsor ) eerst gaan betalen,
Voordat we het script krijgen
Ik zal even mijn mail bekijken;)
 
Niels K

Niels K

22/01/2010 13:36:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan.


Zoals ik.. Ja ik krijg ook nog steeds geld van je:P Al gaat het maar op 10 euro:P Het gaat om het idee;)
 
---- ----

---- ----

22/01/2010 13:38:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 22.01.2010 13:36:
Quote:
Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan.


Zoals ik.. Ja ik krijg ook nog steeds geld van je:P Al gaat het maar op 10 euro:P Het gaat om het idee;)


Haha, Snap ik:P
Als je zo ff op msn je rekening nummer geeft,
Zal ik dan even die 10euro geven dan ben ik daar ook vanaf xD
En dan hoef je het script ook niet te geven
 
Niels K

Niels K

22/01/2010 14:11:00
Quote Anchor link
Je krijgt het script dan ook wel. Maar je moet het zo zien. Ik 'sloof' me uit om dat script snel af te maken en dan zeg je telkens van ja ik betaal maar dan doe je het niet.. Het gaat mij niet of die 10 euro:P Maar wel om het idee. Want als jij het nu ook zo doet met die 50 euro straks en een andere keer met 1000 euro. Dan is het einde zoek XD
 
---- ----

---- ----

22/01/2010 14:53:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 22.01.2010 14:11:
Je krijgt het script dan ook wel. Maar je moet het zo zien. Ik 'sloof' me uit om dat script snel af te maken en dan zeg je telkens van ja ik betaal maar dan doe je het niet.. Het gaat mij niet of die 10 euro:P Maar wel om het idee. Want als jij het nu ook zo doet met die 50 euro straks en een andere keer met 1000 euro. Dan is het einde zoek XD


Jaa ik begrijp het.
Maar nogmaals aan dat script heb ik niets. xD
Maar als je alsnog het geld wilt is dat mogelijk.
Want ik heb al een gratis inlogsysteem xD
 
Niels K

Niels K

22/01/2010 14:56:00
Quote Anchor link
Oke. Neaj joh laat dat geld lekker zitten:P
 
- SanThe -

- SanThe -

22/01/2010 15:13:00
Quote Anchor link
Even tussendoor:

Als om wat voor reden een script tegen betaling wordt gemaakt en het script achteraf niet meer nodig blijkt te zijn, blijft de betalingsverplichting uiteraard van kracht. Het werk is namelijk gedaan dus er behoort betaald te worden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Niels K

Niels K

22/01/2010 15:17:00
Quote Anchor link
@SanThe

Ja dat probeerde ik dus duidelijk te maken. Maar ja zielig doen om 10 euro is ook zo wat toch?
 
- SanThe -

- SanThe -

22/01/2010 15:21:00
Quote Anchor link
Ik vind dat niet zielig doen. Iedereen hoort gewoon zijn/haar verplichtingen na te komen. Als jij het kwijtscheldt mis je toch mooi vijf lekker biertjes. ;-)
 
Niels K

Niels K

22/01/2010 15:24:00
Quote Anchor link
Dat is ook weer zo...

Kom maar op met die geit jurrienz:D Bankrekening nummer heb je;)
 
- SanThe -

- SanThe -

22/01/2010 15:28:00
Quote Anchor link
Ik vind dat je het altijd even moet omdraaien. Zo van, zou hij het mij kwijtschelden? Zo ja, okee, geen probleem om het dan te laten zitten. Maar je weet zelf al snel dat niet zo veel mensen dat zullen doen, dus waarom jij wel. Snappie?

PS: Na betaling stuur jij uiteraard dat script op. Daar heeft de betalende partij recht op. Wat ie er verder mee doet (prullenbak) is niet belangrijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Niels K

Niels K

22/01/2010 15:47:00
Quote Anchor link
Ik zal naar je wijze woorden luisteren, en script krijg hij natuurlijk direct erbij.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.