Vage mysql error #7 - Error on rename of...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Stef

stef

27/04/2006 12:11:00
Quote Anchor link
#7 - Error on rename of '.\Generals\units.MYI' to '.\Generals\#sql2-8ec-1a.MYI' (Errcode: 13)

Ik krijg deze error als ik een veld wil toevoegen aan mijn tabel.

Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb het internet al afgezocht, maar ik ben er niks wijzer van geworden. Op de site van mysql staat deze error wel, maar er staat geen oplossing.

alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 12:45:53
 
Mark D

Mark D

27/04/2006 12:19:00
Quote Anchor link
stef:
#7 - Error on rename of '.Generalsunits.MYI' to '.Generals#sql2-8ec-1a.MYI' (Errcode: 13)

Ik krijg deze error als ik een veld wil toevoegen aan mijn tabel.

Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb het internet al afgezocht, maar ik ben er niks wijzer van geworden. Op de site van mysql staat deze error wel, maar er staat geen oplossing.

alvast bedankt


Het lijkt iets als, kan de database/veld deze naam niet geven...

Ik weet het niet precies maar dat is wat ik eruit oppmaak.
 
Stef

stef

27/04/2006 12:22:00
Quote Anchor link
Ik kan dr ook niet echt veel meer uithalen dan dat ...
Als ik mysql opnieuw opstart doet hij het 1 keertje goed en daarna kapt hij er ook weer mee en krijg ik de zelfde error :(

btw ik gebruik een php en mysql pakketje genaamt PHPTriad
 
Killerpuppy

Killerpuppy

27/04/2006 13:11:00
Quote Anchor link
draait dat op windows?
kijk dan eens naar easyphp

Het lijkt alsof je niet de rechten hebt om het bestand te hernoemen
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/04/2006 13:18:00
Quote Anchor link
C:\Server\MySQL\bin>perror 13
OS error code 13: Permission denied

Lijkt erop dat mysql geen rechten heeft op de juiste map.
 
- SanThe -

- SanThe -

27/04/2006 13:25:00
Quote Anchor link
Je wilt er ook wel een zéér vreemde naam aan geven:

Van 'units' naar '#sql2-8ec-1a'
 
Stef

stef

27/04/2006 14:30:00
Quote Anchor link
nee die naam #sql2-8ec-1a geef ik geen naam of hernoem hem. ik wil gewoon een colom toevoegen aan mijn tabel en dan krijg ik dat....

trouwens over de rechten. hoe krijg ik die geoed dan? :S

//edit

ik heb een backup terug gezet van mijn mysql... ik hoop dat het nu goed gaat
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door stef
 
Killerpuppy

Killerpuppy

27/04/2006 14:59:00
Quote Anchor link
tis cker windows?
is eht soms een alleen lezen bestand?
 
Stef

stef

27/04/2006 18:20:00
Quote Anchor link
inderdaad windows :( me broers willen niks met linux te maken hebben en ik moet de pc delen :(

tja mara ik heb de backup terug gezet en nu geeft hij de error niet meer... snap niet waar het aan heeft gelegen ? :S

Maar bedankt allemaal
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.