variabel in variabel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erik waarom

Erik waarom

23/11/2004 20:14:00
Quote Anchor link
Heb een variabel probleem en weet niet hoe het moet en of het wel kan, namelijk:

een variabel aan te maken die een naam heeft dat uit 2 andere variabelen bestaan. vb:

normaal is: $kip1 = $_POST[kip1] en ik wou als het kon: $kip$nummer = $_POST[kip$nummer]

$kip$nummer moet samen 1 variabel worden.

Het is bedoeld voor een formulier die wordt uit geschreven op scherm wanneer iemand aangeeft hoeveel invul velden hij nodig heeft.

Dus als iemand 15 verschillende velden nodig heeft vult diegene 15 in en er wordt via een loop 15 verschillende velden gemaakt. Die krijgen woord plus nummer als naam.

Zodra ik de gegevens die hij ingevuld heeft wil wegschrijven krijg ik een probleem met het maken van de variabel en de post.

Is er iemand die misschien een oplossing of weet hoe zoiets werkt.
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 12:52:42
 
Alfred -

Alfred -

23/11/2004 20:28:00
Quote Anchor link
Edit: Mislezen
Gewijzigd op 23/11/2004 20:31:00 door Alfred -
 
Han eev

Han eev

23/11/2004 20:46:00
Quote Anchor link
Rafael:
Edit: Mislezen

mislezen?
 
Alfred -

Alfred -

23/11/2004 20:50:00
Quote Anchor link
Mja, khad reactie gepost, maar blijkbaar had hij deze wel al geprobeerd... Dus was post onnuttig...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.