variabele divs aanpassen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »
D B

D B

24/05/2015 19:43:23
Quote Anchor link
Hallo,

Ik probeer dmv javascript met een loop een aantal divs aan te passen.
Mijn loop heb ik getest en werkt, alleen het aanpassen van de diverse niet.

Wie kan mij hiermee helpen?

http://jsfiddle.net/v29ehx9p/6/

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:23:23

Eddy E

Eddy E

24/05/2015 20:13:01
Quote Anchor link
InnerHTML >> innerHTML

- SanThe -

- SanThe -

24/05/2015 20:27:04
Quote Anchor link
InnerHTML ==> innerHTML

Oeps, net te laat.
Gewijzigd op 24/05/2015 20:27:56 door - SanThe -

D B

D B

24/05/2015 21:17:11
Quote Anchor link
Ouch, dat was te simpel ;-)

Beide bedankt weer!

Toevoeging op 25/05/2015 18:00:31:

Ik heb het script nu een beetje aangepast, maar nu krijg ik het niet werkend.

Kan iemand er nog eens naar kijken?

http://jsfiddle.net/v29ehx9p/24/

De bedoeling is dat er voor mijn .style.display een variabele div komt te staan.
Gewijzigd op 25/05/2015 18:02:57 door D B

- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 18:07:26
Quote Anchor link
D B op 24/05/2015 21:17:11:
De bedoeling is dat er voor mijn .style.display een variabele div komt te staan.

Leg eens wat duidelijker uit.

D B

D B

25/05/2015 18:10:02
Quote Anchor link
Ik maak dus een loop waarin sm_1,sm_2 enz... doorgelopen word.

bijvoorbeeld:
showlayer("sm_1");

Nu wil ik dat hij al mijn sm_.. divs doorloopt, bij sm_1 wil ik hem display:block geven, bij sm_2 en verder display:none.

Het is voor een menu met ondermenuutjes.

- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 18:17:26
Quote Anchor link
if (Layerarray.indexOf(layerdiv) !== -1){
document.getElementById(layerdiv).style.display = "none" ;
}
else {
document.getElementById(layerdiv).style.display = "block" ;
}

D B

D B

25/05/2015 18:20:05
Quote Anchor link
Ahh ok, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dat document.getElementById weg kon laten :( daarna eigenlijk vergeten om dat toe te voegen :P.

Bedankt weer!

- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 18:30:32
Quote Anchor link
Je kan ook zo doen:
var layerdiv = document.getElementById("sm_" + i);

En dan:
layerdiv.style.display = "none"

Eddy E

Eddy E

25/05/2015 19:05:18
Quote Anchor link
Dit kan ook gewoon met enkel CSS, kijk vooral eens naar :nth-child() etc.

Toevoeging op 25/05/2015 19:49:11:

Zie bijvoorbeeld: http://jsfiddle.net/v29ehx9p/6/

D B

D B

25/05/2015 21:59:44
Quote Anchor link
Hoi Eddy,

Hier ben ik ook zeker benieuwd naar, maar helaas zie ik niks toegevoegd op de link die je me geeft :) Zoals ik het nu heb lijkt het iniedergeval goed te werken :)

Ook lees ik dat dit pas na IE8 werkt... :(
Gewijzigd op 25/05/2015 22:01:09 door D B

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.