Variabele in een ander bestand gebruiken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Leander ---

Leander ---

12/09/2009 15:30:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig een adresboek aan het maken die gekoppeld is aan google maps. Dus elk adres dat in het adresboek gezet wordt, krijg je een marker in google maps te zien.
Alleen nu wil ik die markers niet allemaal laten zien maar enkel voor het adres waar ik op geklikt heb.
Nu is het zo dat Google Maps eerst een XML bestand nodig heeft waaruit die dan met Javascript de maker kan halen.
Dat XML bestand wordt gecreeërd in genxml.php.
Dan wordt de map samengesteld in een ander bestand genaamd googlemaps.php. Nu wordt genxml.php aangeroepen in googlemaps.php d.m.v javascript.
Die leest het bestand en haalt er de lat/long gegevens uit om die gegevens om te zetten in markers.
googlemaps.php heb ik weer geinclude in het bestand waar de gebruiker op dat moment op een adres heeft geklikt.

Nu is mijn probleem dat ik het niet voor elkaar krijg om 1 marker te laten zien van het adres dat ik op dat moment gebruik.
Elk adres heeft zijn eigen id. Dus $_GET['id'] werkt normaal wel, maar als het goed is niet als er een bestand wordt ingelezen door javascript en dat weer wordt geinclude in het basis bestand.
Dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik $_GET['id'] of een variant ervan kan gebruiken in genxml.php? Zodat ik daar weer mijn query op kan instellen en hij dus maar 1 marker weergeeft van het juiste adres.

Ik hoop dat je het nog snapt, zoniet? Vraag maar raak..
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.