Variabele naar ander script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter OOP

Wouter OOP

14/09/2010 11:46:18
Quote Anchor link
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een script waarin je aan de hand van twee dropdown menu's kan kiezen wat je op wilt halen uit de database. Als je dit hebt geselecteerd en er wordt op de knop "resultaten ophalen" geklikt, dan zal de selectie worden opgehaald uit de database.

Deze selectie wordt vervolgens in een dropdown menu geladen.

#############################################

Visueel gezien:

form id="form1"

Object: dropdown
Formulier: dropdown
Knop: "Resultaten ophalen"

Nadat er op de knop is gedrukt wordt het onderstaande geladen:

form id="form2"

Object: test
Formulier: test2
Resultaten: dropdown
Knop: "Resultaat bekijken"

#############################################

De resultaten laden dus, dat werkt goed. Nu wil ik dat de gegevens die geladen zijn (dus het tweede stukje) naar een ander script gezonden worden als er op de knop (Resultaat bekijken) gedrukt is. De test1 (staat in td id="object") en test2 (staat in td id="formulier") en de resultaten in een dropdown. Ze hebben bijde een ID en toch kan ik ze niet posten als variabele naar een ander script.

Het is nogal een groot script, dus ik leg het eerst zo even uit. Misschien dat iemand me met alleen deze informatie kan helpen? Kan je überhaupt wel <td> als variabele verzenden?
Gewijzigd op 14/09/2010 11:46:35 door Wouter OOP
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:53:36
 
- Jim  -

- Jim -

14/09/2010 12:09:47
Quote Anchor link
<td> is html en geen php dus dat kanje niet verzenden.

Het klinkt mij een beetje raar in de oren dat je eerst:
1) wilt zoeken
2) resultaten wilt ophalen
en op pagina 3) de resultaten wilt tonen...

waarom doe je dat niet op pagina 2?

als je het echt zo wilt kan je waar op is gezocht meegeven ook op pagina 2 en opnieuw zoeken/ophalen en wel direct presenteren.
 
Wouter OOP

Wouter OOP

14/09/2010 12:31:50
Quote Anchor link
Bedankt, ik heb nu een input ge-echo'ed met in de value de variabele. Die wordt wel verzonden naar een andere pagina.

Overigens worden de eerste twee punten op één pagina uitgevoerd. De laatste wordt op een andere pagina getoond.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.