Variabele werkt niet in CSS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Chris -

Chris -

08/12/2010 14:40:41
Quote Anchor link
Ozzie, je gebruikt een auto als voorbeeld. Ik kan je duidelijk maken waarom mijn manier sneller is.

Wat jij doet is als volgt:
Jij probeert de auto te starten, en als de motor niet start ga je kijken wat er met de motor is.

Wat ik doe, is kijken of de sleutel in de auto past. Past die niet, ga ik niet eens de moeite doen om de auto te starten want dat gaat niet.

Dus waarom zou je aan het eind debuggen, als je aan het begin al moet debuggen? Uiteindelijk bleek dat de fout aan het begin zat, en niet aan het eind, zoals vaker :-)

Snap je het op deze manier?
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 07:51:56
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/12/2010 14:55:47
Quote Anchor link
Hahaha... nee ik snap je niet :-))))

Naja... het is denk ik een manier van denken. Ineens begint hier het licht een beetje te schijen en denk ik te begrijpen wat je bedoelt. Jouw methode is eigenlijk het hele proces vanaf het begin af aan doorlopen en kijken wanneer het een keer mis gaat. Mijn methode is andersom... ik kijk aan het einde wat er fout gaat en ga vanuit daar terugwerken om het probleem te vinden.

Correct??

Toevoeging op 08/12/2010 15:13:56:

Aanvulling... 1) ik zou zeggen dat je jouw manier gebruikt als je totaal geen idee hebt waar de fout zich voordoet. 2) Mijn manier gebruik je als je wel een idee hebt waar de fout zich voordoet.

Voorbeeld:
1) Man zegt tegen monteur: mijn auto rijdt niet lekker meer. Monteur gaat van begin af aan kijken wat er fout kan zijn. Oliepijl, motorafstelling enz.
2) Man zegt tegen monteur: mijn auto rijdt niet lekker meer, waarschijnlijk is m'n rechter voorband lek. Monteur gaat nu niet alles doorlopen, maar gaat eerst naar de rechter voorband kijken om te zien of die lek is.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.