veldnaam wordt niet aanvaard

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »
Berta Pappens

Berta Pappens

22/04/2023 11:23:10
Quote Anchor link
Hallo ,

Kan iemand mij zeggen waarom de volgende veldnaam "Land code"in de sql niet aanvaard wordt.
Ik weet nu dat het niet de juiste veldnaam is normaal is Land_code beter.
Maar er moet toch een oplossing zijn omdat je dit kunt aanmaken in phpadmin

Quote:

$sql = "SELECT * FROM geo_bel WHERE Land code LIKE '%" . mysqli_real_escape_string($con,$_POST['znaam']) . "%'";
$res = mysqli_query($con,$sql);

de foutmelding is op Land code , want als ik dit probeer op Land alleen is er geen foutcode en alles is dan goed.

Kan iemand helpen AUB

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 12:06:43

Adoptive Solution

Adoptive Solution

22/04/2023 11:29:25
Quote Anchor link
`land code`

Berta Pappens

Berta Pappens

22/04/2023 11:30:51
Quote Anchor link
Bedankt ga het uitproberen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/04/2023 11:38:28
Quote Anchor link
Of gewoon geen spaties gebruiken in veldnamen. En grammaticaal is het altijd nog landcode, of countrycode in het Engels.
Gewijzigd op 22/04/2023 11:39:03 door - Ariën -

Berta Pappens

Berta Pappens

22/04/2023 11:40:47
Quote Anchor link
Inderdaad een grote fout van mij maar is nu zo.

Toch bedankt

Toevoeging op 22/04/2023 11:48:18:

Adoptive Solution

Ik krijg geen foutmelding meer , maar toch wordt er niks gevonden.
Als ik gewoon land gebruik gaat dit goed ... Waarom???

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/04/2023 11:52:07
Quote Anchor link
Misschien vanwege de spatie, zoals ik al opperde?
Ik gebruik nooit spaties, en bij naamgevingen is dat ook niet gewoonlijk.

Arno van Zanten

Arno van Zanten

22/04/2023 12:05:13
Quote Anchor link
Ergens op internet kun je vinden welke veldnamen je wel en niet kunt gebruiken, sommige zijn hardcore in de mysql ingebakken. Hoop dat ik het goed uitleg, maar bepaalde veldnamen mag je niet gebruiken.
ook let erop als je een veldnaam veranderd in je PHP code of in de Mysql, dat je je PHP code ook aanpast of de Mysql.

Berta Pappens

Berta Pappens

22/04/2023 12:13:37
Quote Anchor link
Bedankt maar het is nu zo en ik ga het veld niet wijzigen omdat het te veel werk is, ik weet dat het moet kunnen maar ik weet niet hoe, dus vraag ik het hier aan de mensen met kennis.

Wie weet de oplossing AUB ??

Adoptive Solution

Adoptive Solution

22/04/2023 12:39:51
Quote Anchor link
Hiero

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$sql = "SELECT * FROM geo_bel WHERE `Land code` LIKE '%" . mysqli_real_escape_string($con,$_POST['znaam']) . "%'";

Toevoeging op 22/04/2023 12:42:23:

En het antwoord heb ik eerder gegeven. Zal het effe tussen code zetten.

Code (php)
1
`land code`

Toevoeging op 22/04/2023 12:43:05:

Excuses, land moet met een L

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/04/2023 12:48:44
Quote Anchor link
Berta Pappens op 22/04/2023 12:13:37:
Bedankt maar het is nu zo en ik ga het veld niet wijzigen omdat het te veel werk is, ik weet dat het moet kunnen maar ik weet niet hoe, dus vraag ik het hier aan de mensen met kennis.

Wie weet de oplossing AUB ??

Valt mee hoor:
Code (php)
1
2
ALTER TABLE table_name
RENAME COLUMN old_column_name TO new_column_name;

Berta Pappens

Berta Pappens

22/04/2023 13:44:47
Quote Anchor link
Adoptive Solution

Zoals ik al gezegd had "Dit werkt niet "...????

Toevoeging op 22/04/2023 13:57:29:

Hallo,

Iedereen hartelijk bedankt, ik heb de oplossing gevonden .

Adoptive Solution

Adoptive Solution

22/04/2023 14:15:51
Quote Anchor link
Als mijn oplossing niet werkt (wat het wel doet) mag ik dan weten welke oplossing dan wel werkt?

Berta Pappens

Berta Pappens

22/04/2023 14:18:39
Quote Anchor link
De oplossing was ipv ' moest het ` dit zijn , ik gebruikte '
heb nadien gezien dat jij ` deze gebruikte.
Dus uw oplossing was de juiste

Hartelijk dank daarvoor .

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.