Vernieuwd Intall.nl
Niet zo lang geleden heb ik Intall.nl overgekocht.
Daarom heeft deze website een opfrisbeurt gekregen met een nieuw systeem en uiterlijk.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze website vinden. Zouden jullie eens een kijkje op het forum willen nemen en mij laten weten wat jullie er van vinden? Tips zijn altijd welkom.
Alvast vriendelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Kevin Brekelmans
Daarom heeft deze website een opfrisbeurt gekregen met een nieuw systeem en uiterlijk.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze website vinden. Zouden jullie eens een kijkje op het forum willen nemen en mij laten weten wat jullie er van vinden? Tips zijn altijd welkom.
Alvast vriendelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Kevin Brekelmans
Het is een mooie site, maar erg standaard zoals andere Vbulletin-forums.
Als ik je nog een goede tip mag geven om het forum er wat meer gevuld uit te laten zien. Zorg dat je met zo weinig mogelijk subforums begint. Verder vind ik de naam ook niet echt pakkend, als ik eerlijk mag zeggen.
Ik weet niet wat de site eerst was, en of er veel veranderd is.....
Als ik je nog een goede tip mag geven om het forum er wat meer gevuld uit te laten zien. Zorg dat je met zo weinig mogelijk subforums begint. Verder vind ik de naam ook niet echt pakkend, als ik eerlijk mag zeggen.
Gewijzigd op 27/04/2016 21:28:59 door - Ariën -
- Ariën - op 27/04/2016 21:22:21:
Enkel systeem en ontwerp is aangepast, voor de rest is alles gelijk gebleven.
In het zoekvak zou het leuk zijn als daar ook nog een "placeholder" staat met bijvoorbeeld: Zoeken..
Gewijzigd op 27/04/2016 21:43:12 door Marthijn Buijs
Ik zou een maximale breedte instellen voor het geheel. Nu blijft de website mee schalen de breedte in en wordt het bij een breed scherm wel erg breed. Leest dan niet handig meer.
Zonder JavaScript zijn de drop-down menu's onbruikbaar omdat ik niet met de muis naar de opties kan hoveren. De rode slogan valt weg achter de inlogvelden. Verder heb ik niet maar niet gekeken.
Ik ben een van de waarschijnlijk zeer weinige gebruikers die per site-bezoek selecteert welke javascript uitgevoerd mag worden, met als reden dat er nogal veel getracked wordt.
Overigens denk ik dat je aan alleen naamsbekendheid een flinke kluif hebt, de mentale dreun bij bestaande eindgebruikers is vrij fors, eerdere topics zijn allemaal weg, de bindende factor nu is ... ?
Voor nieuwe gebruikers is mij onduidelijk waarvoor de 'vraag en aanbod' geldt, het is mij niet direct duidelijk waarom je naar Marktplaats(.nl?) verwijst. Het oogt niet als een site waarop ik mij zou willen aanmelden, maar dat probleem heb ik ook al met Twitter, Google en Facebook.. dus dat zal wel aan mij liggen :-)
Ik ben een van de waarschijnlijk zeer weinige gebruikers die per site-bezoek selecteert welke javascript uitgevoerd mag worden, met als reden dat er nogal veel getracked wordt.
Overigens denk ik dat je aan alleen naamsbekendheid een flinke kluif hebt, de mentale dreun bij bestaande eindgebruikers is vrij fors, eerdere topics zijn allemaal weg, de bindende factor nu is ... ?
Voor nieuwe gebruikers is mij onduidelijk waarvoor de 'vraag en aanbod' geldt, het is mij niet direct duidelijk waarom je naar Marktplaats(.nl?) verwijst. Het oogt niet als een site waarop ik mij zou willen aanmelden, maar dat probleem heb ik ook al met Twitter, Google en Facebook.. dus dat zal wel aan mij liggen :-)
Beste allen,
Sinds gisteravond heb ik een nieuwe layout op de website geïnstalleerd.
Graag uw feedback: www.intall.nl
Alvast dank :)
Sinds gisteravond heb ik een nieuwe layout op de website geïnstalleerd.
Graag uw feedback: www.intall.nl
Alvast dank :)
Is dat geen standaard layout van vBulletin? Ik ben hem wel eens eerder tegengekomen.
Gewijzigd op 11/08/2016 14:36:06 door - Ariën -
@Ariën: dat zou best kunnen want TS zegt dat hij het geïnstalleerd heeft.
- Ariën - op 11/08/2016 14:35:47:
Is dat geen standaard layout van vBulletin? Ik ben hem wel eens eerder tegengekomen.
Dat klopt! Is een premium theme voor vBulletin. Dat mag geen probleem zijn toch?
Op zich geen probleem. Maar is het niet leuker om wat unieks ervan te maken? Je zou een beetje met de kleurstelling kunnen spelen.
- Ariën - op 11/08/2016 15:15:40:
Op zich geen probleem. Maar is het niet leuker om wat unieks ervan te maken? Je zou een beetje met de kleurstelling kunnen spelen.
Dat is een goede suggestie! We zijn eerst bezig om Intall een nieuw huisstijl te geven, logo e.d.
Kleurstelling is altijd nog mogelijk, zelfs aanbieden meerdere kleuren zodat leden zelf een kleur kunnen kiezen.
Ik zou persoonlijk ook even de taalfouten eruit halen, het oogt niet bepaald netjes om het te hebben over zaken als "jou advertentie", of de kreet "biedt je expertise".
>> Dat klopt! Is een premium theme voor vBulletin. Dat mag geen probleem zijn toch?
Met alle respect van de wereld ... maar waarom vraag je feedback over iets wat je niet zelf hebt gemaakt? Het is alsof je ergens een schilderij koopt en vervolgens aan anderen gaat vragen wat ze er van vinden.
De sectie "site reviews" is eigenlijk bedoeld voor mensen die ZELF iets hebben ontworpen en daar graag feedback op willen. Het is een beetje raar als je er zelf niks aan hebt gedaan, en dan gaat vragen wat mensen er van vinden ... althans, dat is mijn mening.
Met alle respect van de wereld ... maar waarom vraag je feedback over iets wat je niet zelf hebt gemaakt? Het is alsof je ergens een schilderij koopt en vervolgens aan anderen gaat vragen wat ze er van vinden.
De sectie "site reviews" is eigenlijk bedoeld voor mensen die ZELF iets hebben ontworpen en daar graag feedback op willen. Het is een beetje raar als je er zelf niks aan hebt gedaan, en dan gaat vragen wat mensen er van vinden ... althans, dat is mijn mening.