Verouderde beveiligingsinstellingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Ontwikkelaar? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Ontwikkelaar? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

.NET Ontwikkelaar / ASP.NET MVC / Azure / C#

Functieomschrijving Ben jij een ervaren .NET Ontwikkelaar en ben jij gewend om in technische uitdagende omgevingen te werken met onder andere C#, ASP.NET en Azure? Dan is deze functie voor jou! Als .NET Ontwikkelaar ga je: Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); Ondersteunen bij de Azure migratie; Coachen van andere ontwikkelaars; Begeleiden van het team en Product Owner; Waarborgen van de Scrum principes; Wegnemen van impediments voor het team; 20% van je tijd besteden aan innovatie; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Als .NET Ontwikkelaar heb je: HBO/WO

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »

Xamarin Developer

Functieomschrijving Ben jij de Xamarin expert die de volgende stap in zijn carrière wil zetten? Houd jij er van om veelgebruikte apps verder uit te bouwen terwijl je de kwaliteit blijft waarborgen en heb je daarnaast zelf innovatieve ideeën ? Lees dan snel verder! Samen met het gehele mobile app team ben jij verantwoordelijk voor: de (door)ontwikkeling van Native applicaties voor Android en iOS; het verder samenbrengen van de applicatie en de web omgeving; de innovatie van de applicatie, het is belangrijk dat jij zelf meedenkt en jouw ideeën voorlegt binnen het team; feedback vanuit de gebruikers te behandelen en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij de Software Ontwikkelaar met 5 tot 10 jaar ervaring en heb je daarnaast ervaring met elektronica en pcb-platen? We vertellen graag meer over deze functie. Coderen en programma’s ontwerpen doe jij met je ogen dicht. Jij hebt alles in huis om applicaties zelfstandig slimmer dan voorheen te maken. Wat valt er nog meer als Software Ontwikkelaar onder je takenpakket? - Ontwerp, implementatie en testen van software modules op het gebied van betaalautomaten - Analyseren van veldproblemen - Ontwikkelen en opbouwen van kennis binnen het vakgebied - Integreren van software modules in het eindproduct - Deelnemen aan testen

Bekijk vacature »

Senior Java Developer / WebSphere / Architecture

Functieomschrijving Are you a team player that is proactive and isn’t afraid to share your opinion? Do you have experience with developing in Java and do you have experience with deploying applications in WebSphere? Then advance your career in one of the coolest and most challenging financial companies located in, The Netherlands! As a Senior Developer, you will work in a challenging environment: You will be maintaining the current Java7 / Oracle stack; You will be taking part in the architecture aspects of the new platform; You will be taking care of the offshore and onshore team contributions; You will

Bekijk vacature »

C# Developer/ SQL Server/ Visual Studio/Javascript

Functieomschrijving Ben jij een gedreven en enthousiaste .NET Developer (C#) met gevoel voor design en usability? Wil jij als C# Ontwikkellaar jouw skills graag inzetten op de development afdeling van een innovatieve, flexibele organisatie met een groot bereik? Lees dan snel verder! Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s;

Bekijk vacature »

Starter Beta WO afgestudeerd traineeship Developer

Functieomschrijving Tijdens het traineeship krijg je de keuze om jezelf te ontwikkelen als developer. Welke richting (Front-end/Backend/Fullstack developer) dat mag jij zelf kiezen. Samen met met je collega's ga je kijken welke route het beste bij jou past en daar wordt een persoonlijk groeipad voor ontwikkeld. Ze zoeken wel mensen die (enige) ervaring hebben binnen development dus passie voor IT en programmeren is hier wel een must. Functie-eisen - Je hebt een afgeronde master of bachelor opleiding met béta component; - Je hebt kennis van een of meerdere programmeertalen; - Je bent creatief en denkt out-of-the-box; - Je bent gedreven

Bekijk vacature »

Senior DevOps-ontwikkelaar eIDAS

Functie­omschrijving Burgers en bedrijven veilig en betrouwbaar digitaal toegang geven tot diensten en producten van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Als senior DevOps-ontwikkelaar bouw je daar letterlijk aan mee. En dat doe je bij DICTU: een van de grootste en meest vooruitstrevende ICT-dienstverleners van de Rijksoverheid. Jij werkt mee aan de doorontwikkeling van eIDAS, dat staat voor Electronic IDentification Authentication and trust Services. Deze koppeling maakt de grensoverschrijdende authenticatie op overheidswebsites binnen de Europese Unie mogelijk. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft één moderne toegangspoort voor zijn diensten en inspecties. Enkele daarvan zijn dankzij eIDAS inmiddels

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Senior Front-end Developer Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een Developer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en initiatiefrijke houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe jij als developer bij Sogeti? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie, als intern bij Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en implementeren van responsive (web) apps, en zet hiervoor jouw uitgebreide

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Voor diverse bedrijven in de regio Maastricht & Maastricht Aachen Airport, zijn wij op zoek naar zowel junior als ervaren “software developers”. Je dag begint met de dagelijkse stand-up; samen met je teamgenoten maak je een plan voor de komende dag. Door het meteen kunnen toepassen van je opgedane kennis, ga je ook meteen bijdragen aan het developteam en aan de resultaten van het bedrijf. Als Software Developer ontwikkel je mee, met behulp van .NET (C#, ASP.NET, MVC, SQL), HTML, CSS en JavaScript ontwerp en realiseer je klant specifieke opdrachten. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het analyseren van de behoeften

Bekijk vacature »

Lead Java Developer / CQRS / Event Sourcing / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een Senior/Lead Java Developer met minimaal 5 jaar ervaring én wil jij als Meewerkend Voorman verantwoordelijk zijn voor een DevOps team van 5 personen bij een organisatie die rechtmatigheid in de zorg controleert? Wil je 60% van de tijd nog zelf ontwikkelen en meteen mee werken aan een gloednieuwe applicatie die de kwaliteit van zorg(verleners) in Nederland inzichtelijk maakt? Spreekt het je daarnaast aan om constant nieuwe innovatieve tooling te onderzoeken en te gebruiken, zoals bijvoorbeeld CQRS en Event Sourcing? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: meenemen van het team op het

Bekijk vacature »

Junior / Medior BI Ontwikkelaar

Uitdagende Medior BI Ontwikkelaars positie binnen een hecht team uin de energie sector in Vlissingen. Je draagt bij aan het nemen van data gedreven beslissingen voor de organisatie welke impact maken op strategisch en tactisch niveau. Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op productie, handel én levering van energieproducten en-diensten op dezakelijke markt. Door mondiale prijsbewegingen van grondstoffen en de transitie naar eenduurzame, CO2-neutrale energievoorziening, zijn energiemarkten zeer dynamischen volatiel.Daarom optimaliseren we onze portefeuille aan zeer flexibele productie-, transport-enopslagcapaciteit continu en handelen we 24 uur per dag, 7 dagen per week. In deze dynamischeenergiemarkt iszijde stabiele factor.Dat is altijd zo geweest!

Bekijk vacature »

Full-Stack Web Developer

Kennis van C#, JavaScript, CSS en HTML5? En wil je die kennis inzetten om de zorg te verbeteren met slimme en innovatieve online portalen? Jouw baan Als Full-Stack Web Developer programmeer jij zowel front-end als back-end en ontwikkel je nieuwe functionaliteiten in het webportaal voor zorgverleners of patiënten. Denk hierbij aan vragenlijsten, labuitslagen en het bewerken van persoonsgegevens. Ook stort jij je vol overgave op lastige vraagstukken die binnenkomen via onze consultants. Samen met je team bedenk en bespreek je oplossingen en voer je code-reviews uit om elkaar naar een nóg hoger niveau te tillen. Jouw team Ons team? Work

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Cloud Engineer

Systeembeheerder Cloud Engineer In de afgelopen maanden is er nog nooit zoveel gewerkt in de Cloud als voorheen. Je hebt de laatste ontwikkelingen in de IT op de voet gevolgd. Hierdoor weet je zeker dat je als systeembeheerder Cloud overal terecht kan maar daarbij is het nu nog belangrijker dat je voor een werkgever kiest waar je ondanks de Social distance toch de verbondenheid voelt. Daarom leggen wij bij T2 de focus op jou als persoon en zien wij je graag nog meer ontwikkelen en daar plukken wij samen de vruchten van. Waarom T2? Je haalt voldoening uit de technische

Bekijk vacature »
Lord Gaga

Lord Gaga

11/01/2015 19:18:27
Quote Anchor link
Hallo,

Eindelijk heb ik dan nu een werkend SSL certificaat op mijn website, maar wanneer ik op het groene slotje klik, krijg ik een melding te zien waarin staat dat "deze website gebruik maakt van verouderde beveiligingsinstellingen".

Bij het aanmaken van mijn CSR heb ik 2048 als Key Size gekozen en SHA256 als Certificate Type.

Wat kan ik er aan doen deze melding te verhelpen?

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

05/08/2020 09:51:10

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

11/01/2015 20:31:21
Quote Anchor link
Even een gokje, je server is vatbaar voor de POODLE-attack?
https://www.us-cert.gov/ncas/alerts/TA14-290A

Lord Gaga

Lord Gaga

11/01/2015 20:40:54
Quote Anchor link
Wanneer ik mijn domeinnaam invul op https://www.poodlescan.com/ geeft deze aan dat ik "NOT VULNERABLE" ben. Wat zou het nog meer kunnen zijn? :/

Edit:
Het geeft ook aan dat mijn server geen SSL v2 en v3 ondersteund, zou er moet "verouderde beveiligsinstellingen" worden bedoeld dat ik v1 gebruik? (Althans, ik ga er vanuit dat dat dan gebruikt wordt.)

Edit 2:
Blijkbaar gebruik ik TLS 1.2
Gewijzigd op 11/01/2015 20:51:31 door Lord Gaga

Koen Hollander

Koen Hollander

11/01/2015 21:56:58
Quote Anchor link
Probeer eens, https://sslcheck.globalsign.com/nl
Let op! Hij kan er langer over doen dan je verwacht
(Ongeveer 2min)

Lord Gaga

Lord Gaga

11/01/2015 22:10:59
Quote Anchor link
Ik krijg de volgende errors, waarschuwingen en meldingen:
- error: Sessies kunnen kwetsbaar zijn voor BEAST-aanvallen
- waarschuwing: HTTP Strict-Transport-Security is niet ingeschakeld op de server
- waarschuwing: De server heeft mogelijk onnodige certificaten verzonden tijdens de SSL/TLS-onderhandeling
- melding: De serverconfiguratie voldoet niet aan de FIPS-richtlijnen
- melding: OCSP stapling is niet geconfigureerd op de server
- melding: De server is nog niet geüpgraded naar een uitgebreid validatiecertificaat
- melding: Deze server heeft geen SPDY ingeschakeld

Toch krijg ik een "A" als cijfer:
- 100% certificaat
- 95% protocolondersteuning
- 90% Sleuteluitwisseling
- 90% Codeersterkte

A.d.h.v. dat cijfer kan ik er toch wel vanuit gaan dat mijn SSL op dit moment voldoende bescherming is?

Edit:
Het vreemde is dat ik hetzelfde SSL certificaat gebruik in DirectAdmin, en daar krijg ik de melding over verouderde beveilingsinstellingen niet.

Edit 2:
Blijkbaar ligt het probleem bij mijn anti-virus programma. Deze zou een eigen SSL certificaat hebben geïnstalleerd om main-in-the-middle tegen te gaan. Het probleem ligt dus niet bij mijn SSL certificaat maar bij die van mijn anti-virus.
Gewijzigd op 12/01/2015 00:34:03 door Lord Gaga

Koen Hollander

Koen Hollander

12/01/2015 11:41:18
Quote Anchor link
Screen die melding anders eens.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.