verouderde script ben ik bang

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Lex moen

lex moen

30/04/2016 12:30:40
Quote Anchor link
Ik heb onderstaande code om in te loggen op mijn database, maar dat werkt niet (meer) Ik denk dat er iets verouderds in staat, maar hoe moet het dan wel? $database en $user kloppen wel, password heb ik er even uitgehaald

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>
<head>
<title>stemmen</title>
</head>
<body>
<?php
  $loginstring
= "";
  $host = "localhost";
  
    $database = "hetni37_stemmen";
    $user="hetni37_moen";
mysql_select_db( $database )or die('connection');
    $password = "";
$conn = new mysqli($host, $user, $password, $database);

?>

U kunt stemmen op de genomineerden voor Republikein van het jaar 2016<br>en/of<br>
het schoothondje van Oranje 2016.<br><br>
</body>
</html>

- Ariën -:
Gelieve in het vervolg bij code de [code][/code]-tags gebruiken.
Hier kan je meer lezen over de mogelijke opmaakcodes.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 02/05/2016 09:56:27 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:46:43
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/04/2016 13:12:56
Quote Anchor link
Kan je de code tussen code-tags plaatsen?

Verder gebruik je nu voor je connectie al MySQLi, dus je mysql_select_db() kan je wegggooien.
 
Lex moen

lex moen

30/04/2016 13:45:26
Quote Anchor link
top! het weggooiden van die regel was voldoende

bedankt

lex
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.