Versleuteld wachtwoord achterhalen in database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Guido  -

Guido -

22/10/2021 22:49:49
Quote Anchor link
Hoi Raymond,

Heb eindelijk toegang tot de database en "email", "emailmd" en "wachtwoordmd" ingevuld zoals jij doorgegeven hebt, maar krijg nog steeds geen toegang. Als jij zeker weet dat die goed zijn, dan is er misschien toch iets anders met het script aan de hand. Wat ik wel vreemd vind is dat waarde "wachtwoord" leeg is?

Guido
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 13:21:01
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2021 23:00:30
Quote Anchor link
Lukt het inloggen niet met zijn querie?
 
Guido  -

Guido -

22/10/2021 23:11:28
Quote Anchor link
Heb waarden rechtstreeks in database gezet (in tabel "admin_act") en toen ingelogd met zijn inlog die hij eronder vermeld heeft.

Guido
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2021 23:12:45
Quote Anchor link
Gelukt dus?

Of lukt het inloggen dan nog niet? In dat geval zit er een salt bij.
Gewijzigd op 22/10/2021 23:13:44 door - Ariën -
 
Ray Mond

Ray Mond

23/10/2021 10:54:09
Quote Anchor link
Goedemorgen,

Zoals ik het heb neergezet is hoe het in de standaard database hoort te komen.

Je moet wel inloggen mits het standaard is op domeinnaam.nl/management... Dat is namelijk de standaard map voor de beheergedeelte.

(om na te gaan of je niks mist: management map hoort standaard 4 mappen te hebben en 63 bestanden (in de root van Management dus))
 
Guido  -

Guido -

23/10/2021 11:33:20
Quote Anchor link
Hoi Raymond, jij kent het script dus?
Map management heeft hier 4 submappen en 61 items (waarvan 1 item het htaccess bestand is). Die kennis van me heeft versie 8.0 van het script.

Ik heb dus de waardes "email", "emailmd" en "wachtwoordmd" van jou overgenomen in onze database (tabel "admin_act"), en daarna ingelogd met e-mailadres en wachtwoord die eronder staat. Mis ik iets?

Guido
 
Ray Mond

Ray Mond

23/10/2021 12:29:29
Quote Anchor link
Hallo Guido,

Wij hebben het script ook inderdaad, helemaal aangepast naar onze eigen wensen maar we hebben ook nog de standaard variant haha, daarom probeer ik het ook op deze manier.

Ik kom toch echt uit op 4 submappen en 63 items inclusief htaccess

Ik heb speciaal voor dit topic die gebruiker gemaakt in onze standaard versie omgeving en daarna hier geplaatst, het zou dus moeten werken...

Je zou eventueel als je wilt mij de files kunnen sturen? Dan kan ik hier kijken wat er bij jou anders is of wat mist en eventueel aanvullen?
 
Guido  -

Guido -

23/10/2021 12:49:31
Quote Anchor link
Hoi Raymond,

Moet ik even overleggen met die kennis van me. Script wordt niet actief gebruikt, maar het irriteert me gewoon dat inloggen niet werkt.

Overigens werkt wachtwoord vergeten functie ook niet, als ik juiste e-mailadres invoer en op knop "Wachtwoord vergeten?" druk blijft hij laden en uiteindelijk "504 Gateway Time-out".

@Ariën
Misschien is het PHP-forum niet de juiste plek om dit verder te bespreken, aangezien dit over een specifiek script gaat?

Guido
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2021 12:58:37
Quote Anchor link
Gateway timeout lijkt mij iets bij de server, die niet reageert op een aanvraag. Check je logs.
 
Ray Mond

Ray Mond

23/10/2021 13:22:19
Quote Anchor link
Bekijk inderdaad ook even je logs maar het klinkt ook alsof het niet helemaal compleet is trouwens...
 
Guido  -

Guido -

23/10/2021 14:36:41
Quote Anchor link
Hoi,

Beheer gaat via DirectAdmin en nadat ik errorlog heb geactiveerd voor betreffende domein blijft log volledig leeg. Blanco pagina.

Guido
 
Ray Mond

Ray Mond

23/10/2021 17:36:25
Quote Anchor link
Welk deel van beheer gaat via Directadmin bedoel je?

Waarom heeft je kennis trouwens de V8 en niet de 9? Kon hij die niet meer verkrijgen?
 
Guido  -

Guido -

25/10/2021 09:03:39
Quote Anchor link
Hallo Raymond,

Ik benader de bestanden en PhpMyAdmin via DirectAdmin bedoel ik.

Ik heb me vergist, hij heeft versie "REVISIE: SEPTEMBER 2018 (V10)".

Ik mag het script met je delen (zonder DB natuurlijk), hoe kan ik je bereiken?

Guido
 
Ray Mond

Ray Mond

25/10/2021 18:28:34
Quote Anchor link
September 2018 V10? Lijkt me heel vreemd eigenlijk maar dat zie ik wel als ik in het script zit dan...

Ik stuur je een berichtje :)
 
Ray Mond

Ray Mond

30/10/2021 13:13:50
Quote Anchor link
Oplossing die ook verzonden is per mail:

Heb eerst een backup gemaakt van jullie database en config bestand, vervolgens heb ik de config leeg teruggezet, onze installatie bestand uitgevoerd, die gaf een nieuwe config, dus ook een nieuw database met bijbehorende codes, deze 4 codes inclusief database regels uit config heb ik weer vervangen in jullie oude, vervolgens jullie database teruggezet maar met de user van de nieuwe database en alles werkt :)
 
Guido  -

Guido -

30/10/2021 14:22:01
Quote Anchor link
Iedereen, maar vooral Ray Mond, hartelijk bedankt!

Guido
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2021 21:06:14
Quote Anchor link
Fijn dat het gelukt is....
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.