Verspringen in textveld na aanroep JS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Harry

Harry

22/06/2009 15:33:00
Quote Anchor link
Als je in een text veld een stukje van de zin selecteerd, deze met een druk op de knop als in CMS vet wil zien, komen er .[.b.]. [./. b.]. om te staan. Een stukje JS dus. Maar... als dit ergens laag in de tekst is en je bent er naar toe gescrold in je text veld, springt je weer helemaal terug naar boven om vervolgens weer naar de positie te scrollen waar je bezig was...

Kan ik dit ook verhelpen of anders voor elkaar krijgen zodat ik na de aanroep en afhandeling van het JS script op dezelfde plek in de text sta?

Harry
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harry
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:04:49
 
Jelmer -

Jelmer -

22/06/2009 18:49:00
Quote Anchor link
De plek van de cursor wordt bepaald door de selectie van de tekst in het tekstvak. Laat selectie nu net compleet anders in IE zijn dan in Firefox en andere browsers...

Zie de broncode van een UBB balk die ik ooit heb gemaakt. Vooral de code van SelectionController.IE.js en SelectionController.W3C.js, en daarvan dan de methods move, start en end.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.