verwijderen topic
Gaarne topic van 7-8-2012 verwijderen, thanks
Beste Richard,
Er worden niet zomaar topic verwijdert als het door Forum leden gevraagd word.
Hier zijn strikte regels voor. Je moet een "Goede" reden hebben een topic te laten weg halen. Dit is omdat je bij het weg halen van topic's het forum niet compleet meer is.
Tevens hebben andere forum leden ook niks meer aan het topic voor eventueel het zelfde probleem.
Er worden niet zomaar topic verwijdert als het door Forum leden gevraagd word.
Hier zijn strikte regels voor. Je moet een "Goede" reden hebben een topic te laten weg halen. Dit is omdat je bij het weg halen van topic's het forum niet compleet meer is.
Tevens hebben andere forum leden ook niks meer aan het topic voor eventueel het zelfde probleem.
Van 7 augustus 2012 zie ik geen topics meer van jou staan. Daarbij klopt het wat Frank zegt. Eigenlijk verwijderen wij nooit topics, omdat anderen ook wat aan jou vraag kunnen hebben, omdat ze mogelijk dezelfde hebben.
Mochten er url's, e-mail adressen of andere gegevens in staan die je verwijderd wilt hebben kunnen we dit in je topic aanpassen.
Mochten er url's, e-mail adressen of andere gegevens in staan die je verwijderd wilt hebben kunnen we dit in je topic aanpassen.
@Bas, oke dan wil ik graag dat u de gegevens in het script wat ik gepost heb weghaald, gaat om topic van 8-8-2012, ben het gezeur een beetje zat aan het worden, mensen die het beter weten en met halve oplossingen komen en vervolgens zeggen dat ik er maar een vacature van moet maken en geld ervoor moet geven, komt niet echt overeen met het woord PHP Hulp?
Dus als u de topic niet wilt verwijderen, dan wel graag mijn gegevens uit de topic allemaal!!
Dus als u de topic niet wilt verwijderen, dan wel graag mijn gegevens uit de topic allemaal!!
Gewijzigd op 08/08/2012 20:25:53 door Spider Finder
@Richard VV
op phpHULP wordt je zo veel mogelijk geholpen. men geeft enkel suggesties om het nog beter te maken. en soms zijn die suggesties echt zeer handig.
Tevens kan u beter een url geven in plaats van een datum.
op phpHULP wordt je zo veel mogelijk geholpen. men geeft enkel suggesties om het nog beter te maken. en soms zijn die suggesties echt zeer handig.
Tevens kan u beter een url geven in plaats van een datum.
Spider Finder op 08/08/2012 20:24:38:
ben het gezeur een beetje zat aan het worden, mensen die het beter weten en met halve oplossingen komen en vervolgens zeggen dat ik er maar een vacature van moet maken en geld ervoor moet geven, komt niet echt overeen met het woord PHP Hulp?
Ben het juist een beetje zat om negatief neergezet te worden.
(Onder andere) ik heb mijn best gedaan om je te helpen.
Het enige wat jij kon doen was negatief reageren.
Kennis heb je niet/onvoldoende en ik heb nimmer het idee gekregen dat je je iets eigen wilt maken. Dan is een vacature plaatsen een (goed) alternatief.
Maar of je nu Richard VV heet of Spider Finder; ik zal verder niet meer op je topics reageren. Wees gerust.
Stop er mee aub en verwijder de topic en als het moet ook mijn hele account! Thanks!
Gewijzigd op 08/08/2012 20:39:55 door Spider Finder
sorry, maar vaak worden topic niet verwijdert ( omdat andere hier misschien nog iets mee zijn, iemand van phphulp moet de waarde van het topic schatten )
Spider Finder op 08/08/2012 20:39:38:
Stop er mee aub en verwijder de topic en als het moet ook mijn hele account! Thanks!
Beetje jammer dit hoor. Lees je eigen topic eens na en kijk hoeveel hulp je gekregen hebt. En dan lukt het uiteindelijk niet en krijg je wat kritische opmerkingen en dan ga je ineens lopen huilen? Beetje onvolwassen reactie.
Verwijder mijn account nou maar, hoeveel keer moet ik dit nog vragen!
Je zult even geduld moeten hebben totdat iemand van de admin tijd heeft om naar jouw verzoek te kijken.
Oke
Quote:
Verwijder mijn account nou maar, hoeveel keer moet ik dit nog vragen!
Lekker bezig ben jij.
Wij zitten hier jou vrijwillig te helpen, terwijl jij ons eventjes schoffeert?
Ik weet niet hoe oud jij bent maar je moet nog veel leren in de grote mensen wereld.
Laat ik eens beginnen je een wijze les te geven.
Verplaats jezelf nou eens in een ander in plaats van te turen op je scherm met alleen maar gefixeerd te zijn met jou probleem. Komt er een kritische opmerking bedenk dan ook dat hij waardevol kan zijn. Ja JIJ zit met een probleem, NEE niet ALLE berichten zijn sec meteen de oplossing. Soms worden dingen door gevraagd, of verkeerd geïnterpreteerd. Is dat allemaal slecht? Denk het niet. In tegendeel, dat werkt naar een oplossing toe. Neem een constructieve houding aan, en weerleg de oplossing in plaats van alleen maar te roepen, dit bedoel ik niet. En al zeker in je laatste topic wat gaan lopen roepen ZONDER na te denken wat er nu eigenlijk staat.
Overigens heb ik er al weer spijt van dat ik daar een mogelijke oplossing heb gegeven...
In verband met een korte vakantie is het mij niet eerder meer gelukt hierop uitgebreid te reageren.
Ik heb besloten het topic niet te sluiten en niet te verwijderen. Op dit moment is er al 2 dagen niet meer gereageerd. Tevens ben ik van mening dat het script van Santhe, naar aanleiding van jou topic, een goede bijdrage is voor het forum waar andere mensen ook nog wat van kunnen leren en eventueel verdere vragen over te stellen zonder daarvoor een nieuwe topic te hoeven openen.
Mocht je je account willen laten verwijderen kan je e-mail of een PM sturen met in het onderwerp "[account verwijderen]".
(In geval van een PM dient deze gestuurd te worden naar "meldpunt voor moderatie").
Ik heb besloten het topic niet te sluiten en niet te verwijderen. Op dit moment is er al 2 dagen niet meer gereageerd. Tevens ben ik van mening dat het script van Santhe, naar aanleiding van jou topic, een goede bijdrage is voor het forum waar andere mensen ook nog wat van kunnen leren en eventueel verdere vragen over te stellen zonder daarvoor een nieuwe topic te hoeven openen.
Mocht je je account willen laten verwijderen kan je e-mail of een PM sturen met in het onderwerp "[account verwijderen]".
(In geval van een PM dient deze gestuurd te worden naar "meldpunt voor moderatie").
Gewijzigd op 10/08/2012 17:40:07 door Bas IJzelendoorn