Verzenden & valideren meerdere forms

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Reno L

Reno L

08/03/2015 14:48:45
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een klein project, maar ik loop vast op het laatste gedeelte.
Het project bestaat uit meerdere pagina's (forms) waarbij je naar de volgende pagina mag als je de huidige correct ingevuld hebt.

Nu ben ik op de laaste pagina aangekomen, waarbij een form met keuze uit verschillende betaalmethodes staan inclusief een bijbehorende submit button.

Echter is dat nu het probleem; De gebruiker moet dat laatste form correct invullen, als dat niet het geval is moet deze een error outputten, als deze wel correct afgerond is, moet de user redirect worden (wellicht ook een form?) naar een andere website (Rabobank Omnikassa) met bijbehorende post data.

Ik krijg het niet voor elkaar om als de eerste form succesvol afgerond is, de user gelijk door te sturen naar de rabobank omgeving met de juiste postdata, en als de eerste form niet correct dat er dan een error komt.

Heeft iemand een elegante manier hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik kom er werkelijk waar niet meer uit :(

Alvast bedankt,
Reno
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 05:11:55
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

08/03/2015 16:41:10
Quote Anchor link
De oplossing hangt af van de betaalmethode(n).

Meestal hebben banken / instanties die de betaalmethode aanbieden documentatie waar ook voorbeelden bij zitten.

Heb je (al gezocht naar) documentatie?
 
Reno L

Reno L

08/03/2015 22:16:19
Quote Anchor link
Yes, dit is correct. Hier maak ik ook gebruik van. Ik heb het nu deels werkend gekregen alleen returnt de rabobank een foutmelding als de test versie online staat.

Ik heb een tijdelijke omgeving opgezet met de onaangepaste versie van de voorbeeldcode van de Rabobank op http://splashproductions.nl/pay/start.php onder test omstandigheden, maar zoals je zelf kunt proberen laat die hier een foutmelding op zien; kan het dus niet testen of alles werkt...

Enig idee of dit een bekend probleem is? Ik heb de rabobank hier een mail over gestuurd.

PS. Deze persoon heeft exact hetzelfde probleem gehad: http://pronamic.nl/forums/topic/er-is-een-fout-opgetreden/
Gewijzigd op 08/03/2015 22:17:03 door Reno L
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.