Via autosuggest iets toevoegen aan DB
Hallo allemaal,
Ik wil graag autosuggest (Ajax-scripting) gebruiken op mijn site en ik heb er al 1 die werkt.
Maar ik wil graag dat 8 velden als thuisteam[] gebruikt worden. Nu kun je bij het testfield niet name="thuisteam[]" gebruiken, want dan valt het autosuggest in het niets.
Hoe kan ik nu dit textfield in de DB krijgen?
Ik wil graag autosuggest (Ajax-scripting) gebruiken op mijn site en ik heb er al 1 die werkt.
Maar ik wil graag dat 8 velden als thuisteam[] gebruikt worden. Nu kun je bij het testfield niet name="thuisteam[]" gebruiken, want dan valt het autosuggest in het niets.
Hoe kan ik nu dit textfield in de DB krijgen?
Gewijzigd op 19/06/2011 17:32:41 door Roel H
Ik denk dat je op regel 12 een exit neer moet zetten.
Na ik gebruik toch een andere, maar dat mag niet uitmaken...
Hoe kun je iets van ajax-scripting in de DB zetten? Want gaat niet via $_POST['thuisteam']
Hoe kun je iets van ajax-scripting in de DB zetten? Want gaat niet via $_POST['thuisteam']
Klopt sorry, wat meer informatie is beter ja.
Ik gebruik dit als invoerveld:
En dit is suggestme.php
En er 1 nog een bstand, vergeten te zeggen, maar die is heel groot...maar misschien dat je hier genoeg aan hebt?
Ik gebruik dit als invoerveld:
Code (php)
1
<input style="border: 1px solid #6ad1f9;width:140px;height:18px" id="mybox" type="textbox"">
En dit is suggestme.php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
require_once './SuggestGear.php';
$incomingword=$_GET['inword'];
$sgInterface=new SuggestGear();
$replyText=$sgInterface->getRelatedKeywords($incomingword);
echo $replyText;
?>
require_once './SuggestGear.php';
$incomingword=$_GET['inword'];
$sgInterface=new SuggestGear();
$replyText=$sgInterface->getRelatedKeywords($incomingword);
echo $replyText;
?>
En er 1 nog een bstand, vergeten te zeggen, maar die is heel groot...maar misschien dat je hier genoeg aan hebt?
Gewijzigd op 19/06/2011 17:51:59 door Roel H
Wat kunnen wij hier nou mee? Je roept hier een functie op en het werkt niet, dus nu moeten wij weten wat er fout gaat?
Hallo. Om misverstanden te voorkomen. Autosuggest werkt. Alleen hoe krijg in dit in de Deborah?
Dat is mijn vraag... niet dat autosuggest niet werkt :)
Dat is mijn vraag... niet dat autosuggest niet werkt :)