via hotmail emailadressen contract personen ophalen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Christian k

christian k

12/05/2014 20:36:54
Quote Anchor link
hallo iedereen,
ik zou graag willen dat je kan inloggen via hotmail en dat php of js (ik weet niet met welke taal dat moet)
contactpersonen kan ophalen van de gene die via hotmail inlogt zoals je eerst met facebook kon om je vrienden op te zoeken. zouden jullie me een eindje op weg kunnen helpen?

dit heb ik algevonden
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
WL.init({ client_id: clientId, redirect_uri: redirectUri });

WL.login({ "scope": "wl.basic" }).then(
    function (response) {
        showUserData();
    },
    function (response) {
        log("Could not connect, status = " + response.status);
    }
);

function showUserData() {
    WL.api({ path: "/me", method: "GET" }).then(
        function (response) {
            log(JSON.stringify(response).replace(/,/g, "\n"));
        },
        function (response) {
            log("API call failed: " + JSON.stringify(response.error).replace(/,/g, "\n"));
        }
    );
}
                    
function log(message) {
    var child = document.createTextNode(message);
    var parent = document.getElementById('JsOutputDiv') || document.body;
    parent.appendChild(child);
    parent.appendChild(document.createElement("br"));
}

maar hoe kan ik de contactpersonen ontvangen?
alvast bedankt.
Gewijzigd op 12/05/2014 20:42:16 door Christian k
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:21:08
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2014 20:41:22
Quote Anchor link
Kijk hier eens naar. Deze is ook geschikt voor de tientallen andere Social Network Provider:

http://hybridauth.sourceforge.net/
 
Christian k

christian k

13/05/2014 18:00:25
Quote Anchor link
ik snap het niet helemaal ik heb nu een key aangemaakt. en nu?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2014 19:05:25
Quote Anchor link
Daar op de voorpagina zie ik toch al een mooi script staan. Gebruik wel 'Live' in plaats van 'Twitter'. En zet in de config de keys op de juiste plek.
Gewijzigd op 13/05/2014 19:09:47 door - Ariën -
 
Ivo P

Ivo P

13/05/2014 21:30:45
Quote Anchor link
vreselijk,
die mensen die je gegevens verkopen voor een creditje op een site of zelf vanwege "leuk".

En maar denken, "wat is er toch een hoop spam op de wereld"
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2014 22:33:36
Quote Anchor link
Gelukkig is dit eindelijk passé om mensen mee te mailen. Vroeger kreeg ik dagelijks van diverse site (schimmige hack-sites en criminals-sites) zulke crap. Maar nu krijg ik die helemaal niet meer....

Maar het hoeft ook niet per se om mails te gaan of iets dergelijks. Je kan ook een systeem bouwen om te kijken of jouw vrienden ook lid zijn van een site, zodat je die als vriend kan toevoegen.
 
Christian k

christian k

14/05/2014 07:42:18
Quote Anchor link
ik zal er vanmiddag weer even naar kijken want had gister echt even geen tijd.

ja het is de bedoeling dat zodra je inlogt dat het script al je contactpersonen ophaalt en dan
via de contactpersonen kijkt naar het e-mailadres of deze persoon gebruikt maakt van de site
is dat zo dan controleert hij of je al vrienden bent met die persoon en anders staat er een knop met
voeg toe als vriend.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/05/2014 09:05:13
Quote Anchor link
Als het goed is (ik heb het (nog) niet uitgetest) zou het genoemde script, met mijn aanpassingen een lijst moeten geven van al je mailadressen als contactpersonen.
Ik zou zeggen: Probeer het eerst eens uit.
 
Christian k

christian k

15/05/2014 17:17:51
Quote Anchor link
sorry voor de laatte reactie!

ik heb hyberAuth op mijn server geinstalleert.
nu probeer ik dit script uittevoeren:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
   $config
= dirname(__FILE__) . '/hybridauth/config.php';
   require_once( "hybridauth/Hybrid/Auth.php" );
 
   try{
       $hybridauth = new Hybrid_Auth( $config );
 
       $Live = $hybridauth->authenticate( "Live" );
 
       $user_contacts = $Live->getUserContacts();
   }

   catch( Exception $e ){
       echo "Ooophs, we got an error: " . $e->getMessage();
   }

?>

maar ik krijg deze melding te zien:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in /public_html/config.php on line 9


wat doe ik fout?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2014 17:19:45
Quote Anchor link
Lees je foutmelding eens goed. De fout zit hem in je config.php.
 
Christian k

christian k

15/05/2014 17:24:06
Quote Anchor link
ho ja sorry :p mijn fout
het probleem al opgelost

nu krijg ik dit te zien
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
            <!-- ServerInfo: BL2IDSLGN3B067 2014.05.12.17.16.17 Live1 ExclusiveNew LocVer:0 -->
<!-- PreprocessInfo: BTSA007:RR1BLDA129,  -- Version: 16,0,25123,0 -->
<html dir="ltr"><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><base href="https://login.live.com/pp1600/"/><title>Microsoft account</title><meta name="PageID" content="i4400"><meta name="SiteID" content="38936"><meta name="ReqLC" content="1033"><meta name="LocLC" content="1033"><link rel="stylesheet" type="text/css" href="CSS/WEBblue1033.css?x=16.0.25000.0"/><script type="text/javascript">
    function EndPPCRL(rs,u){ if(external){ try{ if(rs){ external.RequestStatus=rs;external.WebFlowUrl=u;external.NotifyIdentityChanged();external.ReturnToApp();}else{ external.Submit();external.BrowseToAuthUI();}}catch(e){}}}function BodyLoad() { EndPPCRL(-2147186656);}WizardExternalHelper = function(){ };WizardExternalHelper.prototype ={
        setProperty: function(key, value){ try{ window.external.Property(key) = value;}catch (e) { }},finalNext: function(){ try{ window.external.FinalNext();}catch (e) { }}};    try{ var externalHelper = new WizardExternalHelper();externalHelper.setProperty("ExtendedErrorString", "");externalHelper.setProperty("ErrorCode", parseInt(1));externalHelper.setProperty("ErrorString", "This service isn't available right nowplease try again later.");externalHelper.finalNext();}catch(e){}function OnBack() { }function OnNext() { }</script></head><body class="modern" onLoad="BodyLoad()"><div class="header" id="i0272"><span>Microsoft account</span></div><div class="content"><div style="padding:15px 0 0 0;font-size:1px;">&nbsp;</div><h1 class="css0046">We're unable to complete your request</h1><p class="css0005">Microsoft account is experiencing technical problems. Please try again later.</p></div></body></html>                
    <!-- User-Agent:Mozilla/5.0 $X11$ Linux i686$ AppleWebKit/537.36 $KHTML, like Gecko$ Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36 -->

hoe kan ik dat oplossen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2014 17:26:50
Quote Anchor link
Dit is gewoon HTML & JavaScript...

Zie je dat in je broncode, of op je beeld bij uitvoer?
heb je anders een voorbeeld van je script die we kunnen bekijken?
Gewijzigd op 15/05/2014 17:29:06 door - Ariën -
 
Christian k

christian k

15/05/2014 17:32:16
Quote Anchor link
dat weet ik.
nee ik heb um niet op het internet staan alleen op localhost.
maar als ik het bestand wil uitvoeren dan word ik geredirect naar een url van windows
en krijg ik die htmlcode te zien met een error. maar wat moet ik daar mee doen?

Toevoeging op 15/05/2014 17:32:47:

https://login.live.com/err.srf?lc=1033#error=invalid_request&error_description=The%20provided%20value%20for%20the%20input%20parameter%20'redirect_uri'%20is%20not%20valid.%20The%20expected%20value%20is%20'https://login.live.com/oauth20_desktop.srf'%20or%20a%20URL%20which%20matches%20the%20redirect%20URI%20registered%20for%20this%20client%20application.

Toevoeging op 15/05/2014 17:33:01:

daar word ik heen geredirect
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2014 17:34:20
Quote Anchor link
Zie je die code op je eigen domein, of is dit het domein van Windows Live?
Gebeurt dit ook bij andere Social-media providers, zoals FB of Twitter?

Misschien moet je je domein waarvandaan je redirect opgeven bij Windows Live?
Gewijzigd op 15/05/2014 17:35:22 door - Ariën -
 
Christian k

christian k

15/05/2014 17:42:31
Quote Anchor link
op mijn eigen domein

ik heb een domein opgegeven maar het helpt niet
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2014 18:10:13
Quote Anchor link
Als je het op een domein draait? Heb je een voorbeeld?
Desnoods mag je me die wel PMén als je echt niet wilt dat deze publiekelijk zichtbaar is.
Gewijzigd op 15/05/2014 18:45:20 door - Ariën -
 
Christian k

christian k

15/05/2014 19:09:08
Quote Anchor link
http://smiletime.net16.net/test.php
het andere wat op het domein staat is een project van mij en een college heeft hier verder niks mee te maken
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2014 19:16:17
Quote Anchor link
Quote:
The provided value for the input parameter 'redirect_uri' is not valid. The expected value is 'https://login.live.com/oauth20_desktop.srf' or a URL which matches the redirect URI registered for this client application.

Lijkt erop dat je instellingen bij Windows Live niet goed staan.
 
Christian k

christian k

15/05/2014 19:49:02
Quote Anchor link
Om welke instelling kan het gaan?

Toevoeging op 15/05/2014 19:49:02:

Om welke instelling kan het gaan?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2014 19:51:55
Quote Anchor link
De domein waarvandaan je redirect.
 
Christian k

christian k

15/05/2014 19:57:34
Quote Anchor link
moet je daar een aparte pagina voormaken? of dezelfde
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.