Video kaart mogelijk overbelast

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

19/05/2012 23:29:54
Quote Anchor link
Hallo, vandaag wat ik een spel te spelen en toen liep mijn pc vast. Ik wachte dus vijf minuten en toen resseten ik hem. Toen ik mijn pc opnieuw opstarten zag ik alles in de laagste resolutie en maar een paar kleuren. Ik heb al systeemherstel gedaan maar dat werkte ook al niet. Weet iemand mischien een oplossing? Ik ben bang dat mijn video kaart overbelast is.
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 20:44:39
 
Jeroen VD

Jeroen VD

19/05/2012 23:32:31
Quote Anchor link
Is je videokaart te vinden via dxdiag?
 

19/05/2012 23:39:14
Quote Anchor link
Dat kijk ik morgen ff
 
Frank WD

Frank WD

20/05/2012 00:00:49
Quote Anchor link
Als je de video poort op moederbord nog vrij hebt deze even proberen.
Als de kleuren dan goed is, even langs de winkel gaan nieuwe kaart kopen.

Je kan ook even drivers verwijderen en nieuwe downloaden.
Dikt niet geholpen, Even langs de winkel nieuwe halen. Vast slaande pc en bij reboor de kleuren weg en laagste resolutie betekend 95% kaart kapot.
Je kaart draait dan alleen nog op de minimaalste beschikbare mb's.
 

20/05/2012 00:07:11
Quote Anchor link
maar als het te duur is loop ik een nieuwe pc.
 
Jens erd

Jens erd

20/05/2012 00:16:29
Quote Anchor link
Check nog even of de datum/tijd nog kloppen in de bios, en bak je videokaart desnoods even in de oven.

Een tweedehands videokaart kost je nog geen tientje trouwens, dat spul staan met honderden tegelijk op marktplaats.
 

20/05/2012 07:09:44
Quote Anchor link
Waarom datum en tijd in de bios kijken?

Toevoeging op 20/05/2012 07:24:10:

En zelf bij het scherm waar in de bios Lan is alles slecht. Ook zijn er overal vlekken en strepen ik heb de Nvidia gforce 8300gs en speelde piglly kermis editie.

Toevoeging op 20/05/2012 07:24:19:

En zelf bij het scherm waar in de bios Lan is alles slecht. Ook zijn er overal vlekken en strepen ik heb de Nvidia gforce 8300gs en speelde piglly kermis editie.
 
Eddy E

Eddy E

20/05/2012 09:04:01
Quote Anchor link
Scherm zelf nog goed?
 

20/05/2012 09:09:15
Quote Anchor link
Denk let Wel
 
Jens erd

Jens erd

20/05/2012 12:16:21
Quote Anchor link
Boris lezek peeters op 20/05/2012 07:09:44:
Waarom datum en tijd in de bios kijken?


Mocht je pc zijn instellingen vergeten zijn door een leeg batterijtje op het moederbord, dan gaat je tijd weer terug naar het begin. Dat geldt dus ook voor instellingen in je videokaart.

Als hij op dat moment aanstond dan is bovenstaande al uitgesloten, immers krijgt hij gewoon netvoeding.
 

20/05/2012 12:29:21
Quote Anchor link
Hij stond aan. Mijn broer zegt dat het spel mijn video kaart overbelast.

Toevoeging op 20/05/2012 12:52:50:

Mijn vader wil dat ik mijn computer niet open maak.
Q.Q
 
Eddy E

Eddy E

20/05/2012 13:51:34
Quote Anchor link
Er valt toch weinig te zien dan.
Je kan de instellingen niet meer omhoog gooien? En de onboard-video-uitgang doet het niet? Of heb je die niet?
 

20/05/2012 15:02:08
Quote Anchor link
doet let niet

Toevoeging op 20/05/2012 15:02:37:

Breng hem maar de winkel

Toevoeging op 20/05/2012 15:02:45:

Breng hem maar de winkel
 
Frank WD

Frank WD

20/05/2012 18:00:24
Quote Anchor link
Na het lezen van de berichten van jou hier boven, durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat je mb's op de video kaart na de knoppen zijn.
Stel je heb een video kaart van 256mb dan draait die nu op zijn minimale mb waarde en dat is dan 5 mb. Dit zorgt voor de vage kleuren en overlopen op je scherm.

Een kaartje van 256mb mag tegenwoordig echt niet meer kosten dan eurotje a 25 a 30.
Deze prijzen wegen niet af tegen een nieuwe pc kopen. Deze kosten zijn immers altijd stukken duurde.

Veel succes er mee
 
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 18:39:48
Quote Anchor link
bekijk nou eerst eens of je videokaart überhaupt te vinden is vanuit je computer (bv met dxdiag). is die aanwezig, kun je proberen drivers opnieuw te installeren, of te resetten of iets dergelijks. kun je m niet vinden, pech gehad, kapot.
 

20/05/2012 20:08:13
Quote Anchor link
Ik heb net Nvidia configuratie scherm proberen te openen en er stond dat er geen Nvidiakaart dat er GEEN scherm was aangesloten.
 
Chris PHP

Chris PHP

21/05/2012 08:15:38
Quote Anchor link
@Jens erd,

Zolang er stroom op het mobo blijft (ongeacht of de batterij leeg is of niet) blijven de instellingen staan. Pas na ontkoppeling van het netstroom wordt de BIOS batterij gebruikt.

@Boris,

Is je kaart nu onboard of een losse VGA kaart? Ik hoor Jens over de BIOS wat alleen relevant is als je VGA onboard zit, met een losse kaart boeien die BIOS instellingen niet voor het probleem wat je nu hebt.

De enige manier om dit te testen (als VGA een losse kaart is) is door er gewoon even een andere VGA kaart in te zetten. Doet hij dan nog het zelfde kan het ook aan je PCI-e/AGP slot liggen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.