Videotape op HDD?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob

Rob

08/01/2007 17:19:00
Quote Anchor link
Heey iedereen!

Ik had ff een vraagje:

Ik heb dus een camera van sony (met hi-8 bandjes erin), Ik heb dus heel wat opgenomen met een vriend, alleen moeten we het bewerken (en niet aan vieze dingen denken als ik zeg 'met een vriend' ;-) )
Mijn vraag was:

Is er een apparaat waar je een bandje in kan doen, en dan via USB of Firewire aan je PC zit?
En zoja:
Hoe heet zoiets en hoe veel geld gaat me dat kosten?

Edit:
ARGH Mn topic staat bij aanvragen! Kan een admin dit even veranderen naar koffiehoek? :P


Alvast bedankt, Rob Quist.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rob
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:36:43
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/01/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Ik ken niet zo'n apparaat waar je bandjes in kan doen, maar ken wel tv kaarten of een video/ audio ingang in de computer waar je de camera op aan kan sluiten en via die weg de video opnemen.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

08/01/2007 18:00:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf ook een Camera (JVC), en zat te denken deze te kopen. Maar wil vooral weten of het met linux werkt.
Maar ik ben er wel achter, dat het niet goedkoop is. Had net zo goed een HD Camcorder kunnen kopen, was je ongeveer even veel geld kwijt geweest, maar op DVD branden was stuk simpeler geweest...
 
Rob

Rob

08/01/2007 18:21:00
Quote Anchor link
Hmm.. dat is inderdaad wel veel geld, maar wel precies wat ik nodig heb... Maar bedankt voor de tip!
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/01/2007 18:56:00
Quote Anchor link
Deze kan denk ik ook wel.. (weet niet zeker, geen ervaring mee)

PINNACLE
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.