Voor het eerst !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

16/07/2010 11:05:41
Quote Anchor link
Erik Rijk op 15/07/2010 16:01:14:
Wesley Overdijk op 15/07/2010 15:51:17:
@Olie, ik heb het boek zelf doorgelezen, voor ik hem aan iemand gaf. Het boek is redelijk goed. Zeker als je net begint, is het erg duidelijk.


Het zal geen slecht boek zijn. Maar php5 is toch wel de standaard geworden ondertussen.


*zucht*
uuh...
*diepere zucht*
het ging over html, niet php.

@Olie:
Dat klopt, en hier staan ook fouten in, als in, foute methodes. Maar het is een prima opstapje, aangezien de meeste tutorials niet zo duidelijk zijn als dit boek. Maar ik snap je punt.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:12:52
 

16/07/2010 18:08:10
Quote Anchor link
Oke ik begin het al te snapen, ik moet eers html leren daarna xhtml daarna kan ik met css style beginnen en dan op een inlog systeem te gegaan maken begin ik met php.

Maar laten we eerst maar html beter leren kennen somige dingen kwamen me bekend voor.

Maar ik ga nu eerst Notepad++ instaleren en daarna een beetje met html codes knutselen ...

Maar kan ik dat met NotePad++ ook volledige sites bouwen ... ?
 
Erik Rijk

Erik Rijk

16/07/2010 18:10:28
Quote Anchor link
Wesley Overdijk op 16/07/2010 11:05:41:
Erik Rijk op 15/07/2010 16:01:14:
Wesley Overdijk op 15/07/2010 15:51:17:
@Olie, ik heb het boek zelf doorgelezen, voor ik hem aan iemand gaf. Het boek is redelijk goed. Zeker als je net begint, is het erg duidelijk.


Het zal geen slecht boek zijn. Maar php5 is toch wel de standaard geworden ondertussen.


*zucht*
uuh...
*diepere zucht*
het ging over html, niet php.

@Olie:
Dat klopt, en hier staan ook fouten in, als in, foute methodes. Maar het is een prima opstapje, aangezien de meeste tutorials niet zo duidelijk zijn als dit boek. Maar ik snap je punt.


Oh haha, ik zie het :P heb ik zo slecht gelezen...

Edit:
Maar kan ik dat met NotePad++ ook volledige sites bouwen ... ?
Je typt alles zelf ;) dus je hebt alle vrijheid... je mist de kennis nog, maar dat komt vanzelf :)

Verder kan ik je aanraden direct xhtml in combinatie met css te gaan leren. Het is niet heel erg lastig. w3schools erbij en na een paar dagen kan je al best leuk html'en... ik ben ervan overtuigd!
Gewijzigd op 16/07/2010 18:12:47 door Erik Rijk
 
Joren de Wit

Joren de Wit

16/07/2010 18:11:49
Quote Anchor link
Ja. Zolang jij in staat bent om een volledige website vanuit de broncode op te bouwen (wat de beste manier is), is Notepad++ daar prima geschikt voor...
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.