Voorraad beheer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Patrick Thoorn

Patrick Thoorn

20/12/2012 15:04:01
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb voor me werk een voorraad beheer systeem nodig, Zo heb ik op internet al een beetje rond gekeken en ook wel 1 gevonden, maar dit blijkt helaas een oude te zijn en heeft fouten. Zelf ben ik helaas geen ster in PHP en MySQL en ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen... :)

Het gaat om deze PHP Script:

http://www.teyeheimans.nl/voorraadbeheer_v3.zip

En dit zijn de fouten die ik krijg:

http://img.techpowerup.org/121220/Capture015.jpg

Ik hoop dat jullie een idee hebben of misschien zelfs wel een oplossing.

Mvg,

Patrick
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 14:30:46
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2012 15:35:08
Quote Anchor link
Welke foutmelding krijg je? Kan je die hier posten met de relevante code?
 
- Mark -

- Mark -

20/12/2012 15:37:48
Quote Anchor link
Je gaat met dat script nog wel meer foutmeldingen krijgen. Dezelfde verouderde functies zijn op meerdere plaatsen gebruikt in het script. Je ziet deze meldingen nog niet omdat je ze alleen zult zien wanneer je bepaalde onderdelen van het beheer stysteem gebruikt. Echt nettjes zit het ook niet in elkaar.

Helaas heb ik geen alternatief voor je.
 
No One

No One

20/12/2012 15:38:58
Quote Anchor link
Ik raad je aan om toch zelf dit voorraadbeheer systeem te gaan schrijven (of iemand daar voor aan te nemen)
 
Dennis WhoCares

Dennis WhoCares

20/12/2012 15:39:09
Quote Anchor link
verander alle ereg()
naar strstr()

en eregi_replace
naar str_replace()

Ik weet niet hoe het is met ereg, maar het zijn verouderde opdrachten, ik gebruikte eregi_replace voorheen om tekst te vervangen, maar nou str_replace

*edit, sorry dat ik de 't' was vergeten, ik heb een waardeloos toetsenbord :P
In post erna dat ik melde dat ik t had aangepast stond t wel goed ;)
Excuses!!!
Gewijzigd op 20/12/2012 20:47:12 door Dennis WhoCares
 
Patrick Thoorn

Patrick Thoorn

20/12/2012 15:40:23
Quote Anchor link
Het zijn dit soort fouten:
( Het is goed te zien in de screenshot : http://img.techpowerup.org/121220/Capture015.jpg

Deprecated: Function ereg() is deprecated in C:\Users\Heliogo\Desktop\Vooraadsysteem bestanden\USBWebserver v8.5\8.5\root\includes\functions.inc.php on line 121

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in C:\Users\Heliogo\Desktop\Vooraadsysteem bestanden\USBWebserver v8.5\8.5\root\includes\functions.inc.php on line 161

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in C:\Users\Heliogo\Desktop\Vooraadsysteem bestanden\USBWebserver v8.5\8.5\root\includes\functions.inc.php on line 162

Deprecated: Function eregi() is deprecated in C:\Users\Heliogo\Desktop\Vooraadsysteem bestanden\USBWebserver v8.5\8.5\root\includes\functions.inc.php on line 72
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2012 15:40:53
Quote Anchor link
@Dennis

Ook eregi() is verouderd... preg_match() is de beste vervanger. Ook de reguliere expressie is iets anders.
 
Dennis WhoCares

Dennis WhoCares

20/12/2012 15:43:44
Quote Anchor link
- Aar - op 20/12/2012 15:40:53:
@Dennis

Ook eregi() is verouderd... preg_match() is de beste vervanger. Ook de reguliere expressie is iets anders.


Mijn excuses :) ik had het al aangepast naar strstr
Deze functie zou hetzelfde moeten doen, een string zoeken in een string
Is dit juist?
 
Patrick Thoorn

Patrick Thoorn

20/12/2012 15:44:56
Quote Anchor link
Ik ga het proberen en laat het jullie weten! :)

Toevoeging op 20/12/2012 16:33:47:

Helaas.. het mocht niet zo zijn..


Fatal error: Call to undefined function srstr() in C:\Users\Heliogo\Desktop\Vooraadsysteem bestanden\USBWebserver v8.5\8.5\root\includes\functions.inc.php on line 121

Dit is me Functions.inc.php
https://www.dropbox.com/s/02iv3m1vxsxgrf2/functions.inc.php
 
Henk Verhoeven

Henk Verhoeven

20/12/2012 18:10:18
Quote Anchor link
Klein vraagje tussendoor: kun je geen voorraad beheren met een e-commerce product? Magento bijvoorbeeld, als ik op www.magentocommerce.com zoek naar "stock" krijg ik de nodige hits. Als ik het goed begrijp houdt magento de voorraad al bij aan de verkoop-kant en zijn er extensies, bijvoorbeeld voor "Purchase Management, Supplier Orders, Cost calculation, Supply Needs, Stocks movement, Order Preparation.". Er is bovendien een nederlanstalige Magento community. Of is dit soort producten zo ingewikkeld dat het de moeite is om een eigen script te schrijven?
Gewijzigd op 21/12/2012 10:49:06 door Henk Verhoeven
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2012 18:10:58
Quote Anchor link
srstr() bestaat ook niet, strstr() wel...
 
Patrick Thoorn

Patrick Thoorn

20/12/2012 21:36:29
Quote Anchor link
Ik ben wel een beetje verder gekomen alleen het inloggen is beschadigd. Op de pagina's zelf zat een beveiliging dat er eerst ingelogd moet worden om de pagina's te zien. Helaas denkt het script nu dat de pagina's nooit weer gegeven mogen worden..

Hierna ga ik zeker een PHP cursus doen, of in ieder geval me er meer in verdiepen want wat is dit interessant :)

Het script tot nu toe:

https://www.dropbox.com/s/a1ydngla29zyt9a/Voorraad%20systeem.rar
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2012 21:46:39
Quote Anchor link
Het spreekt voor zich dat we geen heel script gaan downloaden en 42 bestanden gaan uitpluizen om te kijken wat er mis is.
 
Patrick Thoorn

Patrick Thoorn

20/12/2012 22:05:21
Quote Anchor link
Oke ik begrijp het, Alsnog bedankt voor de hulp
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2012 22:13:40
Quote Anchor link
Je kan natuurlijk wel zeggen waar je op vast loopt en wat je hebt gedaan....
 
Patrick Thoorn

Patrick Thoorn

20/12/2012 22:31:27
Quote Anchor link
Ja, Ik verwacht gewoon dat dit een te oude script is, Ik heb gedaan wat jullie hebben verteld met:

ereg()
naar
strstr()

eregi_replace
naar
str_replace()

eregi
naar
preg_match

Sindsdien is het probleem gekomen. ( Ik kan wel inloggen met de inlog script ) maar ik krijg geen pagina te zien aangezien er word gezegd dat ik er niet de rechten tot heb.

Mvg

Patrick
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.