vorige met sessies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jurgen B

Jurgen B

04/06/2009 15:54:00
Quote Anchor link
Dag mensen,

Ik heb een website die een zoeksysteem bevat. Ik zoek ergens op .. dat zoekwoord wordt in een sessie geplaatst en aan de hand daarvan worden de zoekresultaten getoond.

Zodra er een zoekresultaat aan wordt geklikt ga je naar de detailpagina. Alleen als je daar vorige doet krijg je in firefox om de handelingen opnieuw te versturen en IE geeft een error pagina waarin staat Webpage expired.

Weet iemand hoe ik dit kan ondervangen?

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 20:17:29
 
Tamara

Tamara

04/06/2009 15:56:00
Quote Anchor link
waarom zet je het zoekwoord in een sessie??
 
Jurgen B

Jurgen B

04/06/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Ja dat is ooit zo geprogrammeerd door de programmeur, dus daar kunnen we nu niets meer aan veranderen.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

04/06/2009 16:33:00
Quote Anchor link
Blijkbaar is de pagina waar de zoekresultaten getoond worden ook de pagina waar de inhoud van het formulier naartoe gestuurd wordt. Als je vervolgens via de 'vorige' knop van een andere pagina weer op deze pagina terugkomt, zal inderdaad gevraagd worden of je de formulierinhoud opnieuw wilt verzenden.

Dit zou je kunnen ondervangen door deze twee pagina's te scheiden. Oftewel, een pagina die de afhandeling van het formulier verzorgt en de gebruiker vervolgens doorstuurt naar een pagina waar de zoekresultaten getoond worden. Die zoekresultaten zou je tenslotte kunnen tonen op de waarden die je nu al in je sessievariabele hebt staan.
 
Jurgen B

Jurgen B

04/06/2009 16:50:00
Quote Anchor link
De pagina waar de zoekresultaten worden getoond en de pagina waar de details worden getoond zijn reeds verschillende pagina's.

Ik stuur ook de sessies al mee naar de detailpagina, maar hij blijft er over struikelen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.