vraag mbt het opnieuw laden van een fotoalbumpagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jos bosb

Jos bosb

16/11/2013 14:11:40
Quote Anchor link
Hoi, Ik gebruik op een website een fotoalbum script wat ik hier op phphulp heb gevonden. Nu is het zo dat als ik van foto naar foto wil gaan, de pagina opnieuw laad en dus weer naar boven springt en de bezoeker weer naar beneden moet scrollen om de nieuwe foto te bekijken. Dit is best storend vind ik. Is er/ bestaat er iets waardoor de pagina op de zelfde plek blijft?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:05:31
 
- Raoul -

- Raoul -

16/11/2013 14:59:16
Quote Anchor link
Ajax
 
Jos bosb

Jos bosb

16/11/2013 15:14:19
Quote Anchor link
hoe kan ik dat het beste bereiken dan? ( ik ben een lichtelijke Noob:-))
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

16/11/2013 17:37:00
Quote Anchor link
Ajax is in principe niet eens nodig om een nieuwe image in te laden. Je moet gewoon denken in een pure HTML + javascript oplossing. Google bijvoorbeeld eens op 'javascript image slider' er zijn talloze hele mooie photo sliders of photo albums. bijvoorbeeld http://www.tn3gallery.com/

Eigenlijk zou ik php gebruiken om albums te kunnen beheren (CRUD (create remove update and delete) ) maar om ze te laten zien in de frontend vooral javascript/html/css
Gewijzigd op 16/11/2013 17:54:56 door Frank Nietbelangrijk
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.