Vraagje over een scypt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Paul Verduin

Paul Verduin

06/11/2011 00:57:05
Quote Anchor link
Iemand die ik ken plaatst advertenties op verschillende adverteersites met een link naar de desbetreffende websites waar de klant zich kan aanmelden ( betreft een datingsite ). Zodra de klant zich aanmeld op de website en daar geld uitgeeft krijgt hij een percentage en verdiend dus zo geld, door de site te promoten. Nu heeft hij een scrypt waardoor advertenties automatisch geplaatst worden op tijdstippen op de desbetreffende adverteerpagina's. Ik vraag me af of dit moeilijk is om te maken en ik zou er graag wat informatie over willen van iemand die dit zou willen doen. Dank je wel.

Groetjes

Paul
Gewijzigd op 06/11/2011 01:24:43 door Paul Verduin
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:53:41
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/11/2011 01:06:57
Quote Anchor link
Zoals ik al zei, zorg ervoor dit dit bericht aan de criteria voldoet.
Ook de topic-titel slaat nergens op.
 
Paul Verduin

Paul Verduin

06/11/2011 01:20:55
Quote Anchor link
•Werkzaamheden - Het uitleggen van het desbetreffende script of het kan en zo ja zou ik dat graag gemaakt willen hebben.
•Functie eisen - Niet relevant
•Wat jij biedt (contract / freelance) Freelance
•In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! N.o.t.k
•Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)[email protected]
Gewijzigd op 06/11/2011 01:38:33 door Paul Verduin
 
Php knipper

php knipper

06/11/2011 20:36:59
Quote Anchor link
geef eens wat meer uitleg over de tijd (wil je dat er op het moment dat het word toegevoegd dat het dan ook word weergegeven?)
 
Roel -

Roel -

07/11/2011 16:44:37
Quote Anchor link
Zet dit maar in je topic. Kies tevens een goede titel voor je topic, want zoals Aar zegt: dit slaat nergens op.
 
Synaps Framework

Synaps Framework

07/11/2011 16:50:15
Quote Anchor link
Beste Paul,

Klinkt als een spambot. Lijkt mij niet de bedoeling.

Gr.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.