Vraagjes over eerste gastenboek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Max

Max

30/11/2007 17:45:00
Quote Anchor link
Hallo, zoals zovelen ben ik net met php begonnen en dus mijn eerste gastenboek aan het maken. Het gastenboek werkt helemaal, alleen heb ik toch een paar vragen om het gastenboek beter te maken.

1. Hoe voorkom ik dat iemand een bericht 2 keer plaatst als hij/zij de pagina herlaadt?
2. Mensen die reageren kunnen hun website opgeven en die wordt dan getoont. Alleen hoe zorg ik ervoor dat deze link standaart een <a href=" enz... krijgt zodat het direct een link is?

B.v.d.

Max (sinds kort ook besmet met het php-virus:P)
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:08:46
 
Max

Max

30/11/2007 17:53:00
Quote Anchor link
Nog een anders kort vraagje, hoe kan ik die berichten laten afwisselen kwa achtergrondkleur, zoals dat gedaan wordt in wordpress met "alt"
 
Robin de Vries

Robin de Vries

30/11/2007 17:57:00
Quote Anchor link
met een cookie
 
Max

Max

30/11/2007 18:09:00
Quote Anchor link
Kunt u mij mischien vertellen hoe ik dat aan moet pakken ong.? Ben namelijk nog aardig onbekend en zou zo niet weten hoe ik moest googlen hierop.

b.v.d.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.