Vriendensite review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance java developer / scrummaster (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Freelance senior ICT ontwikkelaar (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 86,00 Team LIV is op zoek naar een enthousiaste, flexibele, multitaskende en hands-on ontwikkelaar met veel ervaring in het gedeeltelijk of volledig zelfstandig bepalen van ontwikkel- en realisatie aanpak. Onze nieuwe collega moet in staat zijn te werken in een hectische omgeving waarbij er sprake is van zeer verschillen realisatietrajecten voor wat betreft(technische)diepgang, startmoment (wel/geen beschrijvingen beschikbaar) en klantcontact. De gekozen ontwikkelmethodiek dient passend te zijn voor het op te lossen vraagstuk waarbij samenwerking met de testengineer in relatie tot Systeem integratie test

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Over deze functie Als .NET developer bouw je mee aan innovatieve dienstverlening en draag jij bij aan de groei van de organisatie. Kenter groeit namelijk hard op het gebied van kwaliteit, professionaliteit en innovatie en is altijd op zoek naar verbeteringen. Zij richten zich op de ontwikkeling van moderne meetoplossingen, ook juist op korte termijn. Zo kunnen zij vooruitlopen op het gebied van IoT, realtime data en andere innovatieve oplossingen. Als .NET developer ben je van onschatbare waarde. Je werkt samen met ruim 20 IT professionals aan zowel greenfield- als legacy-projecten. Dat doe je in samenwerking met ontwikkelaars, data engineers,

Bekijk vacature »

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Belastingdienst De Belastingdienst is een maatschappelijk relevante en invloedrijke organisatie. Zo gaat er jaarlijks bijvoorbeeld 300 miljard euro aan belastinggeld doorheen en heeft elke Nederlander met deze organisatie te maken. Miljoenen van die Nederlanders communiceren tegenwoordig alleen nog digitaal met de Belastingdienst. Dat stelt hoge eisen aan de betrouwbaarheid en efficiëntie van de ICT-systemen en de informatievoorzieningen. Er ligt dan ook een grote uitdaging om de geoliede machine van de online omgevingen goed draaiende te houden. Een missie waar jij als Applicatie Ontwikkelaar jouw steentje aan bij kan dragen! Werken bij Yacht Werken bij YACHT IT betekent dat je

Bekijk vacature »

Freelance senior Programmeur (zzp)

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 9 januari 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Freelance applicatieontwikkelaar (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum : 2-1-2023 Tijdelijke functie, met optie op vast Aantal uren per week : 36 Standplaats in overleg : Apeldoorn Applicatieontwikkelaar bij het Ministerie van Financiën- Belastingdienst We zoeken een consultant/developer met ervaring in de ontwikkeling van back-end systemen. Als consultant heb je kennis en ervaring met de wijze waarop Open Formulieren is opgezet. Je bent een vraagbaak voor collega’s en deelt waar nodig je kennis. Je hebt ervaring met het werken in een open source omgeving. Je bent thuis in verschillende frameworks of je kunt je die snel eigen maken. Je hebt aantoonbaar ruime kennis van en

Bekijk vacature »

iOS Developer

As a medior iOS developer, we expect that you have at least three years' experience with mobile development. As a member of our scrum team, you work together towards the best results. You are empowered to create the best solution for our customers and take full responsibility of the mobile platform: building, testing and supporting it. Experimenting in the use of the latest techniques and technologies is part of the job. Functie-eisen You have at least 3-year experience as an iOS developer in building large-scale mobile apps.
You work with Swift and Objective C and/or XCode and OS SDK has no

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

Senior Integration Developer

Functieomschrijving As senior integration developer at Randstad Groep Nederland IT you play an integral role in innovating and optimising our processes and way of working. As we continue to move towards a more internationally connected tech environment and build new global platforms, our integration team continues to grow. You will join the APK team (Applicatie Koppelingen), consisting of business analysts, developers, a product owner and scrum master. Together you are responsible for a fundamental aspect of our applications, providing the basis for our other development teams. What will you do as senior integrations developer? As senior integrations developer you work

Bekijk vacature »
Niek Weevers

Niek Weevers

24/03/2009 23:42:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben bezig met een nieuwe site, Dit is de site
De site is dus gebouwd in combinatie met wordpress ( en er zit geen eens een blog op :D )
Het gaat om de voorkant, wat is jullie indruk, wat zou er beter kunnen?

(Hij is nog niet helemaal af, op de homepagina komen er nog blokken bij met laatste reacties gastenboek en een kalender (aankomende dingen).
Er komt voor de vervolgpagina's ook nog een kolom rechts met enkele dingen erin.)

ps de foto op de home is random bij elke pagina request
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

PHP hulp

PHP hulp

03/02/2023 14:36:17

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

25/03/2009 00:03:00
Quote Anchor link
Ik een heel verhaal geschreven, over layout met tables, logo wat wel wat beter kan en in drieen wordt weergeven, zie ik ineens dat de /wordpress/ niet wordt mee gelinkt door het forum :/

Maar nu dus:

Dat witte vlak met dat logo erin, stoor ik me een tikkeltje aan, ook omdat deze lager uitlijnt dan het begin van het menu (denk ik hoor). Verder een HELE verbetering ten opzichte van de oude ;)

Pieter Jansen

Pieter Jansen

25/03/2009 00:27:00
Quote Anchor link
Vind het niet echt aanspreken ofzo. Doet me denken aan zo`n website uit 2001.

Die gradient op de achtergrond vind ik niet mooi, past er ook niet bij. Daarnaast is het hoofdmenu echt niet mooi. Ik zou gewoon een strakke horizontaal menu doen. Je header zou ik ook aanpassen.

Het logo is ook erg ouderwets.. ( niet toevalig in WORD gemaakt ? :) _

En de buttons zijn veel te groot.

Mark moes

mark moes

25/03/2009 10:10:00
Quote Anchor link
Wat mij betreft grafisch wat scherper, en om dat uit te leggen is het lastig:
De lijnen en blokken die er worden gebruikt zijn heel grof en nijgen een beetje naar een amateuristische style.
Overigens vind ik de layout wel weer mooi rustig, tenminste niet zo'n flikkerding waar je hoofdpijn van krijgt!

Dat menu'tje spreekt mij ook wel aan trouwens!

Niek Weevers

Niek Weevers

25/03/2009 10:25:00
Quote Anchor link
Merijn schreef op 25.03.2009 00:27:
Vind het niet echt aanspreken ofzo. Doet me denken aan zo`n website uit 2001.

Die gradient op de achtergrond vind ik niet mooi, past er ook niet bij. Daarnaast is het hoofdmenu echt niet mooi. Ik zou gewoon een strakke horizontaal menu doen. Je header zou ik ook aanpassen.

Het logo is ook erg ouderwets.. ( niet toevalig in WORD gemaakt ? :) _

En de buttons zijn veel te groot.

Je moet wel kijken met /wordpress/ erachter. op een of andere manier gaat die url niet goed in mijn eerste post

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Wat ik mis is: Informatie... Wie zijn jullie wat doen jullie? Of is het enkel een online fotoalbum?

voor de klikkerts
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Mitchell

Mitchell

25/03/2009 10:34:00
Quote Anchor link
Ik schrok al, ik dacht dat iemand anders een community ging bouwen op Wordpress, ben ik toch nog de 1ste.

Back ontopic, ik vind het wel een gave website, het logo is alleen een beetje misplaatst en nogal in een old-skool style. Past niet bij de rest, een geel/goud (gradient) logo zou denk ik beter staan.

Ik denk overigens dat je de pagina's moet laden doormiddel van Ajax, zoveel pagina's en inhoud is het namelijk momenteel niet. :)

Niek Weevers

Niek Weevers

26/03/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 25.03.2009 10:33:
Wat ik mis is: Informatie... Wie zijn jullie wat doen jullie? Of is het enkel een online fotoalbum?

voor de klikkerts

Bijna alle bezoekers van de site is de vriendengroep, dus die weten al wie we zijn. De site is ook bedoeld voor de vriendengroep en niet om ons voor te stellen naar buiten toe. Het is overigens wel een goed punt van je, op de home staat dan ook een klein inleidend verhaaltje.
De meesten van ons bekijken alleen het gastenboek en de foto's dus dat is het belangrijkste. Ik wil het later nog wel uit gaan breiden met een kalender. Dus gewoon van die standaard dingen :D

Ik wil het switchen tussen de pagina's niet met ajax doen, ik vind ten eerste makkelijker om te bouwen en de url's zijn helemaal ok zo. Toch bedankt voor die opmerking

Roel -

Roel -

05/04/2009 22:07:00
Quote Anchor link
Mooi alleen ben ik niet zo van dat rode op m'n site.

The Ultimate

The Ultimate

06/04/2009 15:44:00
Quote Anchor link
Misschien ben ik de enige, maar ik vind het een beetje raar dat iemand een website gebaseerd op WordPress laat reviewen...

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

06/04/2009 16:07:00
Quote Anchor link
hoe zo je ken op wordpress zelf modules en templates maken mogen die dingen niet ge reviewed worden?

The Ultimate

The Ultimate

06/04/2009 17:09:00
Quote Anchor link
Tja, natuurlijk wel. Maar dan moet je wel met iets meer komen dan dit.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik zal me er verder wel buiten houden, dan kun jij lekker deze site reviewen ;-)

Niek Weevers

Niek Weevers

07/04/2009 19:56:00
Quote Anchor link
Het gaat niet om wordpress maar om de review van de site. De template (dus de layout, xhtml, css en javascript) heb ik helemaal zelf gemaakt. Het is alleen zo dat het beheer van de site dmv wordpress wordt gedaan. Ik meldde dit er alleen even bij, maar het is niet echt van belang

/home/joost

/home/joost

07/04/2009 20:49:00
Quote Anchor link
"Zet een stelletje zwaar intelligente oeles bij elkaar en je hebt de Brefriends. Al jarenlang maken we Bredevoort en omstreken veilig met ons gedrag. Het is ook mede aan Grolsch te danken, wat ons van de straat hou"

Is het niet onveilig ?? :p

Jesper Diovo

Jesper Diovo

07/04/2009 20:59:00
Quote Anchor link
@Joost: lees verder...."Het is ook mede aan Grolsch te danken wat ons van de straat houd". :-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.