[Vrijwillig] Bug met statusscript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

25/10/2010 17:29:36
Quote Anchor link
Ik zoek iemand die voor mij een bug en status script kan schrijven, vrijwillig. Aangezien ik hier zelf geen tijd voor heb.

Details:

Ik zoek een bug en status systeem voor mij die het volgende doet:
De gebruiker komt op de pagina, en ziet een lijst van alle bugs, met de status daarvan. Als de gebruiker ook een bug heeft gevonden, klikt hij op de link om een bug toe te voegen.

De gebruiker voert de bug in het veld in (max 400 tekens)
En drukt op toevoegen.

In de database wordt de bug met de status BUG toegevoegd.

De webmaster, kan dan de bug titel wijzigen, of de bug status veranderen naar FIXED of NOFIX, of zelfs de bug verwijderen. Om dit allemaal te kunnen doen is een wachtwoord nodig.

Natuurlijk moet dit gemaakt worden met beveiliging tegen allerlei injections.

Stuur een mail naar: [email protected]
Gewijzigd op 25/10/2010 17:43:57 door Dalando De Zuil
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 05:04:22
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/10/2010 17:32:19
Quote Anchor link
Ik durf mijn 50 cent erop in te zetten dat niemand dit wilt bouwen omdat er wel zeker een paar uur werk in zal zitten.

Je zou ook Mantis kunnen overwegen. Naast dat het gratis is, is het enorm uitgebreid.
Ik gebruik deze zelf ook om de bug's in mijn applicaties en projecten te tracken, en je kan ze prima doorschuiven naar andere developers.

Ook kan je je project indelen in (sub)versies, en er leuke roadmap's en changelog's ermee uittoveren die laten zien wat er op de planning staat, en wat er in welke versie aan je project is veranderd.

Download: www.mantisbt.org
Gewijzigd op 25/10/2010 17:37:52 door - Ariën -
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/10/2010 17:41:04
Quote Anchor link
Gratis, nee, ben het met aar wel mee eens het is het winnen van de loterij om iemand te vinden die dit wil maken.

Quote:
Ik zoek iemand die voor mij een bug en status script kan schrijven, vrijwillig. Aangezien ik hier zelf geen tijd voor heb.

volgens mij ga jij eraan vedienen, want ben jij veel te druk met het bouwen van andere websites voor je klant en dit is een onderdeel van.

een bug in 200 tekens? met één php warning/fout zit je daar al snel op.
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

25/10/2010 17:41:33
Quote Anchor link
Aar anoniem op 25/10/2010 17:32:19:
Ik durf mijn 50 cent erop in te zetten dat niemand dit wilt bouwen omdat er wel zeker een paar uur werk in zal zitten.

Je zou ook Mantis kunnen overwegen. Naast dat het gratis is, is het enorm uitgebreid.
Ik gebruik deze zelf ook om de bug's in mijn applicaties en projecten te tracken, en je kan ze prima doorschuiven naar andere developers.

Ook kan je je project indelen in (sub)versies, en er leuke roadmap's en changelog's ermee uittoveren die laten zien wat er op de planning staat, en wat er in welke versie aan je project is veranderd.

Download: www.mantisbt.org


Ziet er wel leuk uit, maar ik ging voor het minder uitgebreidde. 4 Mb, beetje veel van het goeie :|

Toevoeging op 25/10/2010 17:43:21:

The Dutch Guy op 25/10/2010 17:41:04:
Gratis, nee, ben het met aar wel mee eens het is het winnen van de loterij om iemand te vinden die dit wil maken.

Quote:
Ik zoek iemand die voor mij een bug en status script kan schrijven, vrijwillig. Aangezien ik hier zelf geen tijd voor heb.

volgens mij ga jij eraan vedienen, want ben jij veel te druk met het bouwen van andere websites voor je klant en dit is een onderdeel van.


Alleen bouw ik geen websites voor anderen, alleen voor mezelf.

Quote:
een bug in 200 tekens? met één php warning/fout zit je daar al snel op.


Precies genoeg, maar ik denk dat ik er dan maar 400 van ga maken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/10/2010 18:09:04
Quote Anchor link
Ikzelf gebruik ook Mantis, maar je kan de rest van het eye-candy gewoon wegklikken als je dat wenst.

Mantis kan hele lappen tekst aan :-)

Ik zou zeggen, probeer het eens. Als het gratis is, is dat al mooi meegenomen.
Gewijzigd op 25/10/2010 18:10:23 door - Ariën -
 
Pim -

Pim -

25/10/2010 18:27:49
Quote Anchor link
Ik vind het persoonlijk vrij raar dat je van mensen verwacht hun vrij tijd erin te stoppen terwijl je zelf niet eens de moeite neemt 'bug tracking php' oid in google in te voeren en de mogelijkheden te onderzoeken.
 
Aad B

Aad B

25/10/2010 19:11:06
Quote Anchor link
Mantis is gewoon het systeem dat je moet hebben. Je kan het as-is gebruiken of helemaal customizen zoals je zelf nodig denkt te hebben. Je vind niet zomaar even iemand die dit voor je gaat bouwen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.