[vrijwillig] Designer gezocht voor website's, huisstijlen en meer!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

George Boot

George Boot

17/08/2010 07:42:23
Quote Anchor link
Wie ben ik?
Ik ben George; 17 jaar oud en het levende hard van BoBe Multimedia (http://www.bobe-multimedia.nl). Momenteel volg ik een MBO ICT; richting applicatie ontwikkeling.

Wat doe ik?
BoBe Multimedia is een bedrijfje aanvankelijk opgezet om in de markt van startende ondernemers de vraag naar websites te voorzien. Omdat ik al snel meer referenties kreeg, ben ik ook andere grotere zakelijke websites gaan doen. In de loop van de tijd ben ik hier (bedrijfs)foto-/videografie en huisstijlen bij gaan doen.

Waarom?
Zelf kan ik prima dingen realiseren in HTML; daar gaat het ook niet om. Wat ik in grote mate minder kan is designen. Dat is gewoon iets wat je moet liggen, en mij licht het dus gewoon niet. Veel bedrijven kijken tegenwoordig steeds kritischer naar de lay-out van hun site, dus deze moet ook steeds beter worden. Daarom ben ik op zoek naar iemand die dit soort klusjes voor mij kan doen!

Wat krijg je er voor?
Dit is erg verschillend. Heb ik een maand veel te doen, dan komen er ca. 3 websites voorbij die ook gedesigned moeten worden. Is het rustig, dan kunnen het er ook maar zo 1 in de 2 maanden zijn.. Het standaard uur tarief dat ik je wil bieden is €17,50 per uur. Ben je erg goed en snel, dan krijg je natuurlijk meer! Andersom ook.

Samenvatting
Kortom, ben jij nu erg goed in designen, wil jij wel een portfolio opbouwen, en zie jij een klein bijbaantje wel zitten? Dan kan ik je goed gebruiken!

Contact
Neem gerust vrijblijvend contact met mij op via de mail: [email protected], of maak gebruik van mijn contactformulier op http://www.bobe-multimedia.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:53:27
 
Niels K

Niels K

17/08/2010 10:05:06
Quote Anchor link
Beste George,

Ik heb gereageerd op je aanvraag

Met vriendelijke groeten,

Niels
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

17/08/2010 10:19:47
Quote Anchor link
Bas Kreleger:
Reactie verwijderd en account voor twee weken geschorst
Gewijzigd op 17/08/2010 10:46:32 door B a s
 
Pim -

Pim -

17/08/2010 10:33:39
Quote Anchor link
Wat is hier nou smerig aan?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.