[Vrijwillig] Developer nodig voor forum software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert van der Leest

Robert van der Leest

29/08/2010 10:07:12
Quote Anchor link
Hoi, allemaal!
De meeste mensen die ik ken weten het nog niet, maar ik ben in het geheim met iemand anders met een forum software bezig. Het is een engelse software, maar je kunt het wel in andere talen krijgen door taalpakketen. Maar nu is het probleem: het andere teamlid kan geen php en ik loop ook tegen enkele dingen vast. Ik heb gekeken op internet bij sommige problemen, maar daar kwam ik niets tegen. Er waren ook problemen die ik al het opgelost. Als iemand interesse heeft, stuur maar een email naar [email protected]. Maar nu zal ik even vertellen wat de Developerpositie inhoud: Je werkt vrijwillig en wanneer je er zelf zin in hebt. Aangezien er nog niemand op wacht, kun je dus net zogoed een maand wachten voordat je eindelijk begint. Je bent niet de enigste developer; ik zal je meehelpen. Het zou fijn zijn als je verstand hebt van php en/of msql. Ook voor nog meer vragen kun je naar [email protected] mailen. Alvast heel erg bedankt. :)

~Tah Zonemaster

Ps: Als je je hebt aangemeld als Developer kun je meer informatie krijgen, zoals de naam, want we willen het nu nog even geheim houden.
Gewijzigd op 29/08/2010 14:45:01 door Robert van der Leest
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:41:34
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/08/2010 10:47:31
Quote Anchor link
heb ook ook iets in gedachten van een vergoeding?
 
Robert van der Leest

Robert van der Leest

29/08/2010 10:49:34
Quote Anchor link
Credits, een badge op het support forum, supermod positie enzo. Je mag zelf weten wanneer je er mee bezig gaat, vandaar dat het ook vrijwillig is. ;)
 
TJVB tvb

TJVB tvb

29/08/2010 11:06:59
Quote Anchor link
Waarom pak je geen bestaande software als je het zelf niet kunt maken?
 
Robert van der Leest

Robert van der Leest

29/08/2010 11:08:10
Quote Anchor link
Gebruik ik ook wel, zoals SMF, phpBB, YaBB enzo, maar ik wil graag mijn eigen maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.