[Vrijwillig] Hulp bij beveiligen server en PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Romar Bucur

Romar Bucur

21/01/2011 13:17:24
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik heb samen met een andere student een datingsite opgezet, Zullen We Daten. De site staat nu al wel online, maar de marketing moet nog beginnen. Eerst moeten we er echter zeker van zijn dat de server goed beveiligd is. We hebben een Cloud Server gehuurd bij XXL Webhosting. Mijn collega heeft basiskennis van Linux en heeft hem dan ook zelf ingericht en beveiligd. Maar we weten dus niet of dit voldoende is.

Momenteel kunnen we geen vergoeding geven, aangezien we alleen nog maar kosten maken. We kunnen wel afspreken dat als de website gaat lopen er alsnog een vergoeding wordt gemaakt.

Als de website eenmaal loopt zijn we ook op zoek naar PHP scripters, die daar dan wel vergoed voor zullen worden. Het liefste hebben we hiervoor iemand in de regio Utrecht, waarmee we dan ook persoonlijk contact kunnen hebben.

Dus, wat we nu nodig hebben:
Werkzaamheden: Beveiliging server bepalen en mogelijk verbeteren
Functie eisen: Kennis van Linux servers
Wat jij biedt: Vrijwillig, mogelijk betaling in de toekomst

Heb je interesse, stuur dan een PM of een e-mail. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Romar Bucur

Zullen We Daten
[email protected]
0611867606
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:12:32
 
Chris -

Chris -

21/01/2011 13:23:34
Quote Anchor link
Romar, SiteSafe bied een dienst aan waarmee in een kort overzicht kan worden gezien of een server veilig is ja of nee. De dienst draait momenteel in een beta versie, en is om die reden gratis. Als je daarin geinteresseerd bent, kun je mij een mailtje sturen op [email protected] ovv Server beveiliging.

Dit is voornamelijk voor het geval er verder geen mensen reageren, op die manier kun je wel zien of de beveiliging goed is ja of nee :-)
 
Romar Bucur

Romar Bucur

21/01/2011 13:26:31
Quote Anchor link
Bedankt voor je snelle reactie Chris! Als er hier geen mensen reageren zal ik zeker contact met je opnemen.
 
Jos Verra

Jos Verra

21/01/2011 13:28:27
Quote Anchor link
Hey Chris :P de captcha op je website doet het niet http://www.sitesafe.nl//help of hoort dat zo :)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

21/01/2011 13:34:23
Quote Anchor link
LoL, ik stuur hem net een PM met hetzelfde verhaal (vond het niet nodig om in dit topic te plaatsen).

Dus zullen we het maar weer over het bericht van de TS hebben?!
 
Chris -

Chris -

21/01/2011 14:10:56
Quote Anchor link
Captcha er even uit gehaald, bedankt voor het melden! Back on topic ;-)
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

21/01/2011 14:45:11
Quote Anchor link
Even tussendoor: Om heel eerlijk te zijn, de website ziet er erg proffesioneel uit.
Het heeft het een en ander weg van Facebook. Ik wens jullie in ieder geval veel succes!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.