[vrijwillig] iemand om over CMS te brainstormen (mogelijkheden)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

J Jongman

J Jongman

31/01/2012 18:41:00
Quote Anchor link
Wij willen een CMS laten ontwikkelen en willen graag met iemand brainstormen (op msn als dit kan) om zo de mogelijkheden eens te bekijken.

Simpele dingen als:
Op welke manieren kan een CMS geinstalleerd worden? (files uploaden en in een php bestand de database gegevens doorgeven is 1 mogelijkheid) of zijn er nog meerdere opties?

Wat zijn bekende links om in te loggen op een cms? /cms of /admin of /beheer, of /control, of heeft iemand andere suggesties?

En bij het aanmaken van een pagina, kies je een template en een stylesheet, maar er zijn ook mogelijkheden tot het zetten van een pagina in een menu, of voor zoekmachine optimalisatie en dergelijke.. maar ik zie door alle opties en CMS systemen die ik uitgetest heb door de bomen het bos niet meer.

Kortom, wie heeft ruime ervaring met php en wil over mogelijkheden babbelen?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 00:48:11
 
Alex Hakkenberg

Alex Hakkenberg

31/01/2012 18:50:32
Quote Anchor link
Wat is exact wat je wil?

Je kan me wel telefonisch bereiken.
Want hoe uitgebreider hoe meer typewerk.

Denk dat het makkelijker gaat via de telefoon.
Stuur me een PMmetje als je geïnteresseerd bent.
 

31/01/2012 19:45:13
Quote Anchor link
Staat dit los van jouw andere topic voor een betaald cms systeem?

Indien je een cms systeem wilt laten ontwikkelen, wat wil je dat het cms systeem kan, of als ik jouw andere topic lees, wat wil jouw klant dat het cms systeem kan?
Gewijzigd op 31/01/2012 19:49:11 door
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.