[vrijwillig] Ledensysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Developer Vue.js PHP Meewerkend voorman

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Fullstack Developer, bedreven in Vue.js en PHP en lijkt het jou gaaf om als meewerkend voorman verantwoordelijk te zijn voor de ontwikkeling van drie junior ontwikkelaars? Werk jij graag aan diverse projecten t.b.v. het vergroten van klant- en medewerkerbeleving? Lee dan snel verder! Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front- en back-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end en back-end oplossingen in Vue.js en PHP. Daarnaast participeren in een scrumteam; Verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie

Bekijk vacature »

Scala Developer

This will decide if we will respond to your application: NO RELOCATION - We will only apply to applicants that already live in the Netherlands and have experience at product companies, applicants from consultant companies will not be replied! For our client we are looking for a Scala Developer whom will need to further help them with the development, extension and support of a new platform. They are expanding and therefore in search of a Scala Developer! Client Details This will decide if we will respond to your application: NO RELOCATION - We will only apply to applicants that already

Bekijk vacature »

.NET C# ontwikkelaar gezocht (C# Winforms, Xamarin

.NET C# ontwikkelaar bij een slagvaardig en hard groeiend bedrijf met korte lijnen? In een omgeving waar je onder andere direct samen met de oprichter werkt aan het verder ontwikkelen van een vernieuwend product? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het gaat om klein bedrijf dat op een punt is aanbeland waar de vraag naar hun software flink aan het toenemen is. Hierdoor zijn ze op zoek naar meerdere .NET ontwikkelaars die samen met de oprichter en nog verschillende andere collega’s hun software

Bekijk vacature »

Ruby Developer gezocht voor bedrijf dat Ruby ademt

Functieomschrijving Binnen deze rol zal je als RoR ontwikkelaar voornamelijk aan de Backend werken, maar af en toe zul je ook Frontend werkzaamheden verrichten met Javasript, React, HTML en CSS. Je zal samen met je collega ontwikkelaars verantwoordelijk zijn voor het doorontwikkelen van de bestaande producten en het van scratch af aan bouwen van nieuwe functionaliteiten. Je zal in je werk veel in contact staan met collega's van verschillende afdelingen, maar ook klantcontact zal tot je takenpakket gaan behoren. Dit in combinatie met jouw uitstekende technische (Ruby) skills zal ervoor zorgen dat je altijd een eindresultaat oplevert waar de eindgebruiker

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Senior Java Developer Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Bijvoorbeeld met de ontwikkeling van de Rabobank-app, een verbetering van de beveiliging van treinen voor Pro-rail of geef je een boost aan de website van ING! Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen

Bekijk vacature »

.NET C# web developer gezocht, inhouse project dev

Ben je een ervaren .NET C# web developer en op zoek naar een leuke baan in het zuiden van Zuid-Holland? Een inhouse functie maar met de afwisseling van verschillende projecten en klanten? Projecten die uitdagend zijn door de complexiteit van de systemen? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakkee zijn we momenteel op zoek naar een ervaren .NET C# web developer. Het bedrijf bestaat uit iets meer dan 20 werknemers en verschillende ervaren software developers. De software projecten zijn uiteenlopend, maar altijd maatwerk oplossingen en veelal complex en bedrijfskritisch van karakter. De bedrijven waarvoor je software ontwikkeld kunnen variëren

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Front-End Developer JavaScript Vue.js Financial or

Functieomschrijving Are you an enthusiastic Front-End Developer? Do you have experience working with JavaScript & frameworks like Vue.js? Do you have a focus on delivering high quality code that is scalable, readable and clean? If your answers are yes, then don't hesitate to apply! The client designs and develops the next generation of applications. As a Front-End Developer you are, with your team, responsible for speeding up and strengthening the digital transformation by designing, implementing and supporting the internet banking applications, with main focus on payments solutions. Your focus within the team will be on translating customer needs to excellent

Bekijk vacature »

Senior Java-developer

Functie­omschrijving De Rijksoverheid beschikt over een enorm Java-landschap. Als senior Java-developer bij het Rijks ICT Gilde werk je dan ook aan uitdagende en veelzijdige opdrachten. Je helpt ministeries en uitvoeringsorganisaties succesvol te zijn in het continu ontwikkelen en verbeteren van technische oplossingen. Zo help je de Rijksoverheid om met lef en ondernemerschap slagvaardig te opereren. Applicaties ontwikkelen die direct bijdragen aan het functioneren van Nederland: daar zorg jij voor als senior Java-developer bij het Rijks ICT Gilde (RIG). Of het nou gaat om het fixen van een bug of het maken van een compleet nieuwe applicatie. Met jouw Java-skills draag

Bekijk vacature »

Testautomatiseerder / Java developer

Functieomschrijving Ben jij de Technisch Tester die het leuk vindt om met Java code aan de slag te gaan en met zijn werkzaamheden als Technisch Tester een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de samenleving? Lees dan snel dit functieprofiel van Technisch Tester! Opstellen en uitvoeren van geautomatiseerde testen; Uitvoeren van acceptatie/functionele testen; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; JE bent minimaal TMap of ISTQB gecertificeerd; Minimaal 3 jaar werkervaring als Technisch Tester; Java kennis (kunnen lezen/schrijven/debuggen); Kennis TestNG/Selenium is

Bekijk vacature »

Lead Developer .NET

Functie­omschrijving "De vrijheid krijgen om onderzoek te plegen en te kunnen werken met de meest nieuwe en geavanceerde technieken heb ik nog nergens zo goed kunnen toepassen als binnen het .Net-team van het MCC. De verschillende Belastingdienst-onderdelen verwachten een ontwikkelplatform waar ze op kunnen vertrouwen. Een tevreden klant als ultiem doel." Pim Albers - Lead developer bij de Belastingdienst. Het mobile competence center van de Belastingdienst (IV-GBS-MCC) bestaat uit twee nauw samenwerkende onderdelen, namelijk het app-team en het .NET-team. Het app-team ontwikkelt mobiele oplossingen voor burgers en bedrijven, voor de medewerkers van de Belastingdienst en voor andere rijksdiensten. Jouw team,

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met andere ontwikkelaars, designers, analisten en technische leads om zo de producten waar aan je

Bekijk vacature »

Software Developer / PHP

Functieomschrijving Werk jij graag in een vooruitstrevende en groeiende organisatie aan een eigen ontwikkeld platform dat door steeds meer bedrijven in Nederland gebruikt wordt? Ligt jouw passie bij software development en heb jij ervaring met PHP? Dan zijn wij op zoek naar jou voor dit bedrijf in regio Eindhoven! Je werkt samen met het ontwikkelteam aan de ontwikkeling van het platform, o.a. met Symfony, Docker, API's en Git; Je denkt mee over verbeteringen, doorontwikkeling en schaalbaarheid van het platform; Je werkt in sprints van twee weken; Je spreekt met diverse betrokkenen om samen een optimaal product neer te zetten. Functie-eisen

Bekijk vacature »

Progress Developer / #1 software leverancier binne

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Progress Developer die graag nog nieuwbouw ontwikkelt? Wil je daarnaast jouw hersenen kraken voor het automatiseren van complexe bedrijfsprocessen? Lees dan snel verder en kom erachter of deze rol als Progress Developer iets voor jou is! Uitvoeren van analyses ter bevordering van de betrouwbaarheid en performance van de bedrijfskritische applicatie; Meedenken over de architectuur en tevens waarborgen van de architectuur; Troubleshooten van complexe incidenten; Je deelt graag je kennis aan je collega’s; Maken van ontwerpen, schrijven van documentatie en het testen van de Progress applicatie; Implementeren van nieuwe functionaliteiten en het verzorgen van nazorg. Aanroepen

Bekijk vacature »

SAP S/4 DIGITAL EAM CONSULTANT (PM, CS, PS, FSM, A

SAP S/4 DIGITAL EAM CONSULTANT (PM, CS, PS, FSM, AIN) Utrecht 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. As an SAP S/4 Digital EAM Consultant you will assess, design and deliver a full end-to-end digital experience to our asset intensive clients for Enterprise Asset Management processes. You will use your SAP S/4 experience to collaborate with our clients in advising and ultimately transforming them into the new SAP era of intelligent assets. You will align the client’s strategic vision for Operational Excellence with SAP S/4 EAM as

Bekijk vacature »
Gurdt Hooghoudt

Gurdt Hooghoudt

10/06/2011 11:27:14
Quote Anchor link
Hallo Forumers,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nette, veilige script waar mensen kunnen registreren dat ze dan ook een activering code of een random password krijgen.

Heb er al een aantal geprobeerd maar ik kwam al gauw achter dat ze lang niet allemaal veilig zijn, had er een die onthield de gebruikersnaam in cookies, maar wijzigde je de cookies naar een ander Lid dan was je gewoon ingelogd op zijn profiel.

Ik heb eigenlijk alleen een registratie + login script nodig. Het zou mooi wezen als er ook PM's kunnen verstuurd worden of een Forum maar dat kan ik eventueel zelf nog wel er bij zoeken en er in verwerken.

Alvast bedankt
Gewijzigd op 10/06/2011 11:53:22 door Gurdt Hooghoudt

PHP hulp

PHP hulp

11/08/2020 09:39:46

Gerhard l

gerhard l

10/06/2011 11:38:42
Quote Anchor link
Je bent dus op zoek naar een kant en klaar script, dan wordt het een vacature, criteria voor een vacature vind je hier: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/

Jasper DS

Jasper DS

10/06/2011 12:03:09
Quote Anchor link
Kijk eens naar mijn systeem, over de prijs valt te onderhandeld.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2011 12:07:42
Quote Anchor link
Kijk even naar de titel van het topic. Topicstarter zoekt iemand die het vrijwillig wil doen.

@topicstarter: als je wilt dat iemand het voor jou maakt (ook al is het vrijwillig), dan moet je dit in de vacature categorie zetten. Als je het zelf wil maken en hulp nodig hebt dan kun je het hier laten staan.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

10/06/2011 12:17:35
Quote Anchor link
Ikzelf heb http://multisess.clayweb.nl gebouwd. Het is niet helemaal compleet, en de code laat ook wel wat te wensen ook, maar het zou een mooi begin kunnen worden :-)

Gurdt Hooghoudt

Gurdt Hooghoudt

10/06/2011 13:34:26
Quote Anchor link
@- Aar - ik heb even zitten kijken en ik denk dat ik hier wel wat mee kan want vorige keer had ik last van die Cookies, en ik ben ik gelogd en er zijn wel cookies maar als ik er wat aan de cookies verander zegt hij dat ik niet meer ingelogd ben dus lijkt me een veilige script, of heb ik het verkeerd ? :P

Toevoeging op 10/06/2011 13:35:16:

@Ozzie PHP, Dan staat hij hier best ;-)

Bram Boos

Bram Boos

10/06/2011 13:43:24
Quote Anchor link
Ik heb dit loginsysteem gemaakt. Tot nu toe nog niet gehacked en werkt met sessies er zit alleen geen registreer en wachtwoord vergeten module bij maar deze zijn erg makkelijk te maken.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

10/06/2011 14:02:31
Quote Anchor link
Gurdt Hooghoudt op 10/06/2011 13:34:26:
@- Aar - ik heb even zitten kijken en ik denk dat ik hier wel wat mee kan want vorige keer had ik last van die Cookies, en ik ben ik gelogd en er zijn wel cookies maar als ik er wat aan de cookies verander zegt hij dat ik niet meer ingelogd ben dus lijkt me een veilige script, of heb ik het verkeerd ? :P

Het is ook erg veilig te noemen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.