[vrijwillig] leermeester om een php bestand samen door te nemen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

J Jongman

J Jongman

18/01/2012 12:47:26
Quote Anchor link
Van php heb ik helaas nog te weinig kaas gegeten. We zijn druk bezig met het lezen van tutorials en beginnershandleidingen.
Echter hebben we nu klusje wat eigenlijk niet lang kan wachten en wat ik tegens een mooi leermoment vindt.

Daarom zoek ik iemand die via bijvoorbeeld chat contact (msn) met mij een redelijk eenvoudig php bestand door kan nemen waar fouten in staan. Veelvuldig gebruik van request, wellicht niet erg veilig of ontbrekende controles en dergelijke.

We hebben ongeveer een stuk of 10 van zulke bestanden die we nadat we bestand 1 begrijpen zelf willen aanpassen.

Ik ben benieuwd naar de reacties.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 18:39:50
 
Synaps Framework

Synaps Framework

18/01/2012 13:09:51
Quote Anchor link
Je praat over wij. Wie zijn wij?
Is het een betaald project waar je aan moet werken?
 

18/01/2012 13:46:17
Quote Anchor link
Ja als je wat duidelijker bent over wat er precies gedaan moet worden is het voor ons ook duidelijker.

Moet iemand van ons jou/jullie uitleggen waar de fouten zitten? Zoja, wat staat er tegenover?
Zonee, moeten wij alle fouten eruit halen?

Als ik het goed begrijp moet iemand van ons jou/jullie 1 pagina uitleggen wat er gebeurd e.d en de rest van de 9 pagina's willen jullie zelf doen.
 
J Jongman

J Jongman

18/01/2012 15:37:46
Quote Anchor link
Wij zijn mijn partner en ik. Haha nee het is niet betaald, het is voor eigen gebruik.

Iemand heeft ooit iets voor ons (betaald) gemaakt, in 2006 ofzo geloof ik.
Inmiddels lopen we tegen steeds meer foutjes aan en toen ik het script eens online zette werd ik gewezen op allerlei foutjes, verkeerd gebruik van diverse dingen enz.
Die wil ik nu allemaal oplossen, maar het zelf ook snappen.
Dus niet iemand betalen om te fixen maar samen er door heen lopen en kijken wat slecht is en wat anders zou kunnen. Eigenlijk gewoon hulp dus.

Helemaal php leek zijn we ook niet en ik wil het graag kennen. Maar voor ik alle ins en outs ken dan zijn we weken verder en is het nog maar de vraag of het op de juiste manier wordt aangepast.
 

18/01/2012 15:58:59
Quote Anchor link
Ja ik wil het je best "leren" maar php is lastig, heb je enige kennis van HTML en CSS?
Of eventueel wat PHP doet?

Als het een systeem is uit 2006 is de code ook erg oud denk ik..
Misschien een idee om over te stappen naar iets van deze tijd en gratis?

Wordpress, gratis website.. Alleen de hosting betaal je dan.


-- EDIT --
Wat is de URL van jullie website.
Gewijzigd op 18/01/2012 15:59:25 door
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

18/01/2012 16:16:15
Quote Anchor link
Lees je PM :)
 

18/01/2012 16:18:10
Quote Anchor link
Nick van der heijden op 18/01/2012 16:16:15:
Lees je PM :)


Handig als je zegt WIE ze PM moet lezen ;)
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

18/01/2012 16:19:11
Quote Anchor link
j jongman hij is toch topic starter dan lijkt me duidelijk als ik zeg lees om dat ik het tegen hem heb
 

18/01/2012 16:20:16
Quote Anchor link
Nick van der heijden op 18/01/2012 16:19:11:
j jongman hij is toch topic starter dan lijkt me duidelijk als ik zeg lees om dat ik het tegen hem heb


Nee want ik had de laatste comment voor jou bericht.. Dus leek op dat je het tegen mij had ;)
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

18/01/2012 16:20:49
Quote Anchor link
ooh oke sorry xD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.