[vrijwillig] Notification system [vrijwillg[

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Rob -

- Rob -

27/12/2016 11:37:25
Quote Anchor link
Hallo!

Ik wil graag aan jullie vragen of één van jullie een notification system wil maken waarmee ik: kan zorgen dat 1, 2, 3 etc. of alle leden een notificatie krijgen. En dat je ze op gezien kan zetten (per persoon). Ik heb alleen het systeem nodig, niet de layout, die heb ik al. Alvast bedankt voor de vrijwillige die dit wil doen. Als het nog niet helemaal duidelijk is, stuur dan even een privébericht of een reactie hieronder.

Met vriendelijke groet,
Rob
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 22:11:54
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/12/2016 11:46:52
Quote Anchor link
Op Google vind ik ook een hoop bruikbaars:

https://www.google.nl/search?q=php+notification+system
 
- Rob -

- Rob -

27/12/2016 11:53:16
Quote Anchor link
Wat ik zie Is het maar voor 1 persoon bedoeld niet voor meerdere, en ik weet niet hoe ik dat moet doen want niemand helpt mij meer in me andere topic; Foreach vragen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/12/2016 11:58:13
Quote Anchor link
Misschien is het wel makkelijk om wat praktische voorbeelden te noemen over wie er wanneer een notificatie moet krijgen.
 
- Rob -

- Rob -

27/12/2016 12:00:27
Quote Anchor link
Je moet een notificatie krijgen wanneer iemand van staff op een pagina een notificatie aanmaakt waarin die het bericht en users kan toevoegen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/12/2016 12:02:45
Quote Anchor link
Massa privéberichten dus, maar dan van de staff?
 
- Rob -

- Rob -

27/12/2016 12:46:34
Quote Anchor link
Niet echt privé berichten maaR meldingen zoals U heeft uw wachtwoord gewijzigd en dat staff+ soms een melding stuurt zoals Vergeet niet uw wachtwoord te wijzigen of dergelijk. Privé berichten Is juist voor lange berichten waar je op kan reageren..
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/12/2016 12:55:43
Quote Anchor link
Wat jij wil is niet zomaar even 123 gedaan. Daar gaat veel tijd in zitten. Ik verwacht dan ook niet dat er veel animo zal zijn om zoiets vrijwillig te gaan doen. Daarnaast heb ik het idee, afgaande op wat jij zegt, dat je zelf ook nog niet helemaal weet hoe je het wil hebben.

Niet echt privé berichten maaR meldingen zoals U heeft uw wachtwoord gewijzigd en dat staff+ soms een melding stuurt zoals Vergeet niet uw wachtwoord te wijzigen of dergelijk.

Ik denk dat je eerst heel erg duidelijk moet hebben WAT je wilt en HOE je het wilt, voordat je überhaupt hulp gaat inschakelen. Want als je het zelf al niet exact weet, dan weet een programmeur het ook niet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.