[vrijwillig] PHP Programmeur gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Peter Faase

Peter Faase

22/04/2015 22:22:06
Anchor link
Hoi,

Via via kwam ik op deze website terecht omdat wij op zoek zijn naar een PHP programmeur die ons wil helpen met onze website.

Werkzaamheden

Een website maken naar onze wensen. Wij hebben een database met ongeveer 20.000 persoongegevens hierin. Deze gegevens moeten doorzoekbaar zijn en vervolgens op een pagina, met eventeel maximaal 3 foto's, getoond kunnen worden. Hier hoeft niet op ingelogd te kunnen worden, iedereen mag bij deze historische gegevens.

Een seperate backoffice waar wij, als team, gegevens kunnen invoeren, wijzigen of verwijderen. Tevens willen wij een selectie kunnen maken met wat er wel en niet getoond wordt. Dit laatste is zeer belangrijk omdat wij met een, in onze ogen, delicaat onderwerp bezig zijn.

Functie eisen

Iemand die zijn weg in PHP weet.

Contractbasis

Vrijwilligerswerk. Wij financieren onze website uit eigen middelen en ontvangen van niemand een vergoeding. Dit willen wij zo houden omdat we onafhankelijk willen zijn.


Wie zijn wij?

Wij zijn Bekende Dode Nederlanders. Ons doel is het, om met onze website dierbare Bekende Nederlanders te herinneren, respect te tonen voor wie zij waren en bovenal nimmer het cultureel erfgoed van hun laatste rustplaats verloren laten gaan (zoals helaas al in veel gevallen gebeurd is). Voorts aan iedereen die niet in de mogelijkheid is het graf te bezoeken (om wat voor reden dan ook) het laten zien hoe en waar de Bekende Nederlander zijn laatste rustplaats heeft gevonden. Wij bestaan ondertussen al meer dan 11 jaar.



Heb je belangstelling om ons te helpen neem dan eens, geheel vrijblijvend!, contact met ons op. Dat kan via [email protected].

Alvast hartelijk dank voor jullie aandacht.

Met vriendelijke groet,

Peter Faase
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 10:40:49
 

23/04/2015 12:06:14
Anchor link
Ik zie dat er een Wiki word gebruikt als website. Dit is naar mijn weten toch goed genoeg?
Er is informatie te vinden over de betreffende overledenen.

Ik heb niet echt het idee dat hier gratis programmeurs te halen vallen.

Doch, succes met de zoektocht en onderneming.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

23/04/2015 12:25:35
Anchor link
Met dit soort dingen heb ik zoiets van een zacht prijsje oke maar voor niets... weet u hoeveel uren hier in gaan zitten? (Wie biedt? )
 
Ayu Bouts

Ayu Bouts

23/04/2015 13:41:35
Anchor link
Hey jongens,

Het is inderdaad waar. Gratis programmeurs vinden is bijna niet te doen. De markt is ontzettend schaars.

Vacature gedeelte verwijderd. Er is al topic met uw vacature geplaatst. Graag enkel reacties die aanvulling geven op dit topic.[/modedit]
Gewijzigd op 23/04/2015 14:21:26 door Bas IJzelendoorn
 
- SanThe -

- SanThe -

23/04/2015 13:46:27
Anchor link
Topic vervuiling?
 
CNEPHP -

CNEPHP -

23/04/2015 14:07:00
Anchor link
Van mij mag het bericht van Ayu Bouts worden verwijderd of worden verplaatst naar een apart topic.

@Peter,

Het is erg lastig om ontwikkelaars een klus te laten doen waarvoor ze niets krijgen. Zeker gezien het feit dat het nog een flinke opdracht is. Misschien toch nadenken over een vergoeding. Dan zullen er meer ontwikkelaars zich melden. De vergoeding hoeft overigens geen goudpot te zijn.
 
Peter Faase

Peter Faase

23/04/2015 19:12:11
Anchor link
Dank jullie voor alle reacties.

@Rickert: De wiki is heel erg star, als je kaarten wil veranderen moet je ze alle 2000 doen, dat is een van de beperkingen waar wij tegen aan lopen.

@Frank: Ik ben de laatste 5,5 jaar consultant geweest bij een softwarehuis dus ik denk dat ik een redelijke inschatting kan maken van de hoeveelheid werk, het grote voordeel is dat ik het ook goed weet te beschrijven.

@Ayu: Gratis programmeurs als je verwacht dat ze 40 uur per week voor je werken is iets heel anders. Dit is wel een redelijk project maar daarna is het klaar en zullen we wellicht nog eens 1 x in de 2 jaar contact hebben ofzo als we kleine dingen aangepast willen hebben.

@Alle: Wij kunnen helaas niets anders bieden dan een link onderaan iedere pagina met reclame voor de maker. Wij hebben geen donaties, bijdrage of subsidies en dat is niet erg want de website is onze hobby. Ik denk ook dat je een bepaald gevoel moet hebben bij het onderwerp.

Ondertussen heeft iemand zich aangemeld bij ons en we gaan met hem verder praten om te kijken of ons idee te realiseren is.

Met vriendelijke groet,

Peter Faase
Gewijzigd op 23/04/2015 19:17:10 door Peter Faase
 
Klim geit

klim geit

13/05/2015 10:13:41
Anchor link
Edit:
Niet relevant bericht verwijderd.
Om onnodige berichten te voorkomen doe ik dit topic maar op slot.
Gewijzigd op 13/05/2015 10:23:16 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.